Skip to content

מזכיר הממשלה ליועץ המשפטי: פתח בחקירה פלילית נגד ח"כ חסון

חבר הכנסת העלה לטוויטר מכתב מדומה, בו מודיע לכאורה נתניהו על התפטרותו מראשות הממשלה וכתב לנתניהו: הנה הכנתי לך. מה שנותר זה לשלוח. את נתניהו זה לא הצחיק - מזכיר הממשלה פנה למנדלבליט בבקשה לבדוק האם בוצעה עבירה של זיוף מסמך. חסון: "כבוד הוא לי לקבל ביקורת ממאסטר הפייק ניוז והזיופים נתניהו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מזכיר הממשלה צחי ברוורמן פנה היום (שלישי) במכתב ליועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, בבקשה לבחון אפשרות לביצוע עבירה פלילית בידי חבר הכנסת יואל חסון (מחנה ציוני) של זיוף מסמך לכאורה. ברוורמן מלין על ציוץ בטוויטר שהעלה היום ח"כ חסון ובו נכתב: "הודעה על התפטרות מראשות הממשלה – בהתאם לסעיף 22 (א) לחוק יסוד הממשלה הנני מודיע על התפטרותי מראשות הממשלה".
חסון שהעלה את הציוץ בו ניגח את ראש הממשלה לאחר הדעת בנימין נתניהו ראש הממשלה שפורסמה בנוגע להתפטרותו מתיק שר התקשורת והעברתו לידי ממלא מקום, הוסיף בציוץ: "למה רק מתיק התקשורת? הנה נתניהו, סידרתי לך גם את זה, כל מה שנשאר זה רק לשלוח".

הפניה ליועה"מ
הפניה ליועה"מ

את נתניהו זה הרגיז. מזכיר הממשלה הזדרז מיד לתבוע ממנדלבליט לפעול לבדיקת עבירה פלילית וכתב: אני סמוך ובטוח כי חומרת המעשה, עריכת מניפולציה מכוונת במכתב ראש הממשלה, תוך שימוש בחתימתו על מסמך אחר ברורה לך ואין ספק כי המדובר הוא בעבירה של זיוף בהתאם לחוק הע7ונשין". ועוד: "לא די בכך שחה"כ חסון זייף, לכאורה, מסמך שמעולם לא נחתם על ידי ראש הממשלה חרף העובדה שחתימתו שורבבה למסמך, הרי שמדובר בהטעיה מכוונת של הציבור שאין לה תכלית מלבד פגיעה במעמדו של רא הממשלה".

הציוץ
הציוץ
ח"כ חסון (צילום: דוברות הכנסת)
ח"כ חסון (צילום: דוברות הכנסת)

"כבוד הוא לי לקבל ביקורת ממאסטר הפייק ניוז והזיופים נתניהו", הגיב לכך חסון, "טוב לגלות שראש הממשלה שאמור להתמודד עם איומים בסדר גודל של איראן, חיזבאללה או חמאס, מעדיף להתמודד ראש בראש מול בדיחת טוויטר מחאתית מטעמי. ברור שנתניהו מבין שסופו הפוליטי קרוב מתמיד, ולכן כל הלצת טוויטר נהפכת לאיום קיומי עבורו. גם מהלך אלים וברוטלי זה מצידו של נתניהו, לא יעצור אותי מלפעול להחלפת נתניהו."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן