Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 14 במרץ, 2017

במרחבי הטבע עם בר גרילס, שיאי גינס, ממלכה 4, האמריקנים 5, דמות אב, הפרסומאים החדשים, החזרה הביתה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:50 במרחבי הטבע עם בר גרילס | Running Wild with Bear Grylls, ערוץ דיסקברי 

סלבריטאים נוספים לומדים איך לשרוד בטבע. הכוכבת מ-"חברים", קורטני קוקס, לוקחת על עצמה אתגר של פעם בחיים כשהיא מצטרפת לאיש ההישרדות הנודע, בר גרילס, ויחד הם יוצאים להרפתקה גדולה מהחיים ומאתגרת של הישרדות קיצונית במשך 48 שעות באזור הררי באירלנד. עוד סלבריטאים שמצטרפים לבר כוללים את ניק ג'ונאס, מלאני בראון, שאקיל אוניל וונסה הדג'נס. מצוקי הים הדרמטיים של האי קורסיקה בים התיכון אל סוואנות בדרום אפריקה והרי האדירונדאק, חברי הצוות יאלצו להתמודד עם הפחדים העמוקים ביותר שלהם ולנסות הכל מצניחה חופשית עד לסנפלינג, במסעם דרך כמה מהמקומות האכזריים ביותר בעולם.

19:05 שיאי גינס | Officially Amazing, ערוץ Yes קידז 

סדרה חדשה המציגה את העולם המדהים של שוברי שיאי גינס בהנחיית הקומיקאי הבריטי, בן שירס. מדי פרק ינסו מספר אנשים לשבור שיאי גינס שונים ומשונים, בניהם האיש עם תסרוקת המווהאק הגבוהה בעולם, מטוס הנייר שעף הכי רחוק, עגלת התינוק המהירה בעולם, רכבת ההרים התלולה ביותר ועוד.

20:45 ממלכה 4 | 4 Reign, ערוץ Hot3 

הדרמה ההיסטורית של רשת CW בהפקת CBS, חוזרת לעונה רביעית ואחרונה, שתחתום את עלילותיה של מרי סטיוארט (אדלייד קיין, "זאב צעיר"). ספוילר – בפתיחת העונה הרביעית חוטף ראש השבט הקתולי גורדון (סטיוארט ארנוט, "נובמבר 1963") את מרי במטרה לאלץ אותה להינשא לבנו – אך מרי מצליחה לנצל את המצב כדי להשמיד את השבט כולו. המלכה ליסה (אנסטסיה פיליפס, "סקינס"), בתה הבכורה של קת'רין (מייגן פולווס, "האסופית") ואשתו של מלך ספרד, מגיעה לחצר המלוכה הצרפתית ומסתכסכת עם אמה ועם קלודי (רוז וויליאמס) על רקע ניסיונותיה לקדם את מטרותיה הפוליטיות.

21:15 האמריקנים 5 The Americans 5, ערוץ Yes Oh 

דרמת הריגול חוזרת בעונה חמישית: ספוילר – לאחר שחשפו את זהותם האמיתית בפני ביתם המתבגרת פייג', יכולתם של פיליפ (מת'יו ריס) ואליזבת' (קארי ראסל) לשמור על הכיסוי שלהם ועל משפחתם הולכת ונחלשת. בזמן שפייג' (הולי טיילור) דוחקת בהוריה להכניס אותה עמוק יותר אל סודם, פיליפ ואליזבת/ נאבקים לשמור על מידה של נורמליות בחיי המשפחה, בעיקר ליד הנרי. פייג', שיוצאת עם מת'יו – בנו של סטן בימן, סוכן ה-FBI ושכנם של הזוג ג'נקינס, המהווה את האיום הגדול ביותר עליהם, שכן כל תפקידו לתפוס סוכנים סובייטים כמותם – מגדילה את הסכנה לביטחון במשפחה. לאחר שנינה, הסוכנת שסטן גייס והתאהב בה, נחשפה והוצאה להורג בעוון בגידה, הוא יצר מערכת יחסים עם קצין ה-KGB אולג בורוב שהעביר לו מידע מודיעיני חשוב אשר עזר להציל חיי אמריקנים רבים. אולג, הקרוע בין חובתו האזרחית ומצפונו, חוזר הביתה לבריה"מ, אך מתקשה לברוח מתחושת הבגידה הקשה שמציפה אותו.

22:00 דמות אב | פרטיזן Partisan, ערוץ Yes3 

הסרט הוקרן בבכורה בפסטיבל סאנדנס וזכה בפרס הצילום. דרמת מתח. אלכסנדר בן ה-11 חי עם אמו בקהילה סגורה ומבודדת המונהגת בידי גבר כריזמטי. כאשר הוא מתחיל להטיל ספק בסמכותו של המנהיג, העימות ביניהם בלתי נמנע. שחקנים: וינסן קאסל, ג'רמי שבריאל. במאי: אריאל קליימן. אוסטרליה, 2015. דרמה אפלה עם משחק טוב, אך לא מעט פגמים וחורים. ציון: 

22:00 הפרסומאים החדשים You're soaking in it, ערוץ Yes דוקו 

עולם הפרסום, כפי שהכרנו אותו עד היום, כבר לא רלוונטי. בעידן החדש של ה'ביג דאטה' – הפרסום הוא רק חלק ממדע מדויק, ממתמטיקה מסובכת ומטכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר. מה שהיה פעם לא יותר מניחושים טובים ותגובות יצירתיות הפך היום למעקב מדויק וממוקד מטרה. חברות הפרסום של היום חופשיות, מבלי שחרב הרגולציה תונח על צווארם, לאסוף את כל המידע האישי הנחוץ על כל אחד מאתנו שיש לו נגישות לאינטרנט. הסרט חושף את מאחורי הקלעים של איסוף המידע האישי עלינו ואיך הוא מתורגם לעיצוב פרסומות שישפיעו עלינו בדיוק ברגע הכי מתאים שבו אנו הכי פנויים לשלם על המוצר. סרט על הפולשנות הצרכנית היעילה ביותר שקיימת היום לצד המחיר שאנו משלמים בתמורה לגלישה חופשית באינטרנט. בימוי: סקוט הרפר. 75 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 החזרה הביתה The Return, ערוץ Hot8 

סיפורם הנוגע ללב של שני אסירים המשתחררים מהכלא אחרי שני מאסרי עולם וסיפור ההתמודדות של משפחותיהם עם החזרה הביתה לאחר שנים רבות. החוק בארצות הברית קובע שפושע שמורשע בפעם השלישית, ללא קשר לעבירה, נידון למאסר עולם. הצעה 36 קראה לרפורמה בחוק הזה וכעת אלפי אסירים שריצו מאסר עולם בגין עבירה שלישית פעוטה יכולים להגיש בקשה לשחרור אחרי עשרות שנים בכלא. ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן