Skip to content

מחר: אם תנהגו באדיבות על פני הכביש – יעצור אתכם שוטר

אם תנהגו מחר על פי חוק, באדיבות וסבלנות כלפי נהג אחר וכלפי עוברי אורח ויעצור אתכם שוטר למתן דו"ח, חייכו, כי תקבלו דו"ח חיובי. שיתוף פעולה בין המשטרה לעמותת רוח טובה הוליד דוח חיובי לכבוד יום המעשים הטובים שיחול מחר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל החליטה להצטרף מחר (שלישי) ליום המעשים הטובים. על פי ההחלטה יחלקו שוטרים בכל רחבי הארץ דו"חות אוהדים עם פידבקים חיוביים לנהגים אדיבים שהתנהגותם בכביש ראויה לשבח. שוטרי התנועה יתפרסו ברחבי הארץ ויעקבו אחר נהגים  שנוהגים באדיבות ובסובלנות כלפי נהגים אחרים ועוברי דרך.
השוטרים יעניקו לנהגים אשר "ייתפסו" דו״ח חיובי.  הדו"ח נראה כמו דו"ח רגיל, אבל במקום הודעת קנס מתנוסס עליו הכיתוב: "הודעת דו"ח חיובי – מוגש באהבה ממשטרת ישראל כחלק מיום המעשים הטובים".

המיזם החדשני הוא תוצר של שיתוף פעולה בין משטרת ישראל, המבצעת במהלך כל ימות השנה פעילות מניעה, אכיפה והסברה, במסגרת המאבק המתמשך בתאונות הדרכים, לבין עמותת רוח טובה, המובילה את יום מעשים הטובים ופועלת במהלך כל השנה לחיבור בין אנשים המעוניינים להתנדב לעמותות הזקוקות למתנדבים.

ראש אגף המבצעים במשטרה, ניצב אלון לבבי, הסביר על המיזם ואמר: ״אנו מקווים לעודד את האזרחים לשמור על החוק באמצעות משוב חיובי, והוא יתקיים במקביל ליוזמות מקומיות לחיזוק אוכלוסיות מוחלשות בהם לוקחים חלק שוטרי משטרת ישראל".

רפי אלול, יו"ר עמותת רוח טובה, אמר: "אנחנו יודעים שכאשר אדם נוהג כלפינו באדיבות בכביש, זה מעורר תחושה טובה וגורם גם לנו לנהוג בצורה אחראית יותר. המטרה של יום המעשים הטובים, מעבר לעידוד התנדבות, היא לייצר אווירה חיובית ולהמחיש שגם לתת לנהג אחר להשתלב בנתיב שלך הוא מעשה טוב משום שהוא מעלה חיוך ומייצר שרשרת של סבלנות ואדיבות."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן