Skip to content

נתפס נוהג ללא רישיון, נשפט, נענש במאסר, ערער והמשיך לנהוג

100 דוחות תנועה נרשמו היום בשפרעם ובטמרה, אבל לנהג הזה לא ציפו השוטרים. למרות הפסילה, למרות נגזרו עליו 12ה חודשי פסילה ומאסר בפועל, למרות שבזמן משפטו הוא נתפס שוב נוהג, המשיך הנהג ונהג גם היום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחרונה פועלת משטרת התנועה ביתר שאת במגזר הערבי בצפון. מידי שבוע פועלים השוטרים בכפרים וערים ערביות בגליל המערבי והתחתון בניסיון למנוע נסיעה פרועה, נהיגה ללא רישיון שהשתרשו כמנהג לפחות אצל חלק מהאוכלוסייה.  במסגרת בדיקות שערכה היום (שבת)  מתנ"א צפון בערי שפרעם וטמרה, נרשמו 100 דוחות תנועה בגין עבירות המסכנות חיים, נפסלו 2 נהגים, נעצר נהג נוסף הנוהג ללא רישיון, עוכב נהג חדש (קטין) הנוהג ללא מלווה והושבתו 5 כלי רכב למשך 30 ימים. אך לעזות המצח של תושב כפר קאסם שנעצר לביקורת, לא ציפו השוטרים. שוטרי התנועה עצרו לביקורת את הנהג ובמהלך בדיקתו הופתעו השוטרים לגלות  שהנהג נוהג בזמן פסילה ולחובתו 41 הרשעות תעבורה.

צילום ארכיון משטרת ישראל
צילום ארכיון משטרת ישראל

לא די בכך, בבדיקה מעמיקה יותר התברר כי בשנה שעברה הנהג נפסל מלנהוג למשך 12 חודשים על ידי בית המשפט, ותוך כך נגזרו עליו  7 חודשי מאסר בפועל ובימים אלו ממתין לריצוי עונשו. הסיבה שטרם החל לרצות את עונשו היא כי על עונש המאסר הגיש הנהג ערר לבימ"ש מחוזי.

וכבר בזמן שערעורו טרם נדון בבימ"ש החשוד נתפס בחודש שעבר נוהג בזמן פסילה, נעצר והוגש כנגדו כתב אישום נוסף בגין נהיגה בזמן פסילה, עליו טרם נשפט.

את הנהג זה לא הרתיע, היום במסגרת פעילות אכיפה שבוצעה הוא נתפס נוהג בפעם השלישית בזמן פסילה, הפעם לא וויתרו במשטרה, הוא נעצר, רכבו נתפס ומחר יוגש נגדו כתב אישום שלישי בגין נהיגה בזמן פסילה ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
"זו עזות מצח של עבריין אשר נפסל מלנהוג וממתין לריצוי עונש של 7 חודשי מאסר בפועל ובכל זאת לא נרתע וממשיך לנהוג ולסכן חיים" כך נמסר מהמשטרה בסיום פעילות אכיפה ומעצר החשוד בשפרעם", נמסר מהמשטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן