Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 01 במרץ, 2017

אחת במיסיסיפי, מצעד העת העתיקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 אחת, במסיסיפי | One Mississippi, ערוץ Yes Oh 

הקומיקאית טיג נוטרו כותבת ומככבת בקומדיה השחורה החצי-אוטוביוגרפית, העוקבת אחרי טיג כשהיא חוזרת לבית ילדותה כדי להתמודד עם מותה הלא צפוי של אמה האהובה, וכשהיא נאלצת להתמודד גם עם אתגרים הקשורים בבריאותה שלה ובמערכות יחסים בעייתיות, היא מחליטה להתחבר מחדש לשורשיה כדי להחלים ולנוע קדימה. יחד עם נוטרו מפיקים את הסדרה דיאבלו קודי ו-לואי סי. קיי.. ציון איי.אם.די.בי.: 7.1/10, עגבניות רקובות: 93/100, מטה-קריטיק: 77/100

22:30 מצעד העת העתיקה Ancient Top 10, ערוץ ההיסטוריה 

סדרה קצבית המדרגת בצורה של מצעד עשרת הגדולים את התגליות, החידושים, ההמצאות, התעלומות והטכנולוגיות הגדולות, המפתיעות ופורצות הדרך של העולם העתיק, כשכל פרק מוקדש לנושא אחר. החל מסודות מצרים העתיקה, כלי הנשק הקטלניים ביותר של ימי קדם, העריצים הכי אכזריים (אטילה, יוליוס קיסר, ג'ינג'ס חאן) שרדו בנתיניהם ביד קשה, דרך ההמצאות פורצות הדרך של האימפריה הרומית, הטכנולוגיה היוונית ששינתה את העולם ועד לערי המטרופולין הגדולים (אתונה, רומא, אלכסנדריה) – ערוץ ההיסטוריה לוקח אתכם למסע בזמן אל העולם העתיק. חוקרים מומחים והיסטוריונים שופכים אור על הנושאים השונים בסדרה. יוצרי הסדרה אף עושים שימוש נרחב בטכנולוגיית CGI חדישה וצילומים בלוקיישנים של אתרים היסטוריים, כדי להמחיש לצופים כיצד נראו החיים בעולם העתיק לפני אלפי שנים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן