Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 15 באפריל, 2017

סמוך על סול, משאלה מגן עדן, שוטר בגן ילדים 2, פופסטאר: לא מפסיק להמשיך, לילה מוטרף במוזיאון 3: סוד הקבר, ילד טוב ירושלים, דור הפרוזאק, שבעה ימים בגיהנום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
סמוך על סול 3, סלקום TV 

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 12 באפריל, 2017, בשעה 22:00 בערוצים 
ערוץ Yes Oh + Hot HBO

16:25 משאלה מגן עדן | Heaven Sent, ערוץ לייפטיים 

מארי טיילור – אשת עסקים חכמה ויפה מבקשת שבעלה ימצא את הכוח והתבונה לשחרר ולוותר על הנישואים שלהם בני 9 השנים. בילי טיילור – אמן ורומנטיקן חסר תקנה מבקש שאשתו תקבל את הכוח והתבונה להישאר במערכת היחסים שלהם. התפילות האלו מקבלות מענה בצורה של נס קטן – ילדה בת 8 שברחה מגן עדן מחליטה לעזור להם לחדש את התשוקה והאהבה בנישואים שאיבדו את הניצוץ בעקבות אובדן קשה מנשוא. היא נעזרת בכל הכישורים והקסם שיש לה (וגם שובבות) כדי לרפא את הלבבות השבורים של השניים ולהחזיר אותם למסלול הנכון לאהבה. שחקנים: מרלי שלטון ("הצעקה 4"), כריסטיאן קיין ("אנג'ל"). בימוי: מייקל לנדון ג'וניור. ארה"ב, 2016. 

16:50 שוטר בגן ילדים 2 | Kindergarten Cop 2, ערוץ Hot פאן 

קומדיה. סוכן סמוי של ה-FBI הידוע בקשיחותו, מקבל משימה מיוחדת במינה. הוא חייב לעלות על עקבותיו של קובץ נתונים עם מידע רגיש, כשהוא במסווה של גנן בגן ילדים. ריד הסוכן / גנן אינו מעלה על דעתו עד כמה הוא עשוי לאבד שליטה בתנאי החינוך החדשים, אשר מחייבים שמירה על תקינות פוליטית, ליברליות ומתן יד חופשית לקטנטנים, ומעל הכל סובלנות אין קץ. שחקנים: דולף לונדגרןביל בלאמידרלה טיילור. בימוי: דון מייקל פול. ארה"ב, 2016. לא רק שהסרט הראשון בסדרה, משנת 1990, היה די גרוע – הסרט הזה מחפיר, בלתי תסריט, בימוי חסר השראה והאקשן משעמם. ציון: 

20:30 פופסטאר: לא מפסיק להמשיך Popstar: Never Stop Never Stopping, ערוץ Hot גולד 

סאטירה מוקומנטרית שנונה על עסקי המוזיקה ועל ההתנהלות המנותקת מהמציאות של סלבריטאים, שהבינוניות היצירתית העלתה אותם לגדולה. קונור הוא סופרסטאר, כוכב ראפ שהיה חבר בלהקת בנים אהודה ומצליחה, הסטייל בויז. לקונור קצת קשה להודות, אולם האלבום האחרון שהוציא כאמן סולו מסתמן ככישלון וגם המבקרים קוטלים אותו. הוא מנסה לשקם את תדמיתו בכל דרך אפשרית וגם מציע נישואים לחברתו. בטקס הכלולות שלו מופיע הזמר סיל והגימיק הוא זאבים מוחזקים היטב, אך אלו משתחררים ומפרים את ההרמוניה. התדמית של קונור ממשיכה לדשדש. הוא מכריז שהוא בעד הכנסת נישואים חד-מיניים לחוק, רינגו סטאר ומריה קארי מוכנים להתראיין ולספר עליו, ועדיין כלום לא עוזר. המהלך האחרון שלו הוא יוזמת איחוד מחדש עם חבריו ללהקה, אבל ממש לא בא לו על זה… שחקנים: אנדי סמברג, ג'ורמה טאקון, שרה סילברמן, מיה רודולף. בימוי: עקיבא שייפר וג'ורמה טאקון. ארה"ב, 2016. הסרט מאוד מעודכן בנעשה בתרבות הפופ, צוחק עליו ובעיקר משעשע. ציון: 

22:00 לילה מוטרף במוזיאון 3: סוד הקבר | Night at the Museum: Secret of the Tomb, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 16 באוקטובר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

22:00 ילד טוב ירושלים, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

קומדיה רומנטית. אביו של עדי (עמוס תמם), השביע אותו רגע לפני שיצא למלחמה ממנה לא שב להיות 'ילד טוב ירושלים'. במשך כל חייו שמר עדי על קיום שבועתו עבור אימו (אוולין הגואל) ואשתו (מלי לוי) עד שמבלי לשים לב הפך לפרייאר טוב לב. כל הקלפים נטרפים ביום בו הוא פוגש את נטליה (מיטל גל), צעירה פרועה ומתוקה שסוחפת אותו לעולם יצרי ורומנטי. לראשונה בחייו יידרש לבחור בין אהבה להגיון, בין חלומות למציאות ובין נטליה…למשפחה שלו. האם הוא ימשיך להיות ילד טוב ירושלים? תסריט: רן אפלברג. במאי: רועי פלורנטין. ישראל, 2016.

22:00 דור הפרוזאק | Prozac Nation, ערוץ לייפטיים 

ליזי היא צעירה מחוננת, המתקבלת ללימודים באוניברסיטה היוקרתית של הרווארד, שם היא מתכוונת לקחת קורס בכתיבה עיתונאית. בשל מצבה המשפחתי הקשה ויחסיה המורכבים עם אמה, נאלצת ליזי ליטול תרופות נגד דיכאון, הגורמות לה להתבודד מהחברה ולפתח חוסר יציבות רגשית. לאחר ביקור אצל פסיכיאטרית, ליזי מתוודעת לתרופת הפרוזאק, שתוך זמן קצר משתלטת על חייה. שחקנים: כריסטינה ריצ'י, מישל וויליאמס, ג'ייסון ביגס. בימוי: אריק סקולדברג. ארה"ב, 2001. סרט מדכא וחסר השראה, וריצ'י שיחקה בדברים הרבה יותר טובים. ציון: 

22:00 שבעה ימים בגיהנום | i7 Days in Hell, ערוץ Hot HBO 

אנדי סמברג ("סאטרדיי נייט לייב", "ברוקלין תשע-תשע") וקיט הרינגטון ("משחקי הכס") מככבים בסרט מוקומנטרי קומי ועטור כוכבים. הספיישל בן 45 הדקות מגולל את סיפורם של זוג שחקני טניס מפורסמים, ארון וויליאמס וצ'ארלס פול, ומשחק הטניס האגדי ביניהם שארך לא פחות משבעה ימים. מלבד רגעי השיא מהמשחק הבלתי ייאמן, הסרט חוזר לעברם של השניים ומציג עדויות על סיפורי הרקע שלהם. עוד משתתפים: מייקל שין, לנה דנהאם, סרינה וויליאמס (המגלמת את אחותו המאומצת של ארון),כריס אוורט, פרד ארמיסן, וויל פורטה, קארן גילאן, ג'ון מק'נרו ועוד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן