Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 11 במרץ, 2017

יומנו של חנון 2: רודריק שולט, הבחירה, הרשימה השחורה: גאולה, האיש האחרון בעולם 3, וויל פארל: על לא דבר אמריקה, שכנים 2, סטוקר, ערבה בוערת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:45 יומנו של חנון 2: רודריק שולט | Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules, ערוץ Hot פאן

קומדיה משפחתית, המבוססת על סדרת הספרים המצליחה, שכתב ואייר ג'ף קיני. גרג הפלי (זקארי גורדון, "החוק על פי ג'ורג'יה") הוא תלמיד חטיבת הביניים. הוא ממש לא מסתדר עם אחיו הבכור רודריק (דבון בוסטיק). כאשר ההורים שלהם עורכים מסיבה, רודריק מביך כהוגן את גרג. אמא ואבא מודעים היטב למצב, ומנסים לחזק את הקשר ביניהם בשיטות של חיזוק ופרסים, שמדרדרים עוד יותר את יחסי האחים. בבית הספר העניינים גרועים לא פחות, ויחד עם חבריו התמהוניים ראולי ושיראג, גרג נאלץ להתמודד עם שורה של אירועים מביכים ומוזרים בצורה קיצונית. בימוי: דיוויד באוארס. ארה"ב, 2011. בניגוד לסרט הראשון שהיה עוד איכשהו חמוד, הסרט הזה מוגזם ומיותר. שורד רק בזכות המשחק של גורדון. ציון: 

16:35 הבחירה The Choice, ערוץ Hot דרמה 

דרמה רומנטית המבוססת על רב-מכר פרי עטו של ניקולס ספארקס, בעיירת חוף קטנה בצפון קרוליינה, טראוויס שאו, וטרינר מצליח ושרמנטי הידוע כחובב נשים – לא מתחייב. העניינים משתנים כשדיירת חדשה עוברת להתגורר בסמוך לביתו. זוהי גבי, סטודנטית לרפואה שמתכננת להינשא לחבר שלה ומגדלת באהבה את כלבתה. כשהכלבה ממליטה גורים, טראוויס השכן נחלץ לעזרתה וקשר רומנטי נרקם במהרה ביניהם. לאור העובדה שהארוס שלה אמור לעבוד בעיר אחרת, ועם רגשותיה הגואים לאהוב החדש, עליה להכריע בשאלה הגורלית שתשפיע על מהלך חייה – במי מהשניים לבחור. שחקנים: בנג'מין ווקר, טרסה פאלמר, טום וילקינסון. בימוי: רוס כץ. ארה"ב, 2016. בדיוק כמו אינספור סרטים מבוססי ספריו של ספארקס, המלודרמה הזו מתישה, צפויה ומלוקקת מהרגיל. ציון: 

21:00 הרשימה השחורה: גאולה | The Blacklist: Redemption, ערוץ Hot זון + סלקום TV (הסדרה כבר משודרת ב-Yes)

ספין-אוף של סדרת המתח, "הרשימה השחורה". ראיין אגולד ("90210") חוזר לגלם את הסוכן לשעבר, טום קין, בעלה של ליז. כשנסיעה שגרתית לניו יורק מקבלת תפנית מסוכנת, טום מגויס על ידי סקוטי הרדגרייב – נשיאת חברת אבטחה פרטית – לעזור בחקירת חטיפתו של סוכן CIA. במהלך המשימה מגלה טום ראיות לקונספירציה בתוך משפחתו שלו. את הרדגרייב מגלמת כוכבת סרטי "חטופה", פמקה ינסן, שידועה גם מתפקידה כג'ין גריי בסדרת סרטי "אקס-מן". לצידם של ינסן ואגולד מככבים גם אדי גאת'גי ("סטארט אפ"), טאוני סייפרס ("גיבורים"), ת'יאודורה מירן ("הלילה שלפני") ואדריאן מרטינז ("פוקוס").

21:05 האיש האחרון בעולם 3 | Last Man on Earth 3, ערוץ Yes קומדי 

הקומדיה הפוסט אפוקליפטית של וויל פורטה ("SNL") שגם מככב בה בתפקיד הראשי, חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – בסיום העונה השלישית, מייק עזב את הקבוצה כשנראה שהוא נושא את הנגיף, אך פיל מצא אותו בבית הוריהם. לאחר חזרתו של פיל למאליבו, גילתה הקבוצה שהיא מותקפת על ידי פולשים מכיוון הים, ביניהם פאט ושני אנשים נוספים, הלבושים בחליפות מגן מחומרים מזהמים. במהלך ההגנה על האחוזה, נהרג אחד מאנשיו של פאט, והחבורה מחליטה לצרף את פאט וחברו לואיס (קנת' צ'וי, "אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון") לשורותיהם, החלטה שמסתברת בדיעבד כשגויה. בפרק הראשון מתארח ג'ון האם.

22:00 וויל פארל: על לא דבר אמריקה | Will Ferrell:You're Welcome America, ערוץ Hot HBO 

סטנד אפ. כוכב הקולנוע וויל פארל מככב בספיישל הקומי הראשון שלו ב-HBO – תיעוד מצולם של הצגת היחיד שלו בברודוויי 'על לא דבר אמריקה – לילה אחרון עם ג'ורג' וו. בוש'. במופע נכנס פארל לנעליו של הנשיא האמריקני אותו גילם בתוכנית "סאטרדיי נייט לייב", לובש ופושט דמויות וגרסאות שונות של בוש (כמו למשל בוש הקאובוי או בוש הטייס). בין לבין מספק הקומיקאי הצצה לילדותו של הנשיא לשעבר, תקופת לימודיו ב-ייל ובליגת הבייסבול לילדים.

22:00 שכנים 2 
Neighbors 2: Sorority Rising, ערוץ Yes2 

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 10 במרץ, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 סטוקר Stoker, ערוץ Hot דרמה 

דרמת מתח מטלטלת. סיפורן של אוולין ואינדיה סקוטר, אם ובתה שמתמודדות עם החיים לאחר מותו של אב המשפחה בתאונת דרכים טרגית. את החלל הגדול שנפער בחייהן בעיירה הקטנה והשלווה ממלא צ'ארלס סטוקר, אחיו החתיך והכריזמטי של האב, שמגיע למקום באופן פתאומי. התנהגותו המסתורית של צ'ארלס, הדוד שהיא לא ידעה על קיומו קודם לכן, מעוררת את חשדה של אינדיה הצעירה. היא מתחילה לעקוב אחריו ומגיבה באופן בלתי צפוי לדברים שהיא מגלה אודותיו. את התסריט כתב השחקן ונטוורת' מילר, כוכב הסדרה "נמלטים". שחקנים: ניקול קידמן, מת'יו גוד, מיה ווסיקובסקה, דרמוט מלרוני. בימוי: פארק צ'אן-ווק. ארה"ב / בריטניה, 2013. החוליה החלשה היא דווקא התסריט שלא ממש ממריא. עם זאת, הצילומים המרתקים והדמויות המסתוריות עושים את האווירה. ציון: 

22:00 ערבה בוערת The Burning Plain, ערוץ לייפטיים 

מספר סיפורים השזורים אחד בשני ועוסקים באהבה, מחילה וגאולה. מריאנה, נערה בת 16, מנסה לשקם את היחסים הרעועים של הוריה בעיירה קטנה על גבול מקסיקו. סילביה, אישה המתגוררת בפורטלנד, יוצאת למסע בניסיון לכפר על חטאי עברה. ג'ינה וניק חווים משבר במערכת היחסים שלהם. שחקנים: שרליז ת'רון, קים בסינגר. בימוי:גיירמו אריאגה. ארה"ב, 2008. דרמה מלאת פיתולים, הרבה סמלים ומטאפורות, אך אין ולו טיפת רגש או הזדהות עם הדמויות. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן