Skip to content

ארנון מילצ'ן מסר בארה"ב עדות שניה בתיק 1000

תחת מעטה חשאיות מסר המיליארדר עדות נוספת בסוף השבוע האחרון וראש הממשלה עומת בחקירתו עם דבריו. מילצ'ן הזים חלק מהסברי נתניהו לגבי המתנות. המשטרה: יתכן ונידרש לחקירה נוספת לנתניהו. פרקליטי ראש הממשלה: "החקירה הייתה חקירה עניינית ראש הממשלה ענה לכל השאלות שנשאל ויצא מהחקירה רגוע לחלוטין. אנו חוזרים ואומרים כי לא יהיה כלום כי לא […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איש העסקים ארנון מילצ'ן מסר בסוף השבוע האחרון עדות שנייה בפרשת המתנות לראש הממשלה בנימין נתניהו המכונה פרשת 1000, כך נודע היום (שלישי). על פי מקורבים לתיק החקירות מדובר בעדות משמעותית ודרמטית הקשורה לתיק. עוד נודע כי נתניהו הופתע בחקירתו מהעובדה כי החוקרים הגיעו אליו לאחר עדותו השניה של מילצ'ן שנעשתה בחשאיות מוחלטת ובתיאום עם עורכי דינו של המיליארדר. בעדותו השנייה חיזק מילצ'ן את דבריו והזים חלק מדברי נתניהו בכל הנוגע לאספקה השוטפת של סיגרים ושל מתנות נוספות כולל את מתנות השרשרת לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו. במשטרה סבורים כי יתכן ונתניהו יצטרך להיחקר פעם נוספת בטרם ישלימו את חקירתם.
יתכן ובמשטרה יבקשו לבצע חיקור דין לשלדון האריסון, אך עורך דינו של אדלסון, דורי קלגסבלד, אמר בתגובה כי נכון לעכשיו, לא ידוע לו או לאדלסון על דבר על זה.
בתגובה לדברים לפיהם ראש הממשלה הופתע,  מסרו היום פרקליטיו של נתניהו, עורכי הדין יעקב וינרוט ועמית חדד: "על רקע הפרסומים המוטעים היום לפיהם הופתע ראש הממשלה בחקירתו אמש, מובהר בזה כי ראש הממשלה לא הופתע מדבר כלשהו. יתרה מזו, משטרת ישראל לא התיימרה להציג בפני ראש הממשלה הפתעה כלשהי. החקירה הייתה חקירה עניינית ראש הממשלה ענה לכל השאלות שנשאל ויצא מהחקירה רגוע לחלוטין. אנו חוזרים ואומרים כי לא יהיה כלום כי לא היה כלום".

צילומים: יח"צ ואמיל סלמן לע"מ
צילומים: יח"צ ואמיל סלמן לע"מ

אתמול התבטא מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך בנושא ואמר  כי המשטרה צפויה לסיים בקרוב את עבודתה בפרשות ראש הממשלה. "אנחנו נמצאים בסוף, אנחנו מבצעים השלמות חקירה, זה לא הרבה, וברגע שנשלים את המהלך נגבש את החומרים ונעביר זאת לפרקליטות",  "נסיים בהקדם, אנחנו בשלבים אחרונים, יש קצת אילוצים", אמר אלשיך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן