Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 05 במרץ, 2017

בלייז ומכוניות הענק 3, הרעשנים 2, עלייתם של הקופים הלוחמים, נשמה של חתול, המופע של טרומן, טאבו, מזל"ט: הציפור הלאומית, סילביה: בשירות המוסד, בייקאוף בריטניה 6
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
16:30 בלייז ומכוניות הענק 3 | 3 Blaze and The Monster Machines, ערוץ ניק ג'וניור

סדרת אנימציה. בלייז, מכונית הענק המהירה בעולם, וחברו הטוב הנהג אייג'יי, יוצאים להרפקאות באקסל סיטי בחברתן של מכוניות ענק נוספות.

17:15 הרעשנים 2 | 2 The Loud House, ערוץ ניקלודיאון 

סדרת אנימציה. לינקולן הוא ילד בן 10 המתגורר בבית אחד עם עשרת אחיותיו: לורי הבכורה, יפהפייה איטית במקצת, לונה המתעדת להפוך לכוכבת רוק, לואן חובבת הקונדסים, לין האתלטית האנרגטית, לוסי העגמומית, לולה ולאנה, תאומות שהן גם הפכים מוחלטים, ליסה שהיא עילוי אינטלקטואלי, והתינוקת לילי. העלילה תעקוב אחר נסיונותיו לשרוד כבן יחיד בבית של נשים.

18:00 עלייתם של הקופים הלוחמים Rise Of The Warrior Apes, ערוץ דיסקברי 

סרט תיעודי החושף את הסיפור האמיתי שמאחורי עלייתן חסרת המעצורים ומלאת האמביציה של השימפנזות הלוחמות בגוגו שבאוגנדה. הקופים הלוחמים, המהווים את שבט השימפנזיות הגדול ביותר שאי פעם נגלה, שולטים באימפריה עצומה באמצעות טרור, מלחמה, פוליטיקה וכריתת בריתות. עלילותיהן של השימפנזות מתפרשות על יותר מעשרים שנה – החל מהתבגרותן וכלה בשליטתן הדומיננטית והמוחלטת – וסרט זה מספק נקודת מבט רענן ולא מצונזר על החיות הנפלאות, ולעיתים מפחידות, הללו. החוקרים החלו ללמוד ולתעד את הקופים בשנת 1993, וניסו להבין כיצד הם הקימו שבט הגדול פי שלוש מכל שבטי השימפנזות שאי פעם נראו בטבע. בזכות מסירותם של חוקרים במשך יותר משני עשורים, יכולתם המופלאה כמספרי סיפורים, וממצאים מדהימים מארכיון הסרטים – יחד עם חומר חדש שהוסרט במיוחד – דוקומנטריה זו חושפת תובנות פורצות דרך על התנהגות בעלי החיים ואולי אפילו על האבולוציה האנושית.

19:00 נשמה של חתול Soul of the Cat, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק Wild 

הסרט, בהפקת בוורלי ג'וברט ודרק ג'וברט, צלמי נשיונל ג'יאוגרפיק, בוחן את הדמיון בין חתולי הבית וקרובי משפחתם הפראיים. חתוליים בכל הגדלים הם ציידים מלידה. מחתולי טאבי (חתול בית מפוספס) ועד לאריות. בקרב רוב מיני החתולים, בין אם קטנים או גדולים, ברגע שהם מבחינים בטרף, נכנסים לפעולה אותם שרירים ואינסטינקטים והם מוכנים למשימה. התוכנית בודקת את המקורות והקשרים העמוקים בין מיני החתולים מכל הגדלים. ההנחה והתקווה היא, שככל שהבנת הטורפים הגדולים תעמיק, תגבר גם ההערכה לתפקידם המשמעותי בעולמנו.

22:00 המופע של טרומן The Truman Show, ערוץ Yes3 

סרטו המבריק של פיטר וויר, אשר הקדים את זמנו ובישר את עליית הריאליטי. טרומן נולד וחייו מתועדים לתוכנית טלוויזיה בלי ידיעתו. כשהוא מתחיל לחשוד, המפיק הכל יכול של התכנית עושה הכל למנוע ממנו לגלות את האמת ולעזוב. הסרט זכה להצלחה מסחרית וביקורתית והיה מועמד לשלושה פרסי אוסקר. שחקנים: ג'ים קארי, אד האריס, לורה ליני. ארה"ב, 1998. סרט משעשע, מרתק, מפחיד ומעורר מחשבה. בהחלט הקדים את זמנו והיה שווה כל רגע. ציון: 

22:00 טאבו Taboo, ערוץ Yes Oh 

דרמה תקופתית של רשת FX וה-BBC. פרוייקט בן שמונה פרקים, המבוסס על סיפור מקורי שכתבו טום הארדי ואביו צ'יפס הארדי, נוצר על ידי סטיבן נייט ("לוק") ומבויים על ידי כריסטופר ניהולם (שביים את "The Killing" הדנית). ג'יימס קזייה דלייני, חוזר בשנת 1814 ללונדון לאחר עשור בו שהה באפריקה, ומגלה שאביו השאיר לו עזבון מסתורי, שעוזר לו להקים אימפריית ספנות משלו. ג'יימס הנחוש לפתוח במלחמה מול כל מי שפגע בו, מוצא את עצמו בעימות נגד חברת איסט-אינדיה, בעודו משחק משחק מסוכן מאוד בין שתי אומות במאבק – בריטניה ואמריקה. אל הארדי מצטרף קאסט מרשים: מייקל קלי ("בית הקלפים") המגלם את דוקטור דמברטון האמריקני, ג'ונתן פרייס ("משחקי הכס") יגלם את סר סטיוארט סטריינג' – מנכ"ל חברת איסט-אינדיה ואויבו של ג'יימס, אונה צ'פלין ("משחקי הכס") בתפקיד זילפה גירי – אחותו למחצה של ג'יימס, ודיויד היימן ("מקבת'") בתפקיד ברייס – משרתו הנאמן של דלייני. בין השחקנים הנוספים נכללים ג'סי בקלי (המיני סדרה "מלחמה ושלום"), אשלי וולטרס, ג'פרסון הול ("הויקינגים") ואד הוג. ציון איי.אם.די.בי.: 9.0/10, עגבניות רקובות: 78/100, מטה-קריטיק: 67/100

22:00 מזל"ט: הציפור הלאומית National Bird, ערוץ Yes דוקו 

שלושה חיילים לשעבר בצבא ארצות הברית נחושים לשבור את חומת השתיקה מאחורי אחד הנושאים הקונטרוברסליים של ימינו: השימוש הסודי של הצבא בכטב"מים. גיבורי הסרט חשים עד היום אשמה כבדה על כך שלקחו חלק בתכנית המזל"טים האמריקנית וחיסלו אנשים מהאוויר במדינות זרות, מבלי לדעת את זהותם. כעת הם מחליטים לצאת בפומבי ולספר את סיפורם למרות ההשלכות הפומביות שיכולות להיות למהלך כזה. הסרט, בהפקתם של הדוקומנטריסטים המובילים, וים ונדרס וארול מוריס, מביא סיפורים אמיתיים עם תפניות דרמטיות. בימוי: סוניה קנבק. 60 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 סילביה: בשירות המוסד Sylvia – Tracing Blood, ערוץ Hot8 

סיפורה של מרגלת המוסד ממוצא הדרום אפריקני, סילביה רפאל, שהצליחה לחדור אל שורותיהם של גופים אנטי ישראליים. רפאל נחשבה לסוכנת המוסד הטובה ביותר ורוב מעלליה עדיין אינם ידועים לציבור הישראלי. הבמאי, סקסון לוגן, עוקב אחר סיפורה המופלא ויוצא הדופן של רפאל, שבין היתר הייתה אחראית לעבודת המודיעין לאיתור המוחות מאחורי טבח אולימפיאדת מינכן. האיתור התגלה כשגוי בעקבותיו נידונה למאסר עולם שהומר לבסוף ל-15 שנים. דרום אפריקה, 2016.

23:00 בייקאוף בריטניה Great British Bakeoff 6 | 6, ערוץ האוכל 

עונה חדשה ללהיט הבריטי. במסגרת פרקי העונה יתחרו זה בזה חובבנים מגילאים ורקעים שונים ויתמודדו עם מבחר אתגרים קולינריים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן