Skip to content

מזעזע: הכה באכזריות וניסה לאנוס בת 80

כתב אישום חמור הוגש היום כנגד צעיר בן 29 שהתנפל על קשישה שצעדה ברחוב, הכה אותה באגרופיו וניסה לאנוס אותה באכזריות. אמש עצרה המשטרה מטפלת זרה בעת שהייתה בגילופין והכתה לפי החשד קשישה בת 92 בה טיפלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום קשה בגין ניסיון אונס אכזרי הוגש הבוקר (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב, כנגד  יונס ברהה בן 29, תושב תל אביב שחטף עגלה מידי קשישה בת 80, גרר אותה למקום מסתור וניסה לאונסה תוך שהוא מתעלל בה ומכה אותה באגרופו.

אונס קשישה - אילוסטרציה
אונס קשישה - אילוסטרציה

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד כנרת כאהן מור, בתחילת החודש (מרץ) ב 05:30, בעת ש-א.א בת ה-80 צעדה ברחוב ונעזרה בעגלה לייצוב הליכתה, ניגש אליה ברהה, חטף ממנה את העגלה ו-א.א המופתעת קראה לעברו "בוא הנה, תביא את העגלה". ברהה עזב את העגלה, שב והתקרב לקשישה והכה אותה בפניה באמצעות מכות אגרוף. מעוצמת המכות המתלוננת נפלה על הרצפה ובעודה שרועה על הקרקע, הנאשם גרר אותה למקום נסתר בפינת הרחוב ווידא שאיש אינו צופה במתרחש. "הנאשם גרר אותה על הרצפה לפינה נסתרת ברחוב, שם הפשיל את מכנסיה ופתח את מכנסיו, רכן מעליה וניסה לאנוס אותה תוך שהוא מכה אותה בעוצמה באגרופים ובסטירות פעמים רבות" נכתב בכתב האישום, "עובר אורח שחלף במקום שמע את זעקותיה של המתלוננת לעזרה, הבחין בנעשה והזעיק שוטרים שהיו בסמוך למקום. הנאשם הבחין בשוטרים, חדל ממעשיו ונמלט. לאחר מרדף קצר נתפס הנאשם ונעצר". כתוצאה ממעשי התקיפה נגרמו לקשישה חבלות רבות בגופה – שבר ביד ימין, סימני חבלה בפניה, ידיה, רגליה וכדומה. ברהה הואשם בניסיון אונס תוך גרימת חבלה גופנית והתעללות.
בבקשת המעצר ציינה עו"ד כאהן מור כי "המשיב בחר לסיפוק יצריו המיניים בקורבן קל טרף, אישה קשישה, המתקשה בהליכתה, תוך ניצול מכוער של מגבלת גילה ומצבה הגופני. המשיב לא חס עליה והפילה במכות אגרוף על הרצפה, גרר אותה על פני הקרקע לפינת רחוב ושם ללא כל רחם, הכה את גופה באכזריות תוך שהוא מוריד מכנסיה ומתכוון לאנסה. המסוכנות ניבטת וזועקת ממעשיו של המשיב, ניסיון אינוס ברוטלי של קשישה באמצע רחוב, מעיד עליו כעל מי שאינו בוחל בכל אמצעי להשגת מבוקשו ובכך יש בהכרח להעיד על עבריינותו, פוגענותו ומסוכנותו הגבוהה לכלל הציבור ובפרט לציבור הנשים הקשישות."

מטפלת זרה חשודה בהתעללות בקשישה בת 92 

אמש (שבת) עצרה משטרת ישראל מטפלת בת 48 ממלדובה בחשד לגרימת חבלה לקשישה בת 92 מגבעתיים, בה היא מטפלת משך כ-3 חודשים. בתה של הקשישה הגיעה לביקור והבחינה במטפלת כשהיא בגילופין ובאימה עם חבלות בפניה. כוחות משטרה הוזעקו למקום. הקשישה לא נזקקה לטיפול רפואי. המטפלת נעצרה והמשטרה פתחה בחקירה. היום תובא המטפלת להארכת מעצר בבית משפט שלום בת"א.

1 Comment

  1. גורן
    12 במרץ 2017 @ 14:09

    יונס ברהה בן 29, תושב תל אביב מדובר במסתנן מאריתרה מסתנן מדוע להשתמש במכבסת מילים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן