Skip to content

שלישי 28 מרץ 2017 (מהדורת הבוקר)

כותרות המהדורה חמאס הצטייד בעשרות רקטות מוגדלות ומסוכנות יותר (בטחוני) * מחוקקים בירדן: לדרוש מישראל להחזיר את גופות חיילינו (מדיני) * עתירה לבג"ץ קוראת לביטול המאגר הביומטרי: פוגע בפרטיות ובביטחון (חדשות) * המשבר בהדסה: הורי הילדים חולי הסרטן מהדסה בדרך לבג"ץ (בריאות) * בעקבות מעצר חרדים עריקים: המוני חרדים צפויים הערב לקיים מפגן מחאה ענק […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כותרות המהדורה

חמאס הצטייד בעשרות רקטות מוגדלות ומסוכנות יותר (בטחוני) * מחוקקים בירדן: לדרוש מישראל להחזיר את גופות חיילינו (מדיני) * עתירה לבג"ץ קוראת לביטול המאגר הביומטרי: פוגע בפרטיות ובביטחון (חדשות) * המשבר בהדסה: הורי הילדים חולי הסרטן מהדסה בדרך לבג"ץ (בריאות) * בעקבות מעצר חרדים עריקים: המוני חרדים צפויים הערב לקיים מפגן מחאה ענק נגד מעצר חרדים וחוק גיוס בני הישיבות המשודרג – עשרות מנהיגים חרדים פרסמו קריאה לבוא להשתתף – הפרטים המלאים (חרדים)

תחזית מזג האוויר

היום (שלישי): מזג האוויר ייעשה מעונן חלקית בעננות גבוהה ובינונית עם אובך רום * הטמפרטורות ללא שינוי ניכר והם יהיו גבוהות מהרגיל לעונה

עוצמת וכיוון רוח בשעות הבוקר תנשב רוח משתנה 5-15 קמ"ש עם משבים עד 20 קמ"ש. בשעות הצהריים תנשב רוח צפון מערבית 10-25 קמ"ש עם משבי רוח עד 40 קמ"ש.

תחזית ים לחופי ישראל הים התיכון יהיה נוח , גובה גלים בים התיכון 40-80 ס"מ, גובה פיק מקסימלי 1.2 מטר. טמפרטורת המים 18 מעלות.

אזהרות מטאורולוגיות: אין.

ירושלים: 10-20,    תל אביב: 14-20.

חיפה: 12-19,            נתניה: 11-21.

כפר סבא: 12-20,באר שבע: 13-24.

חרמון: 2-10,      מרום גולן: 8-18.

קר' שמונה: 12-22,     קצרין: 13-22.

צפת: 9-17,             עפולה: 12-22.

כרמיאל: 14-23,         נצרת: 12-20.

נהריה: 13-20,           כרמל: 11-19.

אשקלון: 12-20,    עוטף עזה: 14-23.

אריאל: 11-21,        בית אל: 9-19.

מעלה אדומים: 12-23,אפרת: 9-19.

ב.שמש: 14-24,       רחובות: 15-24.

ערד: 13-22,       מצפה רמון: 12-21.

טבריה: 14-24,       בית שאן: 15-24.

דרום ב. הירדן: 18-26, אילת: 19-29.

רביעי(29/3): מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד בהיר בעננות גבוהה עם אובך קל עד בינוני

בערב גשם קל בצפון ובליל חמישי רק בגליל

הטמפרטורות יעלו והם יהיו גבוהות מהרגיל לעונה

חמישי(30/3): מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד בהיר בעננות גבוהה עם אובך בינוני. הטמפרטורות יעלו והם יהיו גבוהות מהרגיל לעונה

שישי(31/3): צפויה ירידה ניכרת בטמפרטורות ועלייה בלחות * מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד מעונן * בערב גשם קל מצפון הארץ עד אילת, ובליל שבת רק בצפון ובמזרח.

שבת(1/4): ירידה בטמפ', טמפ' רגילות לעונה, מעונן חלקית עם גשם קל בצפון הארץ ומישור החוף שימשך אל תוך ליל ראשון

חדשות
זוכה מרצח אמו: "לא יודע בוודאות מי עשה זאת, פותח דף חדש" * חן אילתי הואשם שרצח את אמו בביתה שבגליל העליון * בתחילה נקבע כי המוות טבעי, אך נתיחת הגופה העלתה חשד כי מדובר ברצח. היום, החליטו השופטים לזכותו: "לא הוכחה אשמתו מעל לכל ספק" * אחותו של הנאשם: "צריך למצוא מי הרוצח". אילתי: "מציאת האשם לא תעזור לכאב שלי"

נתניהו באיפא"ק: נדרוש מהעולם לשחרר את גופות גולדין ושאול – האסירים הישראלים בעזה

ח"כ גלאון: לא לאפשר לחברה סינית לרכוש את חברת "הפניקס"

עתירה לבג"ץ קוראת לביטול המאגר הביומטרי: פוגע בפרטיות ובביטחון * העותרים מבקשים לבטל את החוק המחייב את כל אזרחי ישראל להצטרף למאגר, ואת הוראת השעה המאפשרת למדינה לאסוף טביעות אצבע. המאגר "אינו מסייע במניעת זיופי תעודות זהות" (הארץ)

כ-1,500 דונם של אדמות מדינה שפולשים בדואים השתלטו עליהן פונו * במבצע אכיפה של רשות מקרקעי ישראל בנגב פונו כ-1,500 דונם של אדמות מדינה שפולשים בדואים השתלטו עליהן וזרעו בהן גידולים חקלאיים בניגוד לחוק (רשת ב')

הודו מקדמת רכש טילים ישראליים במיליארד דולר * משרד ההגנה ההודי יעביר השבוע לקבינט את הצעת "רפאל" לקניית אלפי טילים נגד טנקים, כחלק מעסקת ענק נוספת של שתי המדינות

אלפי דרוזים נגד תאגידי המים: "עושקים אותנו" * תושבים מעוספיא ערכו כנס מחאה נגד כניסה לתאגיד המים: "אנחנו נשלם לתאגיד יותר מתושבי הרצליה פיתוח", הסביר דובר המחאה * לדבריו, ראש המועצה קיבל החלטה להיכנס לתאגיד בניגוד לדעת כל חברי המועצה – שנאלצו להתפטר מתפקידם (nrg)

איש עסקים בטקסס הודה כי זכה בהגרלת לוטו באמצעות מידע פנים

מונית נפלה לתעלה בכביש 443 בסמוך לצומת גמזו – 4 נפצעו

חוק ההסדרה: נציגת הכנסת לבג"ץ: מסכימים להצעת היועמ"ש שלא להפקיע קרקעות עד להחלטת בית המשפט * העותרים נגד חוק ההסדרה ביקשו להקפיא את יישומו עד להחלטת בג"ץ, אך מנדלבליט התנגד והציע כי בדיקת היקף ההתיישבות על קרקעות פלסטיניות פרטיות תימשך בעוד ההפקעה עצמה תושהה (הארץ)

פוליטי

הרצוג אישר באיפא"ק כי ניסה להביא לממשלת אחדות אך רה"מ דחה זאת

בעקבות ריסוס כתובות גרפיטי: תוגברה האבטחה סביב ביתו של היועמ"ש * שומר קבוע הוצב ליד ביתו של מנדלבליט לאחר שעל ביתו נמצאו כתובות גרפיטי בהן נכתבו "שמפניות", "מושחתים לכלא" ו"יועץ משת"פ"

משבר התאגיד: נמשכים המגעים בין הצדדים * גם היום ינסו שר האוצר וראש הממשלה למצוא פתרון למשבר תאגיד השידור. אתמול נודע כי נתניהו שוקל מיזוג הרשות עם התאגיד * בשיחות בניהם אמר כחלון לנתניהו: "במצב של מיזוג, אין צורך בחוק התקשורת" (חדשות10)

– ביטן: בליכוד יסכימו לפשרה בעניין חוק התקשורת אך לא בעניין התאגיד

– יעלון: "אפילו ארדואן לא אומר שהוא רוצה לשלוט בתקשורת"

– ח"כ גלאון לבג"ץ: למנוע מנתניהו ומנדלבליט לעסוק בתאגיד * "נתניהו לא נרתע משימוש אישי, פסול ולכאורה פלילי כדי לקדם מטרות אישיות ואינטרסנטיות של קניית סיקור ציבורי אוהד ולשם השגת טובות הנאה״

חנינת אולמרט: לבני על דחיית החנינה של אולמרט: "מבינה את החלטת הנשיא – הייתי מכבדת גם החלטה הפוכה"

גל חקיקה לסיפוח התנחלויות ולהחלשת בג"ץ יגיע לכנסת אחרי הפגרה * לאחר ששאבו עידוד מחקיקת חוק ההפקעה וחוק ההדחה, בימין מסמנים את היעדים הבאים: רדיפת תומכי החרם על ההתנחלויות, פגיעה בארגוני שמאל, ביטול ההתנתקות וסיפוח מעלה אדומים (הארץ)

ביטחוני

במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל, שב״כ, מג״ב ומשטרת מחוז ש״י 8 באיו"ש מבוקשים
4 מהמבוקשים שנעצרו חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב"ט

שומרון – בתל נעצר מבוקש * בבית איבא נעצר מבוקש

אפרים – בנעלין עצרו מבוקש

בנימין – בקלנדיה נעצר מבוקש

יהודה – בחברון נעצרו 2 מבוקשים

בקעה – בטובאס נעצרו 2 מבוקשים

במהלך מבצע בשיתוף שב״כ בכפר בני נעים בסביבת העיר חברון בחטיבה המרחבית ״יהודה״, נמצאו 2 נשקים מייצור עצמי, חלקי נשק רבים, 2 מחסניות, תחמושות וחומרי תעמולה רבים

כמו כן, במהלך מארב לאיתור זורקי אבנים של כוחות החטיבה המרחבית ״יהודה״ סמוך לציר 60, נתפס זורק בקבוק תבערה בזמן מעשה. החשוד נעצר ע״י כוחות צה״ל

בנוסף, במהלך הלילה תפסו כוחות החטיבה המרחבית ״אפרים״ בשיתוף שב״כ נשק המשמש לירי מטול גז בתוך רכב בכפר נעלין

המבוקשים והממצאים הועברו לחקירת כוהב"ט * חמאס הצטייד בעשרות רקטות מוגדלות ומסוכנות יותר * חמאס פיתח לאחרונה רקטה חדשה בעלת עוצמה, וברשותו יש כבר כמה עשרות מהסוג זה (גל"צ)

בכיר בצבא המצרי על אזהרת המסע החמורה לסיני: "אזורי התיירות בטוחים לגמרי"

בחמאס מאיימים בנקמה לאחר חיסול הבכיר * ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל: "ישראל שינתה את כללי המשחק? נקבל את האתגר, והתשובה תהיה מה שיראה הכיבוש ולא מה שישמע" –  "היד הבוגדנית של הציונים התנקשה בו" – "יש לנו חשבון פתוח עם האויב הציוני" – "אנו במלחמה, הרצון שלנו חזק מהנשק שלכם"

– גורמים פלסטינים: חמאס החליט להוציא פיגוע נקמה על חיסול פוקהא

– ראש המודיעין הפלסטיני בראיון ל'דר שפיגל': נמנע מחמאס לנקום מות פוקהא * לדבריו, ישנו שיתוף פעולה בין שב"כ לרשות סביב הדרישה מצד חמאס לנקום את חיסולו של בכיר הארגון

חייל נפגע קל מאבנים שהושלכו לעברו לאחר תעה בדרך ונכנס בשוגג עם משאית אל כפר סעיר ; החייל חולץ

– למרות המתיחות: חמאס עצר מסתנן – "כוחות הריסון" של ארגון הטרור עצרו לפנות בוקר אדם שניסה לחדור לשטח ישראל * בתוך כך, בחמאס ממשיכים בגל המעצרים של פעילי ארגונים סוררים (חדשות2)

חמאס: נאפשר יציאת הולכי רגל דרך מעבר ארז תחת מגבלות

"רוחאני יבקש ברוסיה מידע מודיעיני רגיש על ישראל" * הנשיא האיראני יצא לביקור מדיני משמעותי אחרון לפני התמודדותו בבחירות בארצו, וייפגש עם מקבילו הרוסי פוטין. שיתוף הפעולה בין שתי המדינות בסוריה יתפוס את עיקר תשומת הלב, וגם סוגיית קשרי הקרמלין עם ישראל (nrg)

מדיני

סקר: ירידה בנכונות ל"שטחים תמורת שלום" * ירידה הדרגתית נרשמת בנכונות של הציבור היהודי בישראל להסכים לנסיגה, במסגרת הסכם שיכלול הקמת מדינה פלסטינית – כך עולה מסקר של חברת "מדגם". בנוסף, כמעט 80 אחוז מעוניינים לשמור על ירושלים מאוחדת (nrg)

ועידת איפא"ק: נתניהו: "עובד עם טראמפ לקידום השלום עם הפלסטינים" * על הרש"פ להפסיק לתמוך בטרור ולהכיר במדינה היהודית: "אנו מחנכים את ילדינו לשלום, הגיע הזמן שהרשות הפלסטינית תעשה את אותו הדבר" * "טראמפ הפך את המילים החמות למדיניות" * מדינת ישראל תגן על עצמה מהכפשות וחרמות

– הרצוג: "התרשמתי שטראמפ מחויב לשלום" * צידד בנתניהו בנושא איראן: "אין הבדל ביננו בסוגיה זו".

– דנון: "ממשל טראמפ שינה את כללי המשחק באו"ם"

– יו"ר בית הנבחרים בארה"ב: לא נסבול את ההטיה האנטי ישראלית באו"ם – "ארה"ב תמיד תעמוד לצד ישראל"

– שגרירת ארה"ב באו"ם: "נגמרו הימים שבהם היינו מתנגחים בישראל" – "ההתנהלות מול ישראל מגוחכת, יש שריף חדש בעיר"

דובר חמאס בעזה מאשים: ישראל מפעילה לוחמה פסיכולוגית נגד הנהגת התנועה

הסכסוך הישראלי-פלסטיני הפך אצל טראמפ לנושא מועדף שלא סובל דיחוי * נשיא ארה"ב עושה חשבון פשוט: קידום פתרון מדיני לסכסוך, גם אם לא יניב תוצאות, יביא לו רק כבוד, אפילו בקרב מי שמתקשים להשלים עם מנהיגותו (מעריב)

מחוקקים בירדן: לדרוש מישראל להחזיר את גופות חיילינו * עשרות חברי פרלמנט חתמו על עצומה הדורשת מממשלת ירדן לעשות הכל כדי להשיב שרידי גופות של חיילים "שנלחמו נגד האויב הציוני בהגנה על פלסטין" בקום המדינה. זאת לאחר גילוי גופה במוצב בירושלים (nrg)

עתירה נגד האו"ם: "חובט במדינה" * אחרי שהפעילה בעבר לחץ על בכירים בישראל לפעול בנושא, עתרה עמותת רגבים לבית המשפט לעצירת הבנייה בבניין האו"ם ההיסטורי בארמון הנציב. בעמותה טענו כי הארגון מבצע בנייה בלתי חוקית בעודו משתמש במונח זה נגד ישראל, בהקשר לנעשה ביהודה ושומרון. "האו"ם נוהג במקום כאילו היה בעל הבית" (חדשות2)

הפסגה הערבית: העולם צריך ללחוץ על ישראל * בוועידת הפסגה הערבית בירדן ידונו מדינות ערב בהפעלת לחץ בינ"ל לפינוי ההתנחלויות, בפתרון בעיית הפליטים וגם בחוק ההסדרה: "יש לגנות את ניסיונות ישראל להביא לאפרטהייד באמצעות החלת החוק הישראלי על ההתנחלויות שהוקמו על אדמת פלסטין" (nrg)

דיווח: הליגה הערבית תבקש "להפריד בין טרור לבין התנגדות לכיבוש הישראלי"

חוץ

הסנאט האמריקאי אישר את צירוף מונטנגרו לברית נאט"ו

הבית הלבן וממשלת גרמניה מכחישים את הדיווח לפיו טראמפ הגיש למרקל חשבון על חובה לנאט"ו

חילות האוויר של סודן וסעודיה ישתתפו לראשונה בתמרון גדול משותף * סודן וסעודיה יקיימו השבוע בפעם הראשונה תמרון אווירי גדול בהשתתפות חילות האוויר של שתי המדינות (nrg)

רה"מ רוסיה: דף חדש ביחסים בין רוסיה ואיראן * בפגישת מדבדב ורוחאני אמר נשיא איראן כי הוא "מקווה לנקודת מפנה ביחסי שתי המדינות". רה"מ: "בין האומות התבססו יחסים מתקדמים של ידידות וחום והביקור יעמיק עוד יותר יחסים אלו" (nrg)

ניקי היילי באיפא"ק: "טראמפ יפקח על איראן כמו נץ" – "כל מי שנמצא באו"ם מפחד לדבר איתי על החלטה 2334"

אוסטרליה: אלפים פונו מבתיהם בשל סופת ציקלון עזה ; עשרות אלפי בתים ללא חשמל * הרוחות בחופי קווינסלנד שהגיעו עד למהירות של 262 קמ"ש אילצו אלפים להתפנות ו-34 אלף נותקו מחשמל. הגשמים נמשכים, הרוחות דעכו

ארה"ב: ועדת המודיעין בקונגרס דחתה את התדרוך עם סוכנויות הביון הלאומיות

– התובע הכללי האמריקני: נבטל מענקים למדינות שלא יעמדו בחוקי ההגירה

– 13 מדינות בארה"ב ביקשו מבית המשפט לבטל את הקפאת צו ההגירה

– הדמוקרט הבכיר בבית הנבחרים: על יו"ר ועדת המודיעין להשעות עצמו מחקר מעורבות הרוסים

– הבית הלבן: קושנר התנדב להעיד בסנאט בנושא רוסיה, אך לא זומן

– מנסה להסיט את האש: טראמפ: "לבדוק את עסקת האורניום של הקלינטונים עם רוסיה" * הנשיא ניסה להסיט את האש מבדיקת יחסי ממשלו עם מוסקבה וקרא לחקור את כספי ההרצאות שקיבל הנשיא לשעבר מהרוסים והוסיף: "סיפור טראמפ-רוסיה הוא תרמית" (מעריב)

– בית המשפט העליון של ארה"ב דחה הצעה להחייאת הסדר של 7.25 מיליארד דולר בכרטיס אשראי * בית המשפט העליון בארה"ב, ביום שני, סירב לשמוע הצעה של קמעונאים להחיות הסכם של 7.25 מיליארד דולר שהם הגישו עם חברת ויזה ואינק מאסטרקארד על טענות כי רשתות כרטיסי האשראי נקבעו באופן שגוי אשראי וכרטיסי חיוב. (רויטרס)

בריטניה: משטרת אנגליה: אין ראיות בין המחבל מלונדון לדאע"ש או לאל קאעידה * למרות שאין ראיות לכך שמסעוד ביצע את הפיגוע מטעם ארגון "המדינה האסלאמית", המשטרה טוענת כי הוא התעניין בנושאים הקשורים לג'יהאד

– שר בריטי: חברות טכנולוגיה צריכות לשתף פעולה יותר עם רשויות אכיפת החוק (רויטרס)

זימבבואה: 6 נהרגו בהתרסקות מטוס קל

טורקיה: טורקיה ושווייץ חוקרות הנפת שלט שקרא לרצח ארדואן * שתי המדינות פתחו בחקירה נפרדת של התקרית, שאירעה בעצרת שארגנו הכורדים בבירה השווייצרית בשבת

סוריה: המורדים הסורים: הסכר שנמצא סמוך למעוז דאעש אינו בסכנת התמוטטות

– האו"ם מזהיר מהידרדרות מצב התברואה באזור דמשק

צפון קוריאה: בוצע ניסוי במנוע של טיל, ככל הנראה בין יבשתי * ביום שישי האחרון ביצעה המדינה ניסוי במנוע בעל דחף גבוה, שיוכל לשמש בטילים בליסטיים בין יבשתיים, שבוע לאחר ניסוי דומה

תימן: ערב הסעודית: יירטנו ארבעה טילים שירו החות'ים משטח תימן

פרסום ושיווק

"הפסח הזה כולנו חוסכים": בשיא עונת הניקיונות לפסח, מתפרסם במגזר החרדי קמפיין להימנע מרכישת מוצרי סנו, בעקבות יוקר המחירים בחברה * יצוין, כי בתקופה זו עורכת סנו מבצע אפיקומן, לפי כל רוכש בסכום של 50 ₪ נכנס להגרלה על 1000 ₪ במזומן, עורכי הקמפיין הנגדי לקחו זאת בחשבון והכריזו על הגדלה דומה: "קונים מוצרי ניקיון של חברות טובות וזולות יותר מסנו במחיר של 49.9 ₪, מרוויחים מיד מחיר זול יותר מסנו, ובנוסף מחייגים לטלפון **** ונכנסים להגרלה על 1,000 ₪ במזומן * המודעה מתפרסמת מטעם "האגודה למלחמה ביוקר המחיה", כשמודעה על המבצע אף הוכנס לעיתון החרדי-שמרני 'הפלס' נגדו מתנהל חרם וקרטל פרסומות מצד העיתון המתחרה 'יתד נאמן', כשלחרם הפרסומות שותפה גם חברת סנו

בריאות

המשבר בהדסה: הורי הילדים חולי הסרטן מהדסה בדרך לבג"ץ * בעתירה נגד משרד הבריאות דורשים ההורים פתיחת מחלקה המטו-אונקולוגית בשערי צדק שתקלוט את הרופאים שהתפטרו מהדסה: "לא משנה לנו איפה תהיה המחלקה, רק שתהיה. שר הבריאות הוא שנותן רישיונות – אז שייתן את הרישיון" (nrg)

משרד הבריאות מציג: הפעולות החדשות למניעת סלמונלה * משרד החקלאות החליט בפעם הראשונה לבדוק כמה סלמונלה יש בעופות ובביצים המשווקים בישראל. כחלק מהתכנית מגבירים במשרד את הבדיקה והאכיפה בכל המשחטות והלולים בארץ במטרה להפחית את הימצאותו של החיידק באופן דרמטי (חדשות2)

חרדים

נמשטרה נערכת בכוחות מתוגברים להתפרעויות בהפגנת ענק של החרדים * בעקבות מעצר בני הישיבות: המוני חרדים צפויים הערב לקיים מפגן מחאה ענק נגד מעצר חרדים וחוק גיוס בני הישיבות המשודרג – עשרות מנהיגים חרדים פרסמו קריאה לבוא להשתתף

עצרת המחאה תתקיים הערב בשעה 18:30 בערב בצומת הרחובות שרי ישראל – מלכי ישראל * בשעה 18:00 טרם פתיחת העצרת יצעדו המונים בצעדת מחאה מרחוב שבטי ישראל דרך מאה שערים, כיכר השבת ולאורך רחוב מלכי ישראל עד מקום העצרת * את המשא המרכזי יישא ראש הישיבה רבי שמואל אויערבאך *

במכתבי גדולי התורה, הם מציינים כי חוק גיוס בני הישיבות המשודרג שאושר בקדנציה הנוכחית החל לפעול בפרט נגד בחורי ישיבות ספרדים שמתייצבים בלשכות הגיוס: "אשר הרב בחורים מפתים אותם, או יש שמאיימים עליהם, או שאם פעם לא קיבלו את המכתב של ההתייצבות מסיבות שונות, ששינו את הכתובת וכדו' מחייבים אותם להתגייס … וחלילה זה מביא רעה בר מינן לעם ישראל" "הרי אין זה סוד שבחורים ספרדים לא מעטים נמצאים בכלא הצבאי על דברים של מה בכך כגון חוסר מסמך כזה או אחר" "כיצד נוכל לחגוג את חג החירות, כאשר בני התורה נמצאים מאחורי סורג ובריח, על מנת לשבור את רוחם ולהכניעם שיאותו להכנס לצבא, ולעזוב את התורה אש/ר היא חיינו והיא מגינה על הדור"

32 מנהיגים חרדים, ראשי ישיבות רבני קהילות ויושבי על מדין, פרסמו על דבר החובה להשתתף היום בעצרת המחאה "חובת השעה וחובת כולנו, להקהל ולעמוד על נפשינו ונפש צאצאינו, ולהשתתף בעצרת התפילה והמחאה האדירה"

החרדים מפרסמים כי מלבד ההסעות המאורגנות והישיבות, יתקיימו הסעות מסובסדות (20 ש"ח) מהערים: בני ברק, מודיעין עילית, אשדוד, חדרה, פתח תקוה, צפת, טבריה, חיפה, רכסים, הר יונה, נתיבות ואופקים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן