Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 18 בפברואר, 2017

רובינזון קרוזו, חייו הסודיים של וולטר מייטי, בלתי הפיך, המסירה, היורשים, שומרים על השכונה, היועץ, קרימינל, הוא + היא, פיט הולמס: ספיישל סטנד אפ, החבר החדש של אמא שלי, רולינג סטונס - אולה אולה אולה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 רובינזון קרוזו Robinson Crusoe | The Wild Life, ערוץ Yes5 + בשעה 10:10 בערוץ Hot פאן 

לאחר סערה קשה, תוכי וחבריו מוצאים יצור מוזר על החוף ושמו רובינזון קרוזו. התוכי מאמין שאולי בעזרתו יצליח לצאת מהאי, וקרוזו מבין שהתוכי וחבריו יכולים לעזור לו לשרוד על האי. הם חיים ביחד בשלווה ורוגע, עד שלפתע הכל משתנה והם מותקפים על ידי חתולי פרא המעוניינים לשלוט באי. קרוזו ובעלי החיים של האי עומדים לגלות את כוחה האמיתי של חברות אמת ושיתוף פעולה. מדובבים לעברית: דניאל מורשת, מתי אטלס, מיה אלון. במאים: וינסנט קסטלוט, בן סטאסן. צרפת, 2016. הסיפור הבסיסי של קרוזו בגרסה תמימה לילדים, אך ההנפשה פשוטה וזולה וכך גם ההומור והעלילה. ציון: 

11:45 חייו הסודיים של וולטר מיטי | The Secret Life Of Walter Mitty, ערוץ Hot גולד 

פנטזיית הרפתקאות קומית, שהיא רימייק מושקע לסרט הקלאסי שבו כיכב דני קיי. וולטר מיטי הוא מנהל מחלקת הצילום של המגזין 'לייף', המאוהב בסתר בעמיתתו החמודה לעבודה, שריל. במציאות הוא ביישן, מרבה לחלום בהקיץ ומתקשה לפנות לשריל באתר ההיכרויות שבו שניהם חברים. אולם, בעולם הפנטזיה הפרטי שלו וולטר נחלץ להציל את כלבה מבניין בוער ומחזר אחריה באופן פראי. ימים ספורים לפני שמקום עבודתו נסגר, וולטר מקבל הזדמנות פז להגשים את חלומותיו הפרועים. תמונה יקרת ערך ששלח הצלם המפורסם בעולם אובדת, והיחיד שיכול ליצור איתו קשר הוא וולטר. אולם לשם כך עליו לנסוע לקצה השני של העולם ולעבור שלל הרפתקאות מסמרות שיער, בערבות השלג של גרינלנד, למרגלות הר געש באיסלנד ובפסגת ההימלאיה. הכל כדי להוכיח לכל העולם ובעיקר למנהל השחצן שלו, לשריל וגם לעצמו, מיהו וולטר מיטי האמיתי. שחקנים: בן סטילר, קריסטן וויג, שון פן, אדם סקוט. בימוי: בן סטילר. ארה"ב, 2013. גם בסרטו החמישי כבמאי סטילר לא מצליח להתאים בין עלילה סאטירית לקומדיה נשכנית ומתרכז בעיקר בנופים יפים ובאפקטים מיוחדים. ציון: 

13:45 בלתי הפיך | Concussion, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 10 בפברואר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

 

16:25 היורשים The Descendants, ערוץ Hot גולד 

דרמה קומית מרירה-מתוקה אשר זכתה בפרס האוסקר עבור התסריט, לפי רומן מאת קאווי הארט המינגס. מאט קינג חי לכאורה חיים מושלמים על פיסת גן-עדן בהוואי, ביחד עם שתי בנותיו סקוטי ואלכסנדרה. אולם מאט נאלץ לגדל אותן לבדו, לאחר שאשתו נפגעה קשה בתאונת שייט ונפלה לתרדמת. כשאלכסנדרה מגלה לאביה שבזמן פציעתה של אימה היא לא היתה לבדה על הסירה, אלא עם גבר אחר, עולמו של מאט מתהפך. הוא מחליט לצאת ולחפש מי היה עם אישתו ברגעיה האחרונים. החיפוש אחר המאהב האלמוני מוביל את מאט לבחון מחדש את חייו ואת הקשר שלו עם משפחתו. שחקנים: ג'ורג' קלוני, שיילין וודלי ("מפוצלים"), אמרה מילר, בו ברידג'ס. בימוי: אלכסנדר פיין. ארה"ב, 2011. סרט יפה, מרגש ומשוחק להפליא, בתסריט וסיפור לא שגרתיים. ציון: 

20:15 שומרים על השכונה | The Watch, ערוץ Hot פאן 

קומדיית אקשן בדיונית. הסרט מתאר את קורותיהם של ארבעה גברים מהפרברים של אוהיו. בניסיון להפיג את השעמום הרב שמאפיין את חייהם באזור, הם מחליטים להקים יחידת משמר אזרחי שכונתית. כששומר לילה נרצח באופן מסתורי, הם מבינים שעליהם להגן על השכונה ולמצוא את הרוצח. אולם עד מהרה הם מגלים כי הרוצח הוא חייזר בכסות של בן אנוש, אשר מכין פלישת חייזרים מתכוננת לכדור הארץ. באופן מפתיע הארבעה הופכים לתקווה האחרונה של האנושות על פני כדור הארץ. כעת יש להם מטרה בחיים: עליהם להציל את העולם. שחקנים: בן סטילר, ווינס ווהן, ג'ונה היל. בימוי: עקיבא שפר ("פעלולן לנצח"). ארה"ב, 2013. סרט רדוד, המשתמש בהומור מגעיל, ואפילו צוות קומיקאים נהדר לא מצליח להרים את העלילה התפלה. ציון: 

22:00 היועץ The Counselor, ערוץ Hot גולד 

מותחן פשע אלים, פרי עטו של הסופר קורמאק מקארתי ("הדרך"). עורך-דין מכובד ומצליח מאוהב עד כלות בארוסתו היפהפייה ונחוש בדעתו להעניק לה חיים יציבים ומפנקים. הוא מחליט איפוא לקחת חלק בעסקת סמים חד-פעמית, בשווי של עשרות מיליוני דולרים. המדובר בהעברה שלהם מחוץ לגבולות ארה"ב אל מכסיקו. עוזרו והמתווך בעסקה מזהירים אותו בחריפות מפני התוצאות, אך הוא לא שועה לאזהרותיהם. מתברר שקרטל סמים רב-זרועות התכוון לנצלו לצרכיו והפעם נשקפת סכנה לא רק לחייו אלא גם לחיי כל מי שעומד בקשר איתו. שחקנים: מייקל פסבנדר, פנלופה קרוז, קמרון דיאז, בראד פיט, חאווייר בארדם. בימוי: רידלי סקוט. ארה"ב, 2013. מבמאי ענק וצוות שחקנים מצויינים מצפים לסרט מעולה, אך התוצאה מותחן דל עם צילומים יפים, ובעיקר – חוסר הגשמה. ציון: 

22:00 קרימינל Criminal, ערוץ Yes4 

לאחר מותו של סוכן CIA, מושתלים זיכרונותיו באסיר מסוכן הנידון למוות, זאת על מנת שיצליח לתפוס האקר מתוחכם ובכך למנוע מלחמה הרסנית כלל עולמית. שחקנים: גל גדות, קווין קוסטנר, ריאן ריינולדס, טומי לי ג'ונס, גארי אולדמן. במאי: אריאל ורומן ("אייסמן"). ארה"ב / בריטניה, 2016. במאי ישראלי שעשה עד כה סרטים לא רעים בכלל, נקלע לבינוניות מיותרת בסרט בעל פוטנציאל, שרחוק מלנצל את כוח שחקניו. ציון: 

22:00 הוא + היא | Un + Une | Who + He | Un plus Une, ערוץ Yes3 

רומן מורכב בין הרווק אנטואן, מלחין מוזיקה לקולנוע, לאנה, אשתו של שגריר צרפת בהודו. סיפור האהבה מתרחש כשאנטואן נוסע לתת היבשת על מנת להלחין מוזיקה לגרסה חדשה של רומיאו ויוליה, שם הוא פוגש באנה, ששונה ממנו לגמרי. שחקנים: ז'אן דז'ארדן, אלזה זילברשטיין, כריסטופר למברט, אליס פול. במאי: קלוד ללוש ("גבר ואשה"). צרפת, 2015. סרט רומנטי להפליא עם שחקנים מוכשרים ונופים מרשימים. ציון: 

22:00 פיט הולמס: ספיישל סטנד אפ | Pete Holmes: Faces and Sounds, ערוץ Hot HBO 

ספיישל סטנד אפ של הקומיקאי פיט הולמס. המופע, שהוקלט מול קהל חי בשיקגו, מביא לבמה את ההומור הייחודי והאופטימי של הולמס ומציג תובנות בלתי שגרתיות על הסיטואציות הכי שגרתיות שיש: שינה וסיוטים, מוזרויות בשפה האנגלית, איך הבריטים מתמודדים עם מצבים מביכים, ההיבטים המוזרים בסקס, פורנו, מועדוני חשפנות ועוד.

22:00 החבר החדש של אמא שלי | My Mom's New Boyfriend | Homeland Security, ערוץ לייפטיים 

הנרי, קצין צעיר ב-FBI, חוזר לביתו בלואיזיאנה לאחר תקופת אימונים ארוכה. בזמן היעדרותו, אמו – מרטי, עברה שינוי קיצוני – מאישה שמנה ומתוסכלת הפכה לחתיכה לוהטת המשגעת את כל הגברים בשכונה. מבואס מסגנון החיים הפרוע של אמו, הנרי עוד לא יודע מה מצפה לו. כשהוא מגלה כי אמו יוצאת עם עבריין מבוקש המצב יוצא מכלל שליטה. שחקנים: מג ריאן, אנטוניו בנדרס, קולין הנקס. בימוי: ג'ורג' גאלו. ארה"ב, 2008.

22:30 רולינג סטונס – אולה אולה אולה 
The Rolling Stones Olé Olé Olé!: A Trip Across Latin America, ערוץ Hot8

הסרט עוקב אחרי מסע ההופעות של הרולינג סטונס מתחילת 2016, דרך 10 ערים באמריקה הלטינית. הסרט משלב קטעים מהופעות חיות מחשמלות עד הפינאלה הגדול וההיסטורי בהוואנה, קובה, כלהקת הרוק הראשונה שאי פעם הופיעה שם. הסרט מתעד את סיורם באמריקה הלטינית, את התרבות המקומית הססגונית ואת הקשר הייחודי שקיים בין התושבים לבין הלהקה. חברי הלהקה חולקים סיפורים אישיים ותובנות מהשנים שחלפו ומה משמעות מסע ההופעות הזה עבורם. בריטניה, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן