Skip to content

יעקב אמיתי, השגריר החדש במצרים, הגיש היום את כתב האמנתו לפילדמרשל טנטאווי

במשרד החוץ שבעי רצון מהאופן שבו התקבל אמיתי ע"י טנטאווי. בין השניים התנהלה שיחה לבבית ואמיתי אמר: "אעשה ככל יכולתי להעמיק את ההבנה ולהדק את שתוף הפעולה בין מצרים לישראל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במשרד החוץ שבעי רצון מהאופן שבו התקבל אמיתי ע"י טנטאווי. בין השניים התנהלה שיחה לבבית ואמיתי אמר: "אעשה ככל יכולתי להעמיק את ההבנה ולהדק את שתוף הפעולה בין מצרים לישראל"

מאת צבי זינגר

שגרירה החדש של ישראל במצרים, יעקב אמיתי, הגיש היום את כתב האמנתו לפילדמרשל מוחמד חוסיין טנטאווי, ראש המועצה העליונה של הכוחות המזוינים במצרים. בטקס הרשמי, שבו הגישו עוד שגרירים את כתבי ההאמנה שלהם לטנטאווי, נוגנו כמקובל ההמנונים, ובכללם ההמנון הישראלי.

אמיתי, כיהן בעבר כשגריר ישראל באתיופיה וכסגן ראש מרכז המחקר המדיני במשרד החוץ. הוא נחשב לאחד מגדולי המומחים במשרד החוץ, לענייני העולם הערבי.

במשרד החוץ שררה היום שביעות רצון מהאופן שבו התקבל השגריר החדש, יעקב אמיתי, שהחליף בתפקיד את יצחק לבנון. במשרד החוץ הדגישו כי הגשת כתב ההאמנה התנהלה באווירה לבבית, ובמסגרתה ניהלו השגריר אמיתי ופילדמרשל טנטאווי חילופי דברים, שבהם הדגישו את חשיבותם של  הסכם השלום ושל שיתוף הפעולה לשתי המדינות.

השגריר אמיתי אמר: " אעשה ככל יכולתי להעמיק את ההבנה ולהדק את שתוף הפעולה בין מצרים לישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן