Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 30 במרץ, 2017

הפנים החדשות שלי, מתחת למיטה, בוגד משלנו, שפים נגד המדע: אתגר הבישול הגדול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 הפנים החדשות שלי Body Freaks: Old Face, New Face, ערוץ Yes דוקו 

מבט מקרוב על האנשים שביצעו את השינויים הקוסמטיים ההזויים ביותר בבריטניה. ג'ורדן כבר הוציא 100,000 פאונד כדי להראות כמו האלילה שלו – קים קרדשיאן, קית' כיסה את כל גופו בקעקועים, סטאר נחושה להיפטר מפניה המקומטות גם אם זה כרוך בסיכון בריאותי ולהת'ר יש כבר 11 טבעות פירסינג על הפנים וכעת היא רוצה גם לתקן את אוזניה ולקעקע את עיניה. 65 דקות, בריטניה, 2016.

22:00 מתחת למיטה | Under the Bed, ערוץ לייפטיים

סרט בהשראת סיפור אמיתי, המתאר אישה צעירה שמנסה להתגבר על פרידה טרייה. אבל מה שהיא לא יודעת, הוא שעוקב אחריה אדם אובססיבי שמתיידד איתה ברשתות החברתיות ומחליט לפלוש לדירתה ולגור מתחת למיטתה. שחקנים: האנה ניו ("מפרשים שחורים"), בוורלי דיאנג'לו. בימוי: דניאל מריק ("פרויקט המכשפה מבלייר"). ארה"ב, 2017.

22:00 בוגד משלנו Our Kind of Traitor, ערוץ Hot אקשן 

מותחן על פי ספרו של ג'ון לה קארה. במהלך חופשה מתחבר זוג בריטי עם דימה, אוליגרך הנמצא תחת איום המאפיה הרוסית. בניסיון לסייע לו, הם נקלעים לתוך עולם הביון המסוכן. שחקנים: דמיאן לואיס, יואן מקגרגור. במאית: סוזנה וייט. בריטניה, 2016. תסריט טוב ומשחק מצוין עדיין לא מפצים על סרט צפוי למדי, גמלוני ונמתח מעבר לצפוי. ציון: 

22:30 שפים נגד המדע: אתגר הבישול הגדול | Chef Vs. Science: The Ultimate Kitchen Challenge, ערוץ Hot8 

האם אפשר להפוך את האוכל לטעים יותר בעזרת כמה טיפים מהמדע? מהנדס החומרים והמדען, מארק ראודובניק, מתחרה נגד השף בעל שני כוכבי מישלן, מרקוס וורינג, בבישול תפריט בן שלוש מנות – מי יבשל את המנה הטעימה ביותר. התפריט כולל מרק עגבניות, סטייק ופירה, ופונדנט שוקולד. BBC, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן