Skip to content

תכנון טיול באוסטריה לפי השדות תעופה

יש אלף ואחת סיבות להגיע לאוסטריה (בשבילי לפחות זה טיול שורשים). המדינה מציעה הכל מהכל, עם חבלי ארץ בהם נופים עוצרי נשימה, אתרי טבע וגם ערים מודרניות או קלאסיות, בראשן כמובן וינה. כל החוויות האלה נמצאות במרחק של פחות מארבע שעות מישראל, עם מגוון ראוי של חברות תעופה שמציעות טיסות לאוסטריה. שדות התעופה של אוסטריה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יש אלף ואחת סיבות להגיע לאוסטריה (בשבילי לפחות זה טיול שורשים). המדינה מציעה הכל מהכל, עם חבלי ארץ בהם נופים עוצרי נשימה, אתרי טבע וגם ערים מודרניות או קלאסיות, בראשן כמובן וינה. כל החוויות האלה נמצאות במרחק של פחות מארבע שעות מישראל, עם מגוון ראוי של חברות תעופה שמציעות טיסות לאוסטריה.

שדות התעופה של אוסטריה – לפי איזור טיול

טיסה לאוסטריה יכולה להיות לכל אחד משדות התעופה המפארים את המדינה, ואת הסוגיה הזו חשוב לברר לפני שסוגרים על טיסה ויוצאים לדרך. שדה התעופה המרכזי, שהוא בבחינת שער הכניסה לאוסטריה ברוב המקרים, ממוקם בוינה – או ליתר דיוק כ-2 ק"מ דרומית-מזרחית לעיר. זהו שדה התעופה Wien-Schwechet, אליו מגיעות בין היתר טיסות של אל על ושל אוסטריאן איירליינס, חברת התעופה הלאומית של אוסטריה. הגעה לוינה מתאימה למי שרוצה לחקור את העיר עמוסת האטרקציות הזו. לאחר מכן ניתן לשכור רכב ולעשות את הנסיעה לחבלי הארץ המבוקשים של אוסטריה, למשל זלצבורג (קצת יותר משעתיים מוינה) או טירול (כחמש שעות). הרבה מאד מטיילים בוחרים באופציה של טיסה לוינה, שהיא נגישה מאד לכל אורך השנה.

אפשרות אחרת היא להגיע לשדה התעופה של בירת מחוז טירול, אינסברוק. שדה התעופה Kranebitten נמצא כחמישה קילומטרים מערבית לבירת מחוז טירול, שמהווה לכן אופציה מצוינת למי שרוצה לחקור את המחוז. אינסברוק משמשת בקיץ כאזור נופש, ובחורף משנה את פניה לאזור סקי – כך שהיא מתאימה לטיולי משפחות, לטיולי זוגות ולטיולי סקי כאחד. הטיסות הישירות לשדה התעופה של אינסבוק הן בעיקר בעונת הסקי, למשל הטיסות המופעלות על ידי ישראייר. שימו לב שבאוסטריה יש מספר שדות תעופה נוספים, בין השאר בלינץ, בגראץ או בזלצבורג, אך הם פחות רלוונטיים כרגע למי שמחפש טיסות מישראל. אפשר להגיע אליהם אם לוקחים טיסות פנים לאוסטריה, או מגיעים אליה ממדינה אירופאית אחרת.

מי שרוצה לבקר באוסטריה יכול לנחות גם בגרמניה הסמוכה. שדה התעופה הרלוונטי, Flughafen Munchen, נמצא בבירת חבל בוואריה, מינכן. מגיעות אליו טיסות ישירות מישראל, בין היתר של אל על ושל לופטהנזה. נחיתה במינכן (עיר יפה שמצריכה ביקור כשלעצמה) נוחה מאד בשל הקרבה שלה הן לטירול והן לזלצבורג, כאשר לכל אחד מהחבלים האלה אפשר להגיע בנהיגה בת פחות משעתיים. יתרון משמעותי הוא שהטיסות למינכן נחשבות לזולות יחסית, וגם השכרת הרכב בעיר.

כל האפשרויות לטוס

טיסות לאוסטריה מכניסות אותנו לעולם רחב, עם הרבה אפשרויות – אלו הן חדשות מצוינות מבחינתכם. ניתן למצוא כצעד ראשון טיסות מכל סוג. יש טיסות ישירות, אבל גם טיסות עם עצירת ביניים ביעד כלשהו באירופה או במזרח התיכון. טיסות הקונקשן יהיו בדרך כלל (אבל לא תמיד) זולות יותר, אך מנגד הן מאריכות את משך הזמן הדרוש עד להגעה לאוסטריה, לפעמים בצורה משמעותית.

יש טיסות סדירות לאוסטריה (טיסות בימים ושעות קבועים), בהן מומלץ להזמין כרטיס מראש כדי ליהנות ממחירים נוחים, אבל גם טיסות שכר שבדרך כלל הן זולות יותר מהטיסות הסדירות. אפשר לצד זה לבחור בטיסת Low Cost, שמעצם ההגדרה שלהן תהיינה זולות יותר. שילוב בין טיסת לואו קוסט לטיסה עם עצירת ביניים יהיה פעמים רבות זול מאד, כאשר חברת Fly Niki למשל מציעה טיסות מישראל ליעדים שונים באוסטריה, דרך יעד ביניים, במחירים אטרקטיביים מאד.

כמה עולה לטוס לאוסטריה?

מחיר הטיסה לאוסטריה תלוי בפרמטרים מגוונים. זה מתחיל עם התקופה בה טסים, כאשר בעונות השיא של התיירות (חודשי הקיץ) הביקוש גבוה והמחירים נוטים להיות יקרים יותר. מנגד, מחוץ לעונת התיירות תוכלו למצוא טיסות לאוסטריה במחירים של פחות מ-300 דולר, לשני הכיוונים, אפילו ללא עצירת ביניים.

שימו לב שלכל סוג של טיסה יש חוקים אחרים לגבי מועד ההזמנה: טיסות סדירות מומלץ להזמין מראש, אפילו חודשים טרם הטיסה, כי אז המחיר זול יותר. בטיסות שכר אפשר למצוא דילים משתלמים גם ברגע האחרון. בכל זאת, מכיוון שטיול באוסטריה מצריך תכנון מסלול, הזמנה מוקדמת של מקומות לינה בחלק מהאתרים וכדומה, מומלץ שלא לחכות לדקה ה-90 אלא להזמין את הטיסה במועד שיאפשר לכם מספיק זמן להתארגן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן