Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 20 בפברואר, 2017

מיליארדרים 2, אוקיינוס ללא חוק, לגו: לבנים מזהב, קראשינג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

07:00 מיליארדרים 2 Billions 2, ערוץ Yes Oh 

פול ג'יאמטי ודמיאן לואיס חוזרים בעונה חדשה של הדרמה הפרובוקטיבית העוסקת ביחסי הכוחות הפוליטיים בעולם ההון ופיננסים של ניו יורק. ספוילר – העונה החדשה  מציגה את בובי, צ'אק, וונדי ולארה כשהם נאבקים על שליטה בעולם משתנה שמציג איום קיומי. עבור כולם יש רק אפשרות בחירה אחת, בין להתפתח או להיכחד. אל העונה החדשה מצטרפים בתפקידי אורח: אריק בוגוסיאן ("חוק וסדר: כוונה פלילית") בתפקיד לורנס בויד, מנהל בנק להשקעות, ואחת הדמיות המוערכות ביותר בעולם הפיננסי,ג'יימס וולק ("Zoo"), שיגלם יזם הייטק צעיר ועשיר, ומארי-לואיז פרקר ("העשב של השכן") שתגלם אסטרטגית מבריקה.

21:00 אוקיינוס ללא חוק Lawless Oceans, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

סרטון וידיאו מזעזע מראה ארבעה גברים נאחזים בשרידי ספינה טרופה בלב ים. יריות נשמעות. הגברים נורים אחד אחרי השני. החוקר הימי, קרסטן פון הוסלין, יוצא בעקבות הרוצחים וצולל לעולם הפשע הימי. במסע הוא נתקל בפיראטים, סוחרי אדם, דייגים בלתי חוקיים ומבריחי סמים. הים הפתוח רחוק מידיו של החוק ופושעים מסתובבים בו חופשי.

22:00 לגו: לבנים מזהב Lego the Golden Bricks, ערוץ Hot8 

למעלה מ-7 מיליון צעצועי לגו נמכרים בכל שעה: לבנים, אדומים, צהובים, וכולם נושאים את החותמת Lego. 80 שנה לאחר הקמתה, החברה נמצאת בשיאה והמכירות שלה גבוהות מאי פעם. אז כיצד נראה העולם הסודי של ענקית הצעצועים? מהמטה ההיסטורי בדנמרק, שם מתבצע עיצוב הצעצועים עד לקהילה המפתיעה של מכורי לגו נלהבים דרך החנויות שיאניות המכירה – מותג הצעצועים המפורסם ביותר בעולם נחשף. צרפת, 2015.

22:30 קראשינג Crashing, ערוץ Hot HBO 

סדרה קומית חדשה של רשת HBO, אותה יצר, כתב והפיק הקומיקאי פיט הולמס, שאף מככב בתפקיד הראשי. לצידו מפיק את הסדרה ג'אד אפטאו ("בנות", "בתול בן ארבעים", "אסון מהלך") שגם ביים את הפרק הראשון. הסדרה מבוססת באופן חופשי על חוויותיו האישיות של הולמס, עוקבת אחרי פיט – קומיקאי כושל שמגלה שאשתו ג'סיקה (לורן לפקוס, "כתום זה השחור החדש") בוגדת בו. פיט, שעד כה חי חיים מוגנים בפרברים, נזרק אל תוך סצנת הסטנד-אפ הקשוחה בניו יורק ומוצא את עצמו ישן על הספה בבתיהם של אחרים, בעיר שלא ממש מתאימה לבעלי לב חלש. על הדרך הוא פוגש שורה של קומיקאים – ביניהם ארטי לאנג ("מד טי.וי.", "הצילו"), טי.ג'יי. מילר ("עמק הסיליקון") ושרה סילברמן – ולומד כמה שיעורים קשים על החיים ועל קומדיה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן