Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 15 בפברואר, 2017

טראמפ: הדרך אל הבית הלבן, ראסטי, חתונה ממבט ראשון 2, פוטו פרג', מציאות מן העבר, הנשיא אובמה: במילותיו שלו, איך הם עושים את זה?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

00:00 טראמפ: הדרך אל הבית הלבן Trump: Path to the Whte House, ערוץ ההיסטוריה 

התעודה חושפת את דרכו יוצאת הדופן של הילד מרובע קווינס, שנולד עם כפית נדל"ן בפה, כל הדרך אל המשרה הרמה בעולם. מהיכן צמח הנשיא ה-45 של ארה"ב? מה מניע אותו? מהיכן נובעת האובססיה הבלתי נגמרת שלו לכוח, שליטה והערצת ההמונים? איזה סוג מנהיג הוא צפוי להיות? האמת מאחורי עלייתו המטאורית לצמרת עולם העסקים כאיל נדל"ן, התרסקותו המטאורית לא-פחות, והקאמבק המפתיע לפסגה. זהו סיפור על אייקון אמריקני, חיי המשפחה הסוערים שלו, האימפריה העסקית שלו, על שאפתנות עצומה והמנגנון הפנימי שמפעיל אותו.

16:30 ראסטי | Rusty Rivets, ערוץ ניק ג'וניור 

סדרת אנימציה העוקבת אחר ממציא צעיר בשם ראסטי וצוות הרובוטים האישי שלו. ראסטי משתמש בידע שלו בהנדסה על מנת להנדס מחדש חלקי מכשירים קיימים וליצירת גאדג'טים חדשים. הוא מתגורר בעיר 'ספארקטון הילס' עם חברו הטוב ביותר רובי, דינוזאור רובוטי בשם בוטאזאור וקבוצה מצומצמת של רובוטים.

20:30 חתונה ממבט ראשון 2 | Married at First Sight 2, ערוץ Yes דרמה 

הניסוי החברתי שסחף את אמריקה. סדרת דוקו-דרמה המנהלת ניסוי סוציולוגי מסקרן, ועוקבת אחר שלושה זוגות בכל עונה, שהוצמדו על ידי ארבע מומחים בתחומם (פסיכולוג קליני, סקסולוג, סוציולוגית ומומחה רוחניות) על פי פרמטרים שונים הנבחנים מראש ונמצאים מתאימים, ומוכנים להתחתן בפגישתם הראשונה. אף אחד מבני הזוג לא פוגש את השני עד לאותו רגע בו הם נפגשים בחופה. הזוג מבלה את ליל הכלולות בבית מלון ולאחר מכן יוצא לירח דבש. כשהם שבים הביתה, עליהם לחיות יחד כזוג נשוי במשך שישה שבועות ולאחר מכן הם יכולים להחליט אם להישאר ביחד או להתגרש. הזוגות בעונה החדשה הם: ג'סלין מטואן בת 30, סוכנת מכירות של וודקה וראיין רנלון בן 28, סוכן נדל"ן, דווינה קולר בת 34, אשת מכירות של חברת תרופות ושיין ורישיו בן 35, אח במחלקת טראומה, ג'סיקה קסטרו בת 30, פקידת קבלה, וראיין דנינו בן 29, איש עסקים.

21:00 פוטו פרג' Photo Faraj, ערוץ Yes דוקו 

תל אביב, דיזנגוף פינת ארלוזורוב. ישראלים רבים חולפים מדי יום על פני חנות הצילום המפוארת שנחרטה בזיכרון הקולקטיבי כמקדש של צילומי משפחה וכלות, אך מעטים מכירים את הסיפור שמאחוריו. הבמאי קובי פרג', בן הדור הצעיר במשפחה, יוצא להתחקות אחר ההיסטוריה המשפחתית ובעזרת חיטוט בארכיונים הפרטיים מקלף שכבה אחר שכבה ומגלה את קורותיהם של עשרת האחים והאחיות שעלו מבגדד בשנות החמישים וטיפסו בסולם ההצלחה מן המעברה לארמון. בדרכו הוא מנסה לפתור את חידת התפוררותה הכואבת של המשפחה והיפרדותם זה מזה. ישראל, 2016.

21:45 מציאות מן העבר Found, ערוץ ההיסטוריה 

מסכת מוות מהמאה ה-19? ברזל סימון עבדים משושלת סינית עתיקה? אבן חרוטה ממלחמת העצמאות האמריקנית? רובה שהשתייך לגנרל קאסטר? גרזן עתיק מאבן מונוליתי? מדי יום, אנשים בכל רחבי ארה"ב מוצאים חפצים ועצמים מסתוריים ובלתי-מוסברים, שמקורם לרוב אינו ידוע. בפעם הראשונה, חוקרים מומחים מרחבי ארה"ב יוצאים לשטח, לבחון בעזרת טכנולוגיה פורנזית חדישה ביותר את הממצאים שנתגלו על-ידי אזרחים תמימים. לכל חפץ כזה יש עבר – אך לא תמיד זה שמחזיקי הפריטים צפו אותו. ארכיאולוגים, היסטוריונים ומדענים יגיעו לבתיהם וחצרותיהם של בעלי החפצים הללו, בנסיון לפענח את התעלומה.

22:25 הנשיא אובמה: במילותיו שלו The 44th President: In His Own Words, ערוץ ההיסטוריה 

ראיון מיוחד ומרתק, שנערך עם נשיא ארה"ב ה-44, ברק אובמה, המסכם שמונה שנות נשיאות היסטוריות במילותיו שלו, ומשתף במורשת אותה הוא מקווה כי הותיר לאחר שתי כהונות בתפקיד מנהיג העולם החופשי. הספיישל כולל ראיונות עם היועצים והשרים הבכירים שכיהנו בממשל אובמה, לרבות סגן הנשיא ג'ו ביידן, מזכיר המדינה ג'ון קריוהיועצת לביטחון לאומי סוזן רייס.

23:00 איך הם עושים את זה? ?How Do They Do It, ערוץ דיסקברי 

ככל שהעולם המודרני מסתמך יותר ויותר על מערכות אוטומטיות וממוכנות, קל מאוד לשכוח כיצד נעשים הדברים סביבנו. סדרה זו חוזרת לחשוף את יצירות ההנדסה המופלאות עליהן מושתתים החיים במאה ה-21. פריטים רבים שמאפיינים את העולם המודרני ונלקחים כמובן מאליו, הם לעתים קרובות התוצאה של תהליכי ייצור הנדסי מתוחכם ביותר. אנו נקבל הצצה אל מאחורי הקלעים על התהליך שמזוודה עוברת לפני שהיא מגיעה אל בטן המטוס או את המסלול שמכתב עובר לפני שהוא מגיע ליעדו. סודות התעשייה נחשפות ומאחוריהן נגלים סיפורים נסתרים המתרחשים ברקע של חיי היומיום שלנו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן