Skip to content

מנקים את הבית לקראת פסח

לקראת חג הפסח, הידוע כחג ניקיון הבית, ניסינו מבחר של מוצרי ניקוי חדשים שיצאו באחרונה לשוק, וחזרנו עם בית נקי יותר ומספר המלצות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מג'יק

המותג, השייך לחברת סאסאטק, התרחב עם שתי סדרות חדשות – סדרת נוזלי כלים וסדרת מרככי כביסה. נוזל הכלים, מגיע בנפח של 1.6 ליטר, והוא נמכר בניחוח לימון או תפוח. חבל שלבקבוק אין מנגנון משאבה – בנפח כזה, הצורך להרים אותו בכל פעם שצריך להוציא ממנו את הנוזל, מסרבל את העבודה. הנוזל עצמו מנקה טוב את הכלים המלוכלכים, וגם מתמודד בהצלחה עם כלים עם לכלוך עיקש, אם כי במקרים אלו נדרשת כצפוי כמות גדולה של חומר ניקוי. מרכך הכביסה, מסדרת מג'יק סלקט, נמכר בארבעה ניחוחות והוא עושה בדיוק את מה שציפינו לו – מוסיף ניחוח נעים לבגדים שנשאר לזמן ממושך.

12.9 שקלים ל-1.6 ליטר נוזל כלים, 9.9 שקלים לליטר מרכך כביסה. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

סנו

החברה השיקה מספר מוצרים חדשים לקראת החג. הראשון הוא סנו פורטהfree , בקבוק עם מתז נוח לשימוש, שאין בו סודה קאוסטית. המשמעות היא שלמוצר אין ריח חריף כך שקל להשתמש בו בתדירות גבוהה, מה עוד שהוא אכן מאפשר הסרה קלה של לכלוך ושומן שרוף. המוצר השני הוא למעשה סדרה שנקראת סנו JET פלוס, שהיא סדרה של ג'ל לניקוי הרצפה הכוללת שני מוצרים – אחד עם חומץ והשני עם סודה לשתיה. אנו מכירים את השימוש בחומץ כחומר ניקוי – אצלנו הוא מחליף מעת לעת את מרכך הכביסה – והתוספת שלו לג'ל לניקוי הרצפה היה חביב, גם אם התקשינו לשים לב להבדל בינו לבין מוצרים נטולי חומץ. המוצר האחרון הוא מטליות רב פעמיות לניקוי כללי מסדרת סנו סושי, הנמכרות בגליל נוח לשימוש. מוצרים כאלה יש בשוק וזה אינו שונה מהמקובל – המטליות נוחות לתלישה והן מחזיקות לזמן ממושך עד שיש להחליף אותן.

11.9-20.9 שקלים ל-750 מ"ל סנו פורטה, 9.6-19.9 שקלים ל-2 ליטר JET פלוס, 18.9 שקלים לגליל של 50 מטליות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: מוטי פישביין

קוויק

מטליות לחות לניקוי כללי בגודל XL, מטליות לחות בתוספת פורמולה דוחה אבק במהדורת חג מוגבלת, ומארז של מפיות לחות אישיים, הם שלושת המוצרים החדשים שהוציא המותג לשוק. מבין השלושה, המארז של המפיות הלחות הוא שתפס אותנו – הוא נותן לצורך במגבונים לחים בסיום הארוחה, ומגיע במארז מעוצב שאפשר לשים אותו בקלות על שולחן החג – או בכלל. מלבד זאת, שני המוצרים האחרים אינם מרשימים, גם אם הם יעילים (ניסינו מבין השניים את המטליות לניקוי כללי) – רק אל תתייחסו ברצינות יתרה למטליות דוחות האבק. מדובר במוצר שהשימוש בו הוא לרוב נקודתי, כך שבשביל ליהנות מההשפעה הזו, יש לנקות איתו את כל הבית. אפשרי, אבל גם יותר יקר.

8.9 שקלים ל-40 יחידות XK או 50 יחידות של מטליות לחות, 14.9 שקלים ל-40 מפיות לחות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

צילום: סטודיו 0304

ניקול

לקראת הפסח התרחב המותג עם שלושה מוצרים חדשים – שקיות אשפה לפחים גדולים בניחוח וניל בגודל 52X95 ס"מ, מטליות לחות לניקוי הרצפה בניחוח לימון ושקיות אשפה לפחי אמבטיה ושירותים בגודל 42X45 ס"מ. שני המוצרים הראשונים אינם שונים ממוצרים דומים שיש בשוק, אם כי ייאמר לזכות השקיות הגדולות שניחוח הווניל שלהן היה מוצלח במיוחד (רק אל תצפו שהוא יטשטש את ריח הזבל שהן מכילות. שקיות האשפה הקטנות לפחי אשפה באמבטיה/שירותים הן מוצר מעניין – אנחנו משתמשים בבית בשקיות קטנות איתן אנו קונים ירקות ופירות בשוק/מכולת, ואין סיבה להשקיע כסף בשקיות ייעודיות (גם אין סיבה סביבתית לעשות זאת). אבל אנו מניחים שיהיו בין בעלי היכולת הכספית שיבחרו לרכוש אותם.

20 שקלים ל-40 שקיות גדולות, מ-16 שקלים ל-50 שקיות קטנות, 10 שקלים ל-10 מטליות לרצפה. להשיק ברשתות השיווק.

צילום: ניקול

ABC

מותג בינלאומי זה, המיובא לישראל ומשווק בעזרת חברת Com, התרחב עם מספר מוצרים חדשים בתקופה האחרונה. אנו ניסינו את הנוזל לכביסת תינוקות, שהתגלה כמוצר שמתמודד טוב עם כתמי אוכל ולכלוך, מבלי שהוא משתמש ברכיבים שעלולים לעורר תגובה אלרגית; קרם לניקוי כללי, שניקה היטב משטחים שונים כגון כיורים, אך לא יכול היה להחליף את הצורך במסיר שומנים עבור הכיריים; ומרכך כביסה מרוכז, שהוסיף ניחוח חביב לזמן מה לבגדים. המחירים הזולים יחסית של המותג מוסיפים לו נקודת זכות.

16.9 שקלים ל-1.5 ליטר נוזל לכביסת תינוקות, 9.9 שקלים ל-750 מ"ל קרם לניקוי כללי, 9.9 שקלים לליטר מרכך כביסה מרוכז. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

FIX

מותג זה מיובא ולישראל ומשווק גם הוא בעזרת חברת Com, אך בשונה מהמותג הקודם, זה מלכתחילה הוא מותג פשוט וזול יותר. ג'ל הכביסה התמודד היטב עם כביסה עם לכלוך רגיל, אך לכלוך ישן יחסית או כזה שנוצר מחומרים קשים להסרה, כמו דשא, לא נעלם לגמרי לאחר כביסה אחת; המטליות לרצפה ניקו טוב את הרצפה והותירו בחלל ניחוח חביב שנעלם לאחר זמן קצר יחסית; המטליות לניקוי כללי, שכמו המטליות לרצפה הן חלק מסדרת FIX שריקי, מיועדות למשטחים שונים והן ניקו היטב משטחי שיש, קרמיקה ועץ, עם ניחוח נעים שנעלם גם הוא יחסית מהר.

19.9 שקלים לשלושה ליטר, 8.9 שקלים ל-12 מטליות לרצפה, 5.9 שקלים ל-50 מטליות לניקוי כללי. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

ג'ונסון קלין

מותג זה, הנמכר ברשת הום סנטר, כולל את j-fresh – סדרת נוזלי רצפה, הכוללת שבעה מוצרים בשבעה ניחוחות שונים. הכמות שנוזל זה דורש לניקוי הרצפה אינו גדול במיוחד, והניקוי של הרצפה נעשה טוב, גם אם אין משהו מיוחד במידת הניקיון של הרצפה. הניחוח מוצלח והוא נותר לזמן מה בבית. 26.9 שקלים לליטר. להשיג בהום סנטר.

צילום: יח"צ

AJAX

המוצר החדש של המותג עושה כמה דברים בו זמנית – גם מנקה רצפה וגם משמש לניקוי כללי, גם מנקה וגם משמיד חיידקים. עד כמה הוא באמת מצליח להשמיד חיידקים? אין לנו, בניסוי ביתי, דרך לדעת זאת. זה חשוב, אגב, להורים לילדים שזוחלים על הרצפה, במיוחד בעונת הקיץ כאשר העור חשוף. את ניקוי הרצפה והמשטחים השונים – כיור, אסלה וגם שיש – יכולנו לבדוק, והתוצאה היתה משטחים נקיים עם ניחוח נעים שיש בו, בין השאר, אקליפטוס.

14.9-19.9 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: אפרת אשל

PERFECT

מותג חדש בתחום ניקוי הבית, והפעם מבית היוצר של רשת חצי חינם, המשווקת אותו בסניפים שלה. מדובר במותג הכולל לא פחות מ-100 מוצרים, החל מחומרי ניקוי, דרך טואלטיקה וכלה במוצרים לבישול ואפייה. כוונת הרשת היא למכור את המוצרים במחירים נמוכים מהמקובל בקטגוריה, וזו עובדה ראויה לציון. יש כאן מוצרים קלאסיים כמו נייר סופג שהפתיע לטובה באיכות שלו; אקונומיקה בתרסיס ובג'ל, שמשתווה למוצרים זהים של חברות אחרות; שלישייה של סבוני ידיים שמשאיר את כפות הידיים נקיות אך מעט יבשות; וסבון כלים שמנקה היטב כלים מלוכלכים, כולל כאלה שחיכו לניקוי שלהם כיומיים; דלי מטליות נשלפות לניקוי וחיטוי, אידיאלי למכורים למטליות אלו; ועוד.

4.9-29.9.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ

HG

העובש שהצטבר באחרונה סביב האמבטיה שלנו רק חיכה למוצר זה. יותר נכון, אנחנו, דיירי הבית, חיכינו לו. אחרי עבודה לפי ההנחיות, שכללה התזה של הקצף באזורים עם העובד ומתן זמן לחומר הפעיל לעבוד, ניקינו את שאריות הקצף בקלות, והעובש נעלם כלא היה.

39.9 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג בחנויות לחומרי בניין.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן