Skip to content

בית החולים רמב"ם: איים לשרוף מחלקה ונעצר

גבר תושב כאבול, התקשר לבית החולים רמב"ם ואיים על אחות המחלקה כי יגיע עם בנזין לשרוף את המחלקה בשל דחיית מועד ניתוחה של רעייתו. פרופ' רפי ביאר, מנהל רמב"ם: "אנו לא נעבור לסדר היום נוכח איומים חמורים כאלה. אנו נוקטים מדיניות של אפס סבלנות בכל הנוגע לאלימות המופנית כלפי צוותי בית החולים, מילולית או פיזית"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בן 50 תושב הכפר כאבול שבגליל המערבי, נעצר אמש (ראשון) ושוחרר בתנאים מגבילים לאחר שאיים טלפונית לשרוף מחלקה בבית החולים רמב"ם שבחיפה.
אתמול בשעות הערב המאוחרות שוחח בעלה של מאושפזת ברמב"ם, תושב כאבול בן 50, עם אחות המחלקה ואיים עליה שיגיע עם בנזין לשרוף את בית החולים בשל דחיית מועד ניתוחה של אשתו. נוכח האיומים, מחלקת הביטחון של רמב"ם יצרה קשר מידי עם משטרת ישראל והחשוד עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בשפרעם בתוך זמן קצר ובהמשך אף נעצר. עם ההודעה על המעצר, החשוד חש ברע, איבד את הכרתו והוא פונה לבית החולים בנהריה ונשאר שם לטיפול רפואי.

אספת מחאה בבית החולים לאחר רצח האחות טובה קררו ז"ל (צילום: דוברות רמב"ם)
אספת מחאה בבית החולים לאחר רצח האחות טובה קררו ז"ל (צילום: דוברות רמב"ם)

לאור מצבו הרפואי הוחלט על שחרור החשוד בתנאים מגבילים לפיהם לא יתקרב לבית החולים רמב"ם למשך 10 ימים וכן לא ליצור קשר עם הצוות הרפואי. חקירת המשטרה בעניין עדיין נמשכת.
פרופ' רפי ביאר, מנהל רמב"ם הבהיר בתגובה: "אנו לא נעבור לסדר היום נוכח איומים חמורים כאלה. אנו נוקטים מדיניות של אפס סבלנות בכל הנוגע לאלימות המופנית כלפי צוותי בית החולים, מילולית או פיזית. אלימות מילולית מובילה לאלימות פיזית. כולנו נחרדנו משריפת של האחות קררו רק לפני פחות מחודש. יש למצות את הדין עם אלה  הנוקטים באלימות כלפי מי שעבודתם היא לטפל בציבור. המשטרה ובתי המשפט חייבים לנקוט בכל הכלים שבידם כדי למגר את תופעת האלימות כלפי צוותים רפואיים בישראל". ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תנהג באפס סובלנות כלפי כל איום או התנהגות בריונית כנגד עובדים המשרתים את הציבור."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן