Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 07 באפריל, 2017

אנגרי בירדס: הסרט, מראה מראה – הסיפור האמיתי, האחים דיזל, בלשים בע"מ, אקסודוס: אלים ומלכים, כל האמת על ארון התרופות שלכם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

08:45 אנגרי בירדס: הסרט | The Angry Birds Movie, ערוץ Hot פאן 

אנימציה המבוססת על המשחק הידוע. באי שקט ומרוחק המאוכלס בציפורים מאושרות וחסרות יכולת תעופה, גר רד, ציפור עם מזג חם ופתיל קצר ולצידו חבריו צ'אק ובומב. הכל משתבש ברגע שחזירים ירוקים ומרושעים פולשים מאי החזירים, לאי הציפורים, לוקחים את הביצים של הציפורים ומפליגים לכיוון האי שלהם. שלישית הציפורים העצבניות מחליטה לגלות מה החזירים מתכננים לעשות ולסכל את המזימה. מדובבים לאנגלית: ג'ייסון סודייקיס, מאיה רודולף. מדובבים לעברית: קרן פלס, יפתח אופיר. במאים: קליי קייטיס, פרגל ריילי. פינלנד / ארצות הברית, 2016. הסרט יותר מבדר מכל עיבוד אחר שבוצע מאפליקציה לטלפון, אך לא הרבה יותר מזה. ציון: 

17:00 מראה מראה – הסיפור האמיתי | Mirror Mirror, ערוץ Yes 

פנטזיה על פיי האגדה 'שלגיה ושבעת הגמדים'. לאחר ששלגיה מוכרזת כיפה מכולן, המלכה המרשעת מגרשת אותה מהארמון. בעזרת שבעה גמדים אנרכיסטים היא נלחמת למען הצדק. שחקנים: ג'וליה רוברטס, לילי קולינס. דיבוב לעברית: משי קליינשטין, ענת וקסמן, אמנון וולף. במאי: טרזים סינג. ארה"ב, 2012. הסרט יפהפה ויזואלית, אך העלילה לא מתקרבת לאיכות הסרט המצויר, ועדיף כבר להישאר עם זיכרון הילדות של דיסני. ציון: 
 
18:50 האחים דיזל | Diesel Brothers, ערוץ דיסקברי 

מסע מטורף עם האבי די, דיזל דייב וצוות הדיזל-סלרס שלהם. הבניות המטורפות והמשאיות העצומות שלהם הפכו מזמן לאגדת דיזל. כל פרק עוקב אחר הצוות בזמן שהם מוכרים, בונים והורסים כל דבר שיש בו דיזל. בפעם הראשונה הם מתכננים לבנות משאית שטח דיזל ולהעניק אותה לנהג מאושר. השיפוצים והשינויים שלהם תמיד מרשימים, ממסוקי דיזל ניסויים ובנייה מחדש של כבאית ישנה.

22:00 בלשים בע"מ | The Nice Guys, ערוץ Yes2 

קומדיית אקשן. ברוכים הבאים לשנות ה-70 הפרועות. סיפורנו עוקב אחר צמד בלשים, האחד אלכוהוליסט ומעופף והשני בריון שבע אכזבות, המנסים לפענח את תעלומת מותה של כוכבת סרטי מבוגרים לשעבר. אך חשיפת פרטי החקירה מעמידה את חייהם בסכנה ומכניסה אותם לשלל מצבים משעשעים. שחקנים: ריאן גוסלינג, ראסל קרואו, קים בייסינגר. במאי: שיין בלאק ("קיס קיס באנג באנג"). ארה"ב, 2016. סרט חביב למדי עם תסריט משעשע ושחקנים נהדרים עם כימיה מצויינת. ציון: 
 
22:00 אקסודוס: אלים ומלכים | Exodus: Gods and Kings, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 05 באוקטובר, 2015,בשעה 22:00 בערוץ Yes4 

23:00 כל האמת על ארון התרופות שלכם | The Truth about Your Medicine Cabinet, ערוץ הבריאות 

הציבור הבריטי מוציא מדי שנה יותר מ-2 מיליארד פאונד בשנה על תרופות ללא מרשם. אך עד כמה אותם צרכנים – המשקיעים הון בתכשירים, משחות וכדורים – מכירים את התרופות שהם קונים? ד"ר כריס ואן טיולקן יוצא לסדרת ניסויים ותחקירים לאורכה ולרוחבה של הממלכה הבריטית, במאמץ לחשוף את האמת על התרופות הפופלריות ביותר:  האם עלינו לצרוך מנה יומית של ויטמינים? האם דבש ולימון יעילים כמו סירופ נגד שיעול? מהי הדרך הטובה ביותר לשכך כאבים לאחר כושר גופני?


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן