Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 21 במרץ, 2017

ילדותו של מנהיג, על קצה המזלג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 ילדותו של מנהיג | The Childhood of a Leader, ערוץ Yes3

הסרט ערך את הקרנת הבכורה שלו במסגרת התחרות הרשמית בפסטיבל ונציה, וזכה שם בשני פרסים, כולל סרט הביכורים. דרמה המבוססת באופן חופשי על סיפור קצר של ז'אן פול סארטר, ומבקשת להתחקות אחר מקורות הפאשיזם. בתום מלחמת העולם הראשונה עובר דיפלומט אמריקני עם משפחתו לצרפת. בעוד הוא עסוק בעבודתו, האם נשארת להתמודד עם התפרצויות הזעם של בנם, התנהגות שמבשרת על התפקיד המצמרר שעתיד לקחת בעתיד. שחקנים: רוברט פטינסון, ליאם קנינגהם ("משחקי הכס"), ברניס בז'ו. במאי: בריידי קורבט. אנגליה / צרפת, 2015. במשחק מצוין והפקה איכותית, הסרט מרגש ומקומם לראות סיפור התבגרות יוצא דופן. ציון: 

22:00 על קצה המזלג At the Fork, ערוץ Yes דוקו

ג'ון פפולה, במאי הסרט, נעתר לבקשתה של ליסה, אשתו הצמחונית, ויוצא איתה למסע מרתק בחוות ברחבי אמריקה כדי ללמוד על הדרך אותה עושות החיות מרגע ההמלטה ועד שהן נוחתות אצלנו בצלחת. מה שהם מגלים במהלך המסע הוא שלא מדובר בחברות תעשייתיות חסרות לב או באיזו קונספירציה ענקית לגבי אספקת המזון שלנו, אלא בעשרות אלפי איכרים קטנים, אנשים אמיתיים שמקבלים על בסיס יומיומי החלטות קטנות לגבי איך לנהוג בחיות אותן הם מגדלים ועד כמה יש ביכולתם לייצר יותר בפחות משאבים. חלקם אף חולקים עם הבמאי ואשתו את אותה השקפת עולם מוסרית לגבי אכילת חיות החווה. הסרט מעלה שאלות קשות על איך אנו מגדלים חיות במטרה שיהפכו לאוכל של בני האדם ועל ההשפעה שיש לבחירות של כל אחד מאיתנו בכל פעם שאנו יושבים לאכול. 90 דקות, ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן