Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 16 בפברואר, 2017

בתולות 2, הבן של שאול, 50 גוונים של כתום, הפמליה 1-8
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:15 בתולות 2, ערוץ Hot3 

ספוילר – העונה השנייה היא סיפור חטיפה. לאחר שבעונה הראשונה התמודדה שלי רג'ואן (מגי אזרזר) עם השאלה – מה קרה לאחותי מאיה ואיפה היא הייתה כל השנים, בעונה השנייה השאלה היא לאן נעלמה הבת שלה נעם? לאחר ההעלמות המסתורית משטרת אילת כולה על הרגליים, ואליהם מצטרפת חוקרת ותיקה (הלנה ירלובה) שמגיעה מבאר שבע לעשות סדר בתחנה האילתית. ככל שהשעות עוברות, התמונה הופכת למסתורית יותר, וההעלמות הזו לא נראית כמו חטיפה רגילה. אל החיפוש אחר נעם מצטרפת התהייה שלא נותנת לשלי מנוח – האם ייתכן שאביה עוזי הגדול (ששון גבאי) צודק ואכן יש קללה משפחתית? כלומר – האם בנות רג'ואן אכן צריכות ללכת לים? הדמויות האהובות חוזרות ומסתבכות בתוך סיפור הקללה ומנסות למצוא הסברים אחרים לפרשיה שהופכת מסועפת יותר ויותר, ביניהם רועי (רועי ניק), קרנית (רותם אבוהב), נרי (מוריס כהן), חיים (צחי הלוי), רותי (עירית שלג) וחפץ (אלון אבוטבול). אליהן מצטרפות דמויות חדשות – הדודה של עוזי חמדה (תיקי דיין), לילי (נעם לוגסי) ועוד. במאי:אדם סנדרסון ("זוהי סדום", "לוויה בצהריים").

22:00 הבן של שאול | Son Of Saul, ערוץ Yes1 

זוכה פרס הסרט הזר הטוב ביותר באוסקר 2016 וכן בכל הטקסים החשובים במהלך כל עונת הפרסים, כולל הגראן פרי בקאן. שאול אוסלנדר הוא יהודי הונגרי, זונדר קומנדו במחנה אושוויץ. יום אחד, במהלך פינוי גופות הוא מגלה במקרה גופת ילד, אותה הוא מזהה כבנו האבוד. הוא מחליט להציל את הגופה ולהביאה לקבורה על פי ההלכה היהודית, משימה שהולכת והופכת לקשה ומסוכנת בכל רגע.דרך עיניו של שאול וסיפורו האנושי, מספק הסרט מבט חזק, מטלטל ויוצא דופן על המתרחש במחנה, באופן שטרם נראה קודם לכן ומהפנט את הצופה מהרגע הראשון. שחקנים: גזא רוהריג, אמיתי קדר. במאי: לסלו נמש. הונגריה, 2015. סרט קשה מאוד לצפייה, אך עשוי היטב ובלתי נשכח. בימוי ומשחק מעולים. ציון: 

22:00 ן50 גוונים של כתום | Tantastic: 50 Shades of Orange, ערוץ Yes דוקו 

הכירו את המשתזפים הכבדים ביותר בבריטניה. האנשים שמוכנים להיות כל זמן שדרוש מתחת לאור השמש ועל מיטת השיזוף כדי לקבל את 'הצבע הנכון'. קארי בן ה-33, מכור כבד לשיזוף, מזריק לעצמו חומרי שיזוף מפוקפקים שרכש מהאינטרנט כבר 7 שנים. האנה היתה בת 17 כשהרופא אמר לה שיש לה כבר עור של פנסיונרית בגלל השיזוף האינטנסיבי שלה אך היא ממשיכה מאז, כבר 4 שנים, לספוג את אור השמש 5 שעות ביום. ג'יי בן ה-33, אב לשני ילדים, מודה שיותר חשוב לו להיראות טוב מלהיות בריא. הוא כל כך אוהב להשתזף שהוא מבלה שעתיים ביותר – 6 ימים בשבוע – על מיטת השיזוף וליסה, שהיתה גם היא מכורה לשיזוף וחלתה בסרטן העור. כעת היא יוצאת למשימה לשכנע את האנשים הכתומים לוותר על התחביב האהוב עליהם. 60 דקות, בריטניה, 2016.

23:30 הפמליה 1-8 | Entourage 1-8, ערוץ Hot HBO 

סדרת הלהיט הקומית של HBO, מבית היוצר של מארק וולברג ("טד", "פייטר") ודאג אלין ("נשיקה בין חברים"). סיפורם של וינסנט צ'ייס (אדריאן גרנייה, "השטן לובשת פראדה"), כוכב קולנוע צעיר, ושל החברים שהביא איתו להוליווד מקווינס, ניו יורק: המנהל שלו, אריק (קווין קונולי, "הוא פשוט לא בקטע שלך"), אחיו למחצה: ג'וני דרמה (קווין דילון, אחיו של כוכב הקולנוע, מאט דילון) וטרטל (ג'רי פררה, "סאלי: נס על ההדסון"). יחד עם הסוכן החלקלק של וינס, ארי גולד (ג'רמי פיבן, "המופע של לארי סנדרס", "בלאק הוק דאון"), מנסה אריק לקדם את הקריירה של חברו הטוב – מה שמסתבר כמשימה לא פשוטה בכלל.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן