Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 24 במרץ, 2017

באגסי מלון, האיש שידע אינסוף, האשליה 2, נראה אותך שוטר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 באגסי מלון | Bugsy Malone, ערוץ Yes5 

סרט גנגסטרים מוזיקלי, שכל כוכביו ילדים, שבמקום כדורים הם יורים עוגות קרם. הסרט מתאר את עלייתו של באגסי מלון, הגאנגסטר הנודע, ואת מאבקי השליטה בראש המאפיה. שחקנים: ג'ודי פוסטר. במאי: אלן פרקר. בריטניה, 1976. סרט חמוד, מוזיקלי, כיפי ומשעשע. הקדים את זמנו ונעים לצפייה. ציון: 

21:30 האיש שידע אינסוף | The Man Who Knew Infinity, ערוץ Yes1 

דרמה המבוססת על סיפור חייו הלא ייאמן של סריניוואסה רמנוג'אן: איך התחיל כצעיר עני וחסר-כל מאזור מרוחק בהודו, הגיע לאוניברסיטת קיימברידג' היוקרתית, והפך לאחד המתמטיקאים החשובים בעולם. שחקנים: דב פאטל ("נער החידות ממומבאי"), ג'רמי איירונס. במאי: מאט בראון. אנגליה, 2015. התסריט מעביר את הסיפור באופן די ליניארי ופשוט, אבל פאטל ואיירונס מפיכים בו חיים ועניין. ציון: 

22:00 האשליה 2 Now You See Me 2, ערוץ Yes4 

סרט המשך למותחן האקשן. ארבע שנים אחרי שאמני האשליה הצליחו להערים בהצלחה רבה על רשויות החוק, חוזרת החבורה המתוחכמת למרכז הבמה במטרה לבצע את השוד המסובך והמסוכן ביותר שעשו. סרט מהפנט שכולו כיף של קוסמות ואשליה. שחקנים: מארק ראפלו, מורגן פרימן, וודי הארלסון, ג'סי אייזנברג, ליזי קפלן, מייקל קיין,דניאל רדקליף. במאי: ג'ון מ. צ'ו. ארה"ב, 2016. הסרט יותר מפתיע ועשיר בטוויסטים מהסרט הקודם בסדרה, אך אין ארנב מתחת לכובע וחבל. ציון: 

22:00 נראה אותך שוטר | Let's Be Cops, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 23 בספטמבר, 2015, בשעה 21:40 בערוץ Yes2

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן