Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 04 במרץ, 2017

אחי אני והוא, דיברנו מספיק, מבוגר אחראי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 אחי, אני והיא | Gray Matters, ערוץ לייפטיים

סם וגריי הם צמד לדוגמה: הם מבלים וחיים באותה דירה וכולם בטוחים שהם זוג על אף שהם אחים. שניהם יוצאים למצוא אהבה, אך כשסם פוגש בחורה אקזוטית, גם גריי מתאהבת בה. שחקנים: הת'ר גרהאם, טום קאוונו, ברידג'ט מונהאן. בימוי: סו קרמר. ארה"ב, 2006. הסרט מיושן, הדיאלוגים מהירים והבדיחות אינן מצחיקות כלל. ציון: 

22:00 דיברנו מספיק | Enough Said, ערוץ Hot גולד 

קומדיה רומנטית. אווה, אם גרושה וחד הורית, מעבירה את ימיה בהנאה בתור מסג'יסטית, אך באותה העת חוששת מעזיבתה הקרובה של בתה לקולג'. היא פוגשת את אלברט – איש מתוק ומצחיק שגם הוא, כמוה, נמצא בפרשת דרכים. כשהרומן ביניהם פורח במהרה, אווה מתחברת עם מריאן, קליינטית שלה. מריאן היא משוררת יפהפיה שנראית כמעט מושלמת חוץ מדבר אחד: היא לא מפסיקה ללכלך על בעלה לשעבר. אווה מוצאת עצמה בספקות לגבי מערכת היחסים שלה עם אלברט כשהיא שומעת את האמת על האקס של מריאן. שחקנים: ג'וליה לואיס דרייפוס, ג'יימס גנדולפיני, קתלין קינר, טוני קולט. בימוי: ניקול הולופסנר ("חברות עם כסף"). ארה"ב, 2013. כמו בסרטיה הקודמים הולופסנר נשענת על חוויותיה האישיות, כדי ליצור פרשנות נושכת ומלאת תובנות לאתגרים של החיים המודרניים. ציון: 

22:00 מבוגר אחראי | The Sitter, ערוץ Hot פאן 

קומדיה פרועה. סטודנט שחי עם אימו מושע מהלימודים למשך סמסטר. באחד מהימים הוא מוצא את עצמו כבייביסיטר לילדים של השכנה שלו, לאחר שמאלצים אותו לעשות זאת. אבל הערב שהיה אמור להיות ערב שקט ומשעמם הופך להיות מגרוע לגרוע יותר. שחקנים: ג'ונה היל, סאם רוקוול, ארי גריינור. בימוי: דייויד גורדון גרין. ארה"ב, 2011. הסרט מתפספס בכל צורה אפשרית – משחק, בדיחות, נוסחאתיות ובימוי. ציון: 

22:00 הלב הנורמלי The Normal Heart, ערוץ Hot HBO 

דרמה זוכת גלובוס הזהב והאמי. עיבוד למחזה זוכה הטוני ופורץ הדרך שמספר את סיפורו של משבר האיידס בני יורק בתחילת שנות השמונים – מבט בלתי מתפשר על קהילת הלהט"ב ופעיליה, בני הברית שלהם בקהילה הרפואית ומאבקם בבורות ובהדחקה של המגיפה המתפשטת במדינה. שחקנים: מארק רופאלו ("הנוקמים"), ג'וליה רוברטס,מאט בומר ("צווארון לבן"), טיילור קיטש ("ג'ון קרטר"), ג'ים פרסונס ("המפץ הגדול"). במאי: ריאן מרפי. ארה"ב, 2014. ליהוק מושלם בסרט עוצמתי וכואב לב, על רגע חשוב ודרמטי בעת גילוי מגפת האיידס. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן