Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 22 בפברואר, 2017

להרוס ולבנות, טהורה לעד, חילופי שלטון: נשיאות ארצות הברית, נופל וקם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:00 להרוס ולבנות | Made By Destruction, ערוץ דיסקברי

האם אי פעם תהיתם איך החומרים שהשלכנו לפח המחזור נהפכים למשהו חדש ושונה? סדרת אינפורמטיבית זו עוקבת אחר התהליך של מחזור חומרים, מהשלב הראשוני בו הם נקרעים לגזרים ועד לגלגול החדש שלהם בתור חפצים חדשים ושונים. כל חפץ ועצם, החל ממטוסים מיושנים וכלה בבקבוקים ריקים, עוברים תהליך של מיון, המסה, גריסה ובנייה מחדש בדרכים מתוחכמות ויוצאות דופן. ברגע שהחפצים נהרסים, אנו עוקבים אחר מסעם מקצוות העולם עד ליעדם הסופי במפעל המחזור – ובמפעל נוכל לראות לנגד עינינו איך הכל מורכב מחדש ונהיה לדבר שונה לחלוטין.

21:00 טהורה לעד | Forever Pure, ערוץ Yes דוקו 

פרסי הבימוי והעריכה הטובים ביותר – פסטיבל ירושלים 2016. בית"ר ירושלים היא לא רק קבוצת כדורגל ישראלית; היא מושג, אייקון, רעיון. בית"ר היא הקבוצה הפופולרית בישראל, והיחידה בליגת העל שמעולם לא החתימה שחקן ערבי. בתחילת עונת הכדורגל 2012/2013 טיפסה הקבוצה לצמרת ליגת העל, אלא שאז הודיע בעל הקבוצה, האוליגרך הרוסי־ישראלי, ארקדי גאידמק, על צירוף שני שחקנים מוסלמים מצ'צ'ניה. בואם הצית את הקמפיין הגזעני ביותר שנראה בתולדות הכדורגל המקומי, שריסק את הקבוצה, על המגרש ומחוצה לו. הסרט מביא את סיפורה של אחת העונות הדרמטיות בהיסטוריה של מועדון הפאר הירושלמי. זה גם סיפור לא רק על כדורגל, אלא על פוליטיקה, כסף, וזהות – סיפורה של החברה הישראלית, ושל כוחה ההרסני של הגזענות. בימוי ותסריט: מאיה זינשטיין. 85 דקות, ישראל, 2016.

22:30 חילופי שלטון: נשיאות ארצות הברית | Transition of Power: The Presidency, ערוץ ההיסטוריה 

כיצד מתבצעת בפועל העברת סמכויות השלטון בארצות הברית בין נשיא שמסיים את כהונתו בבית הלבן, לנשיא שנבחר להחליפו בתפקיד? מה קורה כאשר העברת הסמכויות אינה מתבצעת בצורה חלקה, לפי התכנון הראשוני? באמצעות ראיונות עם פוליטיקאים ששירתו בבית הלבן ומילאו תפקידי מפתח בעת חילופי שלטון נשיאותי, היסטוריונים מומחים ועיתונאים, בוחן הספיישל התיעודי מקרוב את התהליך הדרמטי של חילופי נשיאים בארצות הברית והעברת הסמכויות בין ממשלים יוצאים לאלו הנכנסים – החל מבחירת קבינט חדש, עדכון על תדרוכים בטחוניים חשובים וכמובן, העברת המזוודה הנושאת את הקודים הגרעיניים.

23:30 נופל וקם | Crashing, ערוץ Yes Oh 

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 20 בפברואר, 2017, בשעה 22:30 בערוץ Hot HBO


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן