Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 25 במרץ, 2017

הקומונה, ארץ פצועה, פיל ספקטור, גנוב, אמון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 הקומונה Kollektivet | The Commune, ערוץ Yes3 

הסרט השתתף בתחרות הרשמית בפסטיבל ברלין וגרף את פרס השחקנית הטובה ביותר וזכה בפרס האקדמיה האירופאית לעריכה. דרמה המבוססת על ילדותו של הבמאי הדני תומאס וינטרברג ("ניצוד"). בשנות השבעים המתירניות, מחליט זוג נשוי שזה עתה ירש וילה ענקית להקים במקום קומונה שיתופית. ביחד עם בנם הצעיר, הם עוברים לחיות תחת קורת גג אחת עם עוד כמה חברים, כשהם חולקים ביניהם את האוכל, מטלות הבית וגם את הבעיות של כולם. עקרונות השיתופיות והאהבה החופשית עומדים למבחן, כאשר הבעל מבקש מהאישה לצרף לחבורה את הסטודנטית המאהבת שלו. שחקנים: טרינה דירהולם, אולריך תומסן. דנמרק, 2016. יתכן שזה לא סרטו הטוב ביותר של וינטרברג, אך בהחלט מסקרן ומעורר מחשבה. ציון: 

22:00 ארץ פצועה | Wounded Land, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

סרטו המטלטל של הבמאי ארז תדמור, בכיכובם של רועי אסף ודביר בנדק. קובי עמר קצין משטרה חיפאי ויהודה נוימן, מפקדו הנערץ, עובדים יחד שנים ומנהלים יחסי חברות עמוקים. כעת הם מתמודדים עם פרשת דרכים מכרעת ביחסיהם על רקע פרשת שחיתות משטרתית, כאשר האחד נדרש לפעול כנגד חברו. כשפיגוע התאבדות מטלטל את העיר חיפה, הם נסחפים לרצף ארועים בלילה דחוס ואינטנסיבי שעל קובי מוטלת המשימה לאבטח את המחבל הפצוע אנוש שאושפז בבית החולים. ישראל, 2015. הסרט זכה בפרס הבימוי לארז תדמור ובפרס השחקן שהוענק לרועי אסף בפרסי אופיר לשנת 2015. 

22:00 פיל ספקטור | Phil Spector, ערוץ HOT HBO 

התסריטאי זוכה פרס הפוליצר דיוויד מאמט ("גלנגרי גלן רוס") חובר לזוכי האוסקר אל פצ'ינו והלן מירן בדרמה הביוגרפית המדהימה על משפט הרצח שהסעיר את ארצות הברית. כשהמפיק המוזיקלי המפורסם פיל ספקטור מואשם ברצח השחקנית לנה קלארקסון, עורכת דינו לינדה קני מבינה שכל הסימנים מצביעים על כך שמרשה אשם. כשהיא עובדת על כתב ההגנה היא מתחילה לפתח אמפתיה כלפי ספקטור האקסצנטרי, אך מגלה שלא יהיה די בראיות כדי לזכות בתיק. שחקנים נוספים: ג'פרי טמבור ("טרנספרנט") וצ'יווטל אגיופור ("12 שנים של עבדות"). תסריט מעניין ושחקנים מופלאים עדיין לא גורמים לסרט להמריא או הופכים אותו לבלתי נשכח. ציון: 

22:00 גנוב Stolen, ערוץ Hot אקשן 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 09 בספטמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 אמון Trust, ערוץ לייפטיים 

ויל ולין קמרון הם ההורים הגאים של אנני – ילדה מוצלחת בת 14. חייהם מקבלים תפנית מטרידה כאשר אנני מתחילה בקשר וירטואלי באינטרנט עם נער בן 16 העונה לשם צ'ארלי. ההורים מקבלים את הקשר החדש של ביתם בהבנה ובסקרנות בריאה. בעיניהם אין כל דבר מחשיד בקשר רומנטי שנוצר בין נער ונערה שהכירו באינטרנט. לאט לאט מתחילה אנני המאוהבת לחשוד שצ'ארלי הוא אינו בהכרח הנער שהוא מתיימר להיות בשיחותיהם האינטרנטיות. הפרשיה מסתבכת, וחיי המשפחה כולה הופכים לחלום בלהות. שחקנים: קלייב אוון, קתרין קיניר. בימוי: דיוויד שווימר ("חברים"). ארה"ב, 2010. הסרט לפעמים מרתק ולעיתים מזעזע, אך בהחלט לא יוצא דופן או מיוחד. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן