Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 09 במרץ, 2017

מלכת הדרום, הבת, הכלב עם 102 איי-קיו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:15 מלכת הדרום | Queen of the South, ערוץ Yes דרמה 

דרמת מתח חדשה המספרת את סיפורה העוצמתי של תרזה מנדוזה (אליס ברגה), אישה צעירה שנאלצת לברוח ממקסיקו ולחפש מקלט באמריקה, לאחר שבן זוגה – סוחר הסמים, נרצח באופן לא צפוי. בדרך, היא חוברת לדמות מעברה במטרה להפיל את מנהיג כנופיית הסחר בסמים שגרם למנוסתה. תרזה היתה בחורה צעירה וענייה משכונות המצוקה במקסיקו, שמצאה דרך לצמוח מתוך מצבה חסר התקווה – בתחילה התאהבה באחד מחברי קרטל הסמים, ומאוחר יותר, הקימה אימפריית סמים משל עצמה והפכה לאחת הנשים העשירות בעולם. היא למדה בדרך הקשה, שאינה יכולה לסמוך על איש פרט לעצמה, ושעליה להישאר תמיד צעד אחד לפני כולם, אם היא רוצה להישאר בחיים. וכשייאושה הפך לנחישות, החל מסעה להפוך ולהיות מלכת הדרום. הסדרה מבוססת על הרומן המצליח La Reina Del Sur של הסופר ארטורו פרז-רוורטה. שחקנים נוספים: ג'סטינה מקאדו ("עמוק באדמה"), המקי מדרה ("העשב של השכן"), פיטר גדיוט ("תות").

21:30 הבת The Daughter, ערוץ Yes1 

מבוסס על המחזה הנודע של הנריק איבסן: 'ברווז הפרא'. דרמה על סודות ושקרים בתוך המשפחה. גבר חוזר לעיירת ילדותו באוסטרליה לרגל חתונת אביו לבחורה הצעירה ממנו בשנים רבות, לאחר שהייה ממושכת בארה"ב. במהלך הביקור הוא מגלה סוד ישן, שחשיפתו עשויה להרעיד את חייהם של האנשים הקרובים אליו. שחקנים: ג'פרי ראש,סם ניל ("הלוחש לסוסים"), מירנדה אוטו ("ג'ולי עד קצה העולם"). במאי: סיימון סטון. אוסטרליה, 2015. הסרט מצליח בזכות המשחק האיכותי, הסיפור החכם והטוויסטים המפתיעים. ציון: 

22:00 הכלב עם 102 איי-קיו | The Dog with an IQ of 102, ערוץ Yes דוקו 

הכירו את האנשים שגילו יום אחד שלחיות המחמד שלהם יש כישורים יוצאי דופן. הצצה משעשעת וביזארית אל עולמם של חיות מחמד סופר- אינטילגנטיות ואל הבעלים המסורים והאקסצנטריים שלהם: קירסטי שלכלב שלה, קופר, יש אוצר מילים של יותר מ-200 מילים והוא אף יכול לספור טוב יותר מפעוט ממוצע. התוכי של משפחת שרידן, סליפמאט, משוגע על פוטבול ולא מפסיד שום משחק וג'ס, הכלב של לואיס, הוא גאון בצורה יוצאת דופן. 45 דקות, בריטניה, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן