Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 28 בפברואר, 2017

הצד הנסתר של גוגל, דיוויד בואי: 5 השנים האחרונות, ג'יימס וויט, הפנסיונרים: סקס סמים ובינגו, היסטוריה של בית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
21:00 הצד הנסתר של גוגל The Hidden Side of Google, ערוץ Hot8 

XXXXX

גוגל יודעת עלינו הכל, אבל מה באמת אנחנו יודעים על אחד מהתאגידים הגדולים ביותר בעולם? הצצה לצד האפל של גוגל. עם הכנסות של 66 מליארד אירו עד סוף שנת 2014, גוגל היא תאגיד רב לאומי עשיר ופופולארי עד כדי כך שמשתמשים בו בתור פועל. חיפוש ברשת, שליחת הודעות בג'ימייל, צפיות בסרטוני יו טיוב, ניווט באמצעות מפות גוגל, גוגל מעולם לא היתה כה נוכחת בחיינו והיא יודעת עלינו המון. השאלה היא: מה אנחנו יודעים עליה? הסרט יוצא למסע בנבכי גוגל וחושף בפנינו עולם חדש שבו הקלות מס, עובדים לחוצים והפרת פרטיות משתמשים הם רק חלק ממנו. צרפת, 2015

22:00 דיוויד בואי: 5 השנים האחרונות David Bowie – The Last Five Years, ערוץ Yes דוקו 

לא היה שום דבר צפוי מראש בכל הנוגע לדייויד בואי. הסרט מביא את סיפורן של השנים האחרונות בחייו של המוזיקאי האגדי, בהן עבד על האלבומים האחרונים שלו – The Next Day ו-Blackstar ועל המחזמר שנכתב על פי שיריו – Lazarus. יש המגדירים תקופה זו כתקופה המרתקת ביותר בחייו. צילומים של בואי משנים אלו, בשילוב עם ראיונות של מוזיקאים, מעצבים ובמאים שעבדו איתו, מביאים מבט מרתק על חייו ועל עבודתו של אחד האמנים הגדולים ביותר בתקופתנו. בימוי: פרנסיס ווטלי. 90 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 ג'יימס וויט James White, ערוץ Yes3 

דרמה. ג'יימס מתקשה למצוא את עצמו בתוך הכאוס הניו יורקי ונסחף למערבולת של הרס עצמי. כאשר אצל אמו מתגלה מחלה קשה, עליו לשנות את דרכיו ולגלות אחריות. שחקנים: כריסטופר אבוט, סינת'יה ניקסון, רון לוינגסטון. במאי: ג'וש מונד. ארה"ב, 2015. סרט על גבול האימה הנפשי עם משחק מצוין וסיפור הרסני. ציון: 

22:00 הפנסיונרים: סקס, סמים ובינגו Party Pensioners: Sex, Drugs & Bingo, ערוץ Yes דוקו 

הצצה אל הפנסיונרים המגניבים של בריטניה. ג'יין באקל בת ה-62 רוצה להפוך להיות מפורסמת כמו ביונסה ומתאמנת על ה-טוורקינג שלה עם מכנסי עור צמודות. לין רות מילר בת ה-82 היא חשפנית הבורלסקה המבוגרת ביותר בעולם ומעדיפה להיות לבושה בפחות בגדים על פני יותר בגדים וסופיה בת ה-722 מחפשת לעצמה נער שעשועים במועדוני לילה ובגלישה בטינדר. 60 דקות, בריטניה, 2016.

22:30 היסטוריה של בית | Lone Star Restoration, ערוץ ההיסטוריה 

ברנט האל, המתמחה כבר למעלה מעשרים שנה בשחזורים מדויקים של בתים, בניינים ומוסדות, הוא אדם עם משימה: להפסיק לבנות דברים חסרי ערך, ולבנות יותר דברים יפהפיים. במשך שנות עבודתו הרבות במקצוע, האל, שכינויו הוא 'הלוחש לבתים', הפך למומחה מבוקש ובעל שם, בתחום של שחזור מבנים היסטוריים בארה"ב. יחד עם צוות העובדים שלו בחברת Hull Historical, שהוא משמש כבעלים ונשיא שלה, האל משלב בעבודתו טכנולוגיה מודרנית וחדישה עם שימוש בשיטות עבודה מסורתיות מהעבר הרחוק, האל וצוותו מפיחים חיים חדשים במגוון סוגי מבנים בעלי חשיבות היסטורית: החל מבית המשפט הישן בפורט וורת', שבו בוץ' קסידי והסאנדנס קיד נכנסו לצרות בימי במערב הפרוע, דרך שחזור פריטים עבור אגודת ההיסטוריה של הבית הלבן, ועד לתכנון, עיצוב ובניין הספריה האמריקנית הקולוניאלית של ברברה סטרייסנד, באחוזתה המפוארת שבמאליבו. כמו כן, האל וצוותו משפצים ומשחזרים בתי אורוות, בנייני מגורים מלפני מאה שנים ויותר ואפילו מסבאה מימי המערב הפרוע. כשכלבו הנאמן רומיאו לצדו, ברנט וצוותו מצילים את העבר הארכיטקטוני של אמריקה, פרויקט אחר פרויקט.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן