Skip to content

נלכדה חוליית מניחי מטענים אצל מפורסמים

הבוקר סכלה המשטרה ברמת השרון ניסיון פיגוע באמצעות מטען חבלה ברכבו של כדורגלן הפועל רמת השרון . תוך כך נעצרו שנים החשודים בהנחת המטען, בהם עבריין מוכר. השניים חשודים בהשתייכות לחולייה שהטמינה מטעני חבלה ברכביהם של מרגול ואיש העסקים מאיר שמיר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבוקר (שישי) סיכלה משטרת ישראל פיצוץ מטען מתחת לרכבו של קובי מוסא שחקן כדורגל ב-הפועל רמת השרון.
במסגרת איסוף הראיות בצח"מ משותף של מרחב איילון וימ"ר ת"א, בעקבות 2 אירועי פיצוץ מטענים בת"א וכן בעקבות פיצוץ מטען באזור, בוצע הבוקר סיכול פיצוץ מטען נוסף, כאמור בסמוך לאצטדיון ברמת השרון.
מהמשטרה נמסר הבוקר כי "במסגרת החקירות, הצליחה המשטרה לאתר חוליה, שהניחה מטעני חבלה, זאת על מנת להפחיד ולפגוע במתלוננים. בפעילות מבצעית, אינטנסיבית וממושכת, השוטרים איתרו הבוקר חשוד, אשר הניח את המטען מתחת לרכב ועצרו אותו. החשוד (31) מראשל"צ. כמו כן, נעצר חשוד נוסף, חבר החוליה, בן (61) מגני תקווה". בין השאר חשודים השניים גם בהנחת מטען ברכבה של מרגול – מרגלית צנעני וברכבו ובביתו של איש העסקים מאיר שמיר.

זירת המטען ברמת השרון (צילום: דוברות המשטרה)
זירת המטען ברמת השרון (צילום: דוברות המשטרה)
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

במסגרת החקירות, הצליחה המשטרה לאתר את החוליה, שהניחה מטעני חבלה, זאת על מנת להפחיד ולפגוע במתלוננים. בפעילות מבצעית, אינטנסיבית וממושכת, השוטרים איתרו הבוקר את החשוד, אשר הניח את המטען מתחת לרכב ועצרו אותו  2 החשודים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בת"א. מהמשטרה נמסר כי החקירות נמשכות וצפויים מעצרים נוספים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן