Skip to content

מחבל פלסטיני נורה ונהרג בהתנחלות מבודדת בדרום הר חברון

מפרטי האירוע עולה כי מחבל חדר להתנחלות המבודדת, דקר את הבעלים ונורה על ידיו. המתנחל נפצע קל מאוד וטופל במקום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחבל פלסטיני נורה אחר הצהריים (רביעי) למוות לאחר שדקר את בעלי מאחז התנחלות חוות מור שבדרום הר חברון. על פי הנודע שמע בעלי החווה הבודדת רעשים מחוץ לחווה, יצא מהקרוואן בו הוא חי עם אשתו וילדיו ופגש בפלסטיני כשהוא חמוש ב 2 סכינים. לטענת הבעלים, הוא נכנס לקרוואן כדי לקחת את אקדחו והפלסטיני נכנס בעקבותיו ובשלב זה הספיק לדקרו. הבעלים, גבר בן 33, נפצע קל, ירה בפלסטיני ופצעו קשות. הוא טופל על ידי חובשי מד"א שהוזעקו למקום ולא נזקק להפניה לבית חולים.
מתחקיר ראשוני עלה כי בשעה 15:53  המתנחל שמע רעשים מבחוץ, יצא, ראה את המחבל וחזר מיד לבית לקחת את הנשק. המחבל נכנס  אחריו לבית. אשתו של המתנחל הניקה באותה עת את תינוקה באחד החדרים. המחבל ניסה לדקור את אב המשפחה בגבו, אך ללא הצלחה. בשלב זה הכלב של המשפחה קפץ על המחבל ונשך אותו, השהיה הזו בעקבות הנשיכה הספיקה לבעלי החווה  להגיע אל הנשק ולירות במחבל.

צילום: דוברות הר חברון
צילום: דוברות הר חברון

 

צילום: דוברות הר חברון
צילום: דוברות הר חברון
אחת מהסכינים שהיו בידי המחבל (צילום: דוברות הר חברון)
אחת מהסכינים שהיו בידי המחבל (צילום: דוברות הר חברון)

מדוברות מד"א: בשעה 16:05 נמסר למד"א מרחב נגב על גבר שנפצע באירוע דקירה בדרום הר חברון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לפצוע קל כבן 33 כשהוא דקור בגפיים. חובש בכיר במד"א שמואל קורן שטיפל בפצוע סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע בהכרה מלאה ומתהלך במקום. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישה כשמצבו קל ויציב".
מצה"ל נמסר כי "מחבל חדר ליישוב חוות מור, דקר אזרח ופצע אותו. האזרח הגיב בירי לעבר המחבל, זוהתה פגיעה. כוחות צה״ל קפצו לנקודה". מאוחר יותר הודיע צה"ל כי המחבל שדקר ישראלי בחוות מור שבדרום הר חברון נהרג לאחר שנורה על ידיו. עוד נמסר כי על גופתו של המחבל נמצאו שתי סכינים.  תוך כך תושבי ההתנחלות הסמוכה טנא עומרים התבקשו להסתגר בבתים בשל סריקות כוחות הביטחון במקום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן