Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 20 במרץ, 2017

אידריס אלבה: הלוחם, אדמת הפקר 2, בנג'מין מילפייה על קצות האצבעות, הבלש מגרה טומן מלכודת, הבלש מגרה: איש מת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:50 אידריס אלבה: הלוחם | Idris Elba: Fighter, ערוץ דיסקברי 

השחקן עטור הפרסים, אידריס אלבה, גילם הרבה תפקידים, אבל אף פעם לא תפקיד שכזה. בסדרה זו אלבה הולך לעבור את החוויה הפיסית הקשה והתובענית ביותר בקריירה שלו – הכשרה להפוך למתאגרף קיקבוקסינג מקצועי ובסופו של דבר להתחרות נגד מתאגרף מנוסה ללא מעצורים. הסרט מצולם בבריטניה, קובה, יפן, דרום אפריקה ותאילנד, ומראה מה באמת צריך לעבור בכדי להפוך למתאגרף מקצועי. אלבה דוחף את עצמו עד קצה גבול היכולת שלו כדי להתגבר על כאב ופחד, ללמוד טכניקות מיוחדות ומיומנויות, ולהבטיח את שמוחו וגופו מוכנים לקרב. בהנחייתם של אלופי העולם לשעבר ומאמניהם, אלבה  מטייל ברחבי העולם כדי לשלב בין שיטות אימון לא-שגרתיות ומשטרי כושר כדי להגדיל את סיכויי הזכייה שלו באירוע המרכזי. אלבה עבר אימוני לחימה בעברו והתאמן בקיקבוקסינג כשהיה בן עשרים, אבל הוא מעולם לא נלחם באופן מקצועי. אין פה מקום להעמדות פנים. אין פה תסריט ידוע מראש. המאבק הזה הולך להיות אמיתי ואכזרי.

21:00 אדמת הפקר 2 | Into the Badlands 2, ערוץ AMC 

העונה השנייה נפתחת כאשר סאני (דניאל וו) ואם. קיי. (אראמיס נייט) מופרדים וכלואים. אם. קיי. מתקשה לשלוט בכוחות שלו, ואילו סאני נחוש למצוא את דרכו חזרה אל אדמת ההפקר. בריתות חדשות, בגידות וכוח אפל המאיים בנקמה. עד סוף העונה חייהם של סאני ואם. קיי. ישתנו לעד.

22:00 בנג'מין מילפייה על קצות האצבעות | Reset, ערוץ Hot8 

הסרט מלווה את בנג'מין מילפייה, הרקדן והכוריאוגרף הצרפתי, שהתפרסם בזכות עבודתו על התנועה בסרט "ברבור שחור", עם כניסתו לתפקיד המנהל החדש של בלט האופרה הפריזאי. הסרט עוקב אחר עבודתו ואישיותו של מילפייה, השאיפה לשלמות עם אנושיות שלא הייתה קיימת עד כה באג'נדה של האופרה. הסרט מספק הצצה להכנות והחזרות לקראת העלאת יצירתו הראשונה במוסד הצרפתי הוותיק והמפואר, שאותו הוא שואף להצעיד לעבר המאה ה-21. מילפייה נשוי לשחקנית נטלי פורטמן. צרפת, 2015.

22:00 הבלש מגרה טומן מלכודת | Maigret Sets A Trap, ערוץ Yes4 

הבלש מגרה (רואן אטקינסון), הינה דמות בדיונית ממשטרת פריז – גיבור של עשרות רומנים בלשיים פרי עטו של הסופר הבלגי הנודע, ז'ורז סימנון. הסרט מתרחש בשנת 1955. מגרה הוא בלש ראשי הנקרא לפתור תעלומת מקרי רצח סדרתיים שהחוט המחבר היחיד ביניהם הוא לא אחר מהעובדה שכל הקורבנות הינן נשים ברונטיות. על מנת לתפוס את הפושע, מגרה טומן לו מלכודת מתוחכמת ביותר. במאית: אשלי פירס ("אחוזת דאונטון"). בריטניה, 2016.

23:33 הבלש מגרה: איש מת | Maigret's Dead Man, ערוץ Yes4 

הבלש (רואן אטקינסון) צולל למעמקי העולם התחתון של פריז. הוא חוקר אודות רצח אזרח פריזאי אנונימי, חקירה שבסופו של דבר עתידה להביא לפתרון של עוד מספר תעלומות. במאית: אשלי פירס ("אחוזת דאונטון"). בריטניה, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן