Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 10 במרץ, 2017

משפחת קרדשיאן 13, כזה קוסמו, חנות הפלאים, מלון באליפין, מת לחיות ביום טוב, שכנים 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 משפחת קרדשיאן 13 | Keeping up with the Kardashians 13, ערוץ !E 

המשפחה הראשונה של הריאליטי חוזרת לעונת בר מצווה. בעונה החדשה, המשפחה חובקת תינוקת חדשה וחלומית, מאמצת התחלות חדשות ובוחנת את נחישותה אל מול הקשיים. לאחר השוד הנוראי של קים בפריז, בני המשפחה מתאחדים כדי לתמוך בה ומוכיחים כי הם יכולים להתגבר על כל דבר, גם אם הנסיבות מאתגרות וטראומטיות ביותר. בעוד קלואי נכנסת למערכת יחסים חדשה, היא מהרהרת באפשרות של הרגעת המתיחות עם קייטלין, שהיתה חלק משמעותי מחייה בשני העשורים האחרונים. לאחר חודשים של נתק, קלואי מבקשת לעבוד על הקשיים, כדי להגיע למקום טוב יותר. בינתיים, רוב מתכונן לתפקידו החשוב ביותר עד כה, ומבין, כי כדי שיוכל להיות האב הטוב ביותר לבתו, הוא חייב ליצור קשר קרוב יותר עם משפחתו, גם אם הדבר יחייב אותו לקחת אחריות על מעשיו.

16:45 כזה קוסמו | So Cosmo, ערוץ !E

סדרת דוקו חדשה העוקבת אחר שמונה מעובדי מגזין קוסמופוליטן – מותג הנשים הפופולארי והמשפיע ביותר בעולם. הם עובדים קשה, אך גם מקבלים הזמנות להשקות ולמסיבות הכי יוקרתיות ומגניבות. כמובילי דעת קהל, הם צריכים להיות עם האצבע על הדופק ותמיד לזהות את הדבר הבא במוסיקה, אופנה, סטייל, יופי, סלבס וסקס. האם הם יעמדו במשימותיהם, יצליחו להתגבר על הפיתויים שמוצעים להם, וגם ימשיכו להרשים את העורכת האקסצנטרית, הנהדרת ומעוררת האימה – ג'ואנה קולס.

17:00 חנות הפלאים Mr. Magorium's Wonder Emporium, ערוץ Yes5 

מולי מנהלת את חנות הצעצועים של מר מגוריום – חנות שמתעוררת לחיים מהקסם של בעליה. מר מגוריום מוריש למולי את החנות וכעת עליה למצוא את האמון בעצמה בכדי לשמר את הקסם. שחקנים: דסטין הופמן, נטלי פורטמן. במאי: זאק הלם. ארה"ב, 2007. הסרט צבעוני ושמח, אבל הסרט מבולבל, סיפור שאינו אחיד והעלילה לא מחברת את הצופים לדמויות. ציון: 

21:00 מלון באליפין Ballyfin, ערוץ החיים הטובים 

במשך כמאה שנים שימשה אחוזת באליפין שבאירלנד מופת של ארכיטקטורה ניאו-קלאסית. אך המבנה המרהיב, שנבנה בשנות ה-20 של המאה ה-19, החל לסבול מהזנחה ובלאי עם פרוץ מלחמת האזרחים האירית בתחילת המאה ה-20. ב-2002 החליט איש עסקים ואספן אמנות אמריקני לפצוח במלאכת שיקום תובענית שנמשכה כעשור. ב-2011 הושק המבנה מחדש כבית מלון, הנחשב לאחד הטובי בעולם. הסרט יסקור את ההיסטוריה של המקום ואת הליך השיפוץ שעבר.

22:00 מת לחיות ביום טוב | A Good Day to Die Hard, ערוץ Hot גולד 

ברוס וויליס נכנס שוב לנעליו של השוטר הניו יורקי הקשוח ג'ון מקליין – אולי הדמות שהוא מזוהה איתה יותר מכל הדמויות הרבות שגילם בקריירה הקולנועית שלו. בסרט החמישי בסדרת סרטי האקשן, מקליין עוזב לראשונה את אמריקה המוכרת ויוצא למוסקבה, שם הוא חש קצת כמו דג מחוץ למים. כשמתברר לו שבנו המנוכר ג'ק (ג'יי קורטני, "שליחות קטלנית: ג'נסיס") הוא למעשה סוכן של הסי.איי.איי., מקליין מאחד כוחות עם הבן והשניים יוצאים יחד לסכל גניבה של נשק גרעיני קטלני ולמנוע קטסטרופה עולמית. ג'ון וג'ק חייבים לשים בצד את חילוקי הדעות האישיים והמקצועיים שביניהם, ולעבוד יחד כדי לשמור זה על זה בחיים – הכל על מנת לעצור מחתרת רוסית מסוכנת שרוצה לשלוט על פצצות אטום. בימוי: ג'ון מור ("מקס פיין", "אות משמיים"). ארה"ב, 2013. הסרט הכי גרוע בסדרה, ואפילו ברוס וויליס לא באמת מצליח להציל את המצב. ציון: 

22:00 שכנים 2 | Neighbors 2: Sorority Rising, ערוץ Hot גולד 

סרט המשך לקומדיה. לקראת התרחבותה הצפויה של המשפחה, מבקשים בני הזוג מק וקלי למכור את ביתם ולעבור לבית חדש יותר. הם מאמינים שהצרות עם השכנים מאחוריהם ושדבר לא יחבל במכירה, אך המצב משתנה כשאחוות בנות פרועה עוברת לבית הסמוך. המצב הופך קריטי כאשר טדי, שכנם לשעבר, מציע את עזרתו לנערות הצעירות בקרב מולם. שחקנים: זאק אפרון, סת' רוגן, רוז ביירן, קלואי גרייס מורץ. במאי: ניקולס סטולר. ארה"ב, 2016. מיחזור של בדיחות מהסרט הקודם. חלק זה בסדרה אינו חובה, אך רק אם רוצים להעביר שעה וחצי של בדיחות גסות. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן