Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 09 באפריל, 2017

טון מרטי, לגור על המים, הבתים השווים של אוסטרליה, הממלכה המופלאה של פאפא אלייב, סטייליסטים מלידה, אהבה בהפרעה, לילה באופרה, ציידת הנשרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:25 טון מרטי | Toonmart Marty, ערוץ ניקלודיאון 

סדרת אנימציה. הכל מתנהל על מי מנוחות בעיירת המצויירים, עד שתאונה מוזרה מעוררת לחיים את מרטי, פסל ענק המעטר את מקום הבילוי המועדף של תושבי המקום. מרגע שניתן לו לזוז בחופשיות אין דבר שיכול לעצור את מרטי, והוא נחוש לחגוג את כל מה שיש לחיים להציע. 

19:00 לגור על המים | Waterfront House Hunting, ערוץ החיים הטובים 

מומחה הנדל"ן, ניק וולדנר, מסייע לזוגות ולמשפחות במציאת בית חדש ביעד נחשק. הדרישה העיקרית: נכס על קו המים. לכל קונה פוטנציאלי חלום משלו, בין אם זו חצר מרווחת לאירוח גרנדיוזי, מטבח מודרני היאה למאסטר שף, או מעגן לסירה פרטית. 

19:20 הבתים השווים של אוסטרליה | Australia's Best Houses, ערוץ החיים הטובים 

תכנית לייף סטייל בהנחייתו של גארי טאקל, המציב כמה מהבתים המרהיבים ביותר באוסטרליה. 

21:00 הממלכה המופלאה של פאפא אלייב The Wonderful Kingdom of Papa Alaev, ערוץ Hot8 

סיפורה של משפחה מוזיקלית, מפורסמת וחמת מזג מטג'יקיסטאן, הנשלטת על ידי הסבא הכריזמטי, הפטריארכלי והמצחיק – פאפא אלייב. בגיל 80, פאפא מתחיל לאבד את אחיזתו בממלכה, מה ששולח את משפחתו למסע הפכפך ולא ידוע ממלוכה לדמוקרטיה. ישראל, 2016. 

21:50 סטייליסטים מלידה | B.O.R.N. to Style, ערוץ החיים הטובים 

תכנית מייקואבר בכיכובם של עובדי הבוטיק הניו-יורקי (B.O.R.N (borrowed, old, refurbished and new והבוס הגדול שלהם, ג'ונתן בודריק. גיבורי העל של הסטייל יתייצבו מדי שבוע בפתח דלתו של קליינט במצוקה ויסייעו לו להכניס קצת צבע לחייו. הם יעשו זאת באמצעות חיטוט אינטנסיבי במלתחה, מנה גדושה של בוטות והרבה אהבה קשוחה. בסופו של כל פרק נחזה בטרנספורמציה המרהיבה, אופנתית ונפשית גם יחד, של המטופל בר המזל. 

22:00 אהבה בהפרעה | Accidental Love, ערוץ Yes2 

קומדיה רומנטית עם טוויסט. בארוחה לאור נרות מתכנן בחור צעיר להציע נישואין לחברתו המלצרית. אך לפני שהיא מספיקה לענות, מתרחשת תאונה, ומסמר ננעץ בראשה. בגלל שאין לה ביטוח רפואי, המסמר נשאר במקומו ומוביל להתנהגות יוצאת דופן. היא מחליטה לא לוותר. מאבקה מוביל אותה לוושינגטון הבירה, שם תפגוש סנטור צעיר וחביב שינסה לעזור לה. שחקנים: ג'סיקה ביל, ג'ייק ג'ילנהולג'יימס מרסדןקריסטי אלי. במאי: דיוויד או. ראסל ("אופטימיות היא שם המשחק"). ארה"ב, 2015. סרט מבולגן, ללא תסריט, עריכה נוראית, שאף לא הוצג בבתי הקולנוע ונגנז במהרה. ציון: 

22:00 לילה באופרה | A Night At The Opera, ערוץ Yes3 

הקומדיה הקלאסית של האחים מרקס, שנחשבת לסרטם הטוב ביותר, לצד "מרק ברווז". בסרט עושים האחים הכל כדי להרוס הצגת אופרה על מנת לעזור לזוג אוהבים. נבחר כאחד ממאה הסרטים הטובים בכל הזמנים על ידי מכון הסרטים האמריקני וכולל כמה מהסצנות הקומיות הידועות ביותר בתולדות הקולנוע. שחקנים: גראוצ'ו מרקסצ'יקו מרקס, הארפו מרקסמרגרט דומונט. במאי: סם ווד. ארה"ב, 1935. אחד מהסרטים המצחיקים והמקוריים ביותר בכל הזמנים. כל אחת מהדמויות מביא ייחוד, הפתעה ובעיקר חוש הומור מטורף. ציון: 

22:00 ציידת הנשרים The Eagle Huntress, ערוץ Yes דוקו 

סיפור מעורר השראה על נערה יוצאת דופן שמעיזה לצאת כנגד כל המוסכמות. הסרט, שמצולם בערבות הלבנות עוצרות הנשימה של מונגוליה, מביא את סיפורה של איישולפן בת ה-13 שרוצה לקבל הכרה כלוכדת נשרים. במשך 12 דורות עוברת המסורת במשפחתה הקזחית מאב לבן. הם לוכדים נשרים ובעזרתם צדים שועלים ומשילים את פרוותם. כעת המסורת מתחילה להתערער ולצד השימוש החדש שלהם בטרנזיסטורים, באופנועים ובפאנלים סולאריים, משתלבת גם איישולפן ורוצה להפוך להיות האישה הראשונה שבמקום לבשל, לנקות ולשמור על אחיה הקטנים – תעמוד לצד אביה וסבה ותלכוד איתם נשרים. עלילת הסרט, שנראית כאילו נכתבה באולפני דיסני, מביאה סיפור אמיתי, שלמרות שמתרחש כל כך רחוק מאיתנו, שופך אור חדש על המושגים פמיניזם, מודרניזציה ומסורת. קריינות: דייזי רידלי ("מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"). בימוי: אוטו בל. 101 דקות, ארה"ב, 2016. סרט יפהפה ויזואלית ובעיקר מחמם לב. בהחלט סיפור אמיץ. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן