Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 02 במרץ, 2017

אנימלס, אריות הים: היסטוריה קרבית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

00:00 אנימלס Animals, ערוץ Hot HBO

סדרת אנימציה פרועה של רשת HBO, מבית היוצר של פיל מאטרס ומייק לוסיאנו וחברת ההפקות של האחים מארק דופלאס וג'יי דופלאס ("מינדי", "טרנספרנט"). הסדרה עוקבת אחרי היצורים הדחויים והמקופחים ביותר שחיים בניו יורק – יונים עם זהות מינית מבולבלת, עכברושים שבורי לב ופשפשים מזדקנים שמתמודדים עם משבר אמצע החיים. שיחות החולין המביכות, העמימות המוסרית והבעיות הקיומיות שלהם מוכיחות כי הם לא מאוד שונים מאיתנו, בני האדם.

22:30 אריות הים: היסטוריה קרבית | Navy Seals: America's Secret Warriors, ערוץ ההיסטוריה 

סרט תיעודי בשני חלקים, המעניק הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של היחידה הקרבית היוקרתית בעולם כיום: אריות הים של צבא ארצות הברית. הסרט כולל סקירה היסטורית של מבצעי היחידה, החל מימיה הראשונים של יחידת הקומנדו הימי הנועזת שנוסדה במלחמת העולם השניה (ומילאה תפקיד חיוני במבצע הפלישה לנורמנדי), דרך מבצעי אנשיה במלחמת ווייטנאם, וקו פרשת המים בתולדותיה: המשימה הכושלת להצלת בני הערובה האמריקנים החטופים באיראן בשנת 1980. כחלק מהפקת הלקחים מאותו כישלון טראומתי, נוסד 'צוות 6' של אריות הים – העילית שביחידות הקרב, האחראי לביצוע כמה מהפעולות הנועזות בהיסטוריה הצבאית האמריקנית, החל מההצלה בלב ים של קפטן ריצ'רד פיליפס שאונייתו נחטפה על-ידי פיראטים סומליים, ועד ללכידתו וחיסולו הדרמטיים של בן לאדן, מנהיג ארגון אל-קעידה והטרוריסט מספר 1 בעולם, וההצלה הנועזת של עובדת הסיוע האמריקנית ג'סיקה ביוקנן, שנחטפה בסומליה בשנת 2012.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן