Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 17 באפריל, 2017

פארקר שנאבל ושביל הבהלה לזהב, הסיפור של אלוהים 2, הנותרים 3, Veep 6, אבא שלי הוא מפלצת 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 פארקר שנאבל ושביל הבהלה לזהב | Gold Rush: Parker's Trail, ערוץ דיסקברי 

בשנת 1890, אלפי גברים מתו, כשניסו למצוא הון על שביל הבהלה לזהב בקלונדייק. בעולם כריית הזהב, האנשים האלו נחשבים כגיבורים וחלוצים שסיכנו הכל בכדי לזכות בתהילה. בהשראת מותו של סבו האהוב והקשוח שהיה אחד מאגדות הכרייה – פארקר שנאבל מחליט לשים את עצמו במבחן האולטימטיבי כדי לראות אם יש לו את מהה שנדרש כדי לעמוד ראש בראש עם הגיבורים והחלוצים שקדמו לו. בארבעת פרקי הסדרה נעקוב אחרי פארקר בזמן שהוא יחשוף מי היו באמת אבות אבותיו ואילו קשיים חיכוו להם בדרך לתהילה.

21:00 הסיפור של אלוהים 2 | 2 The Story of God, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

השאלה מהו טיב היחסים בין האדם לאלוהיו היא אחת מהשאלות החשובות ביותר בהיסטוריה של האנושות. סדרה זו ממשיכה להבין כיצד האמונה עיצבה את החיים של כולנו, לא חשוב מהי דתנו או במה אנו מאמינים. מורגן פרימן לוקח את הצופים למסע ברחבי העולם בניסיון להבין את הקשרים בין הדתות הגדולות בעולם והמכנה המשותף ביניהם.. הוא נוכח כי השאלות והחששות האנושיים בענין הם אוניברסליים לכל הדתות. העונה החדשה כוללת שלושה פרקים.

22:00 הנותרים 3 | The Leftovers 3, ערוץ Yes Oh 

עונה שלישית ואחרונה לסדרה של דיימון לינדלוף ("אבודים") וטופ פרוטה ("אוז") עבור HBO בכיכובו של ג'סטין ת'רו. ארבע שנים לאחר ארועי סיום העונה השנייה, וכמעט שבע שנים לאחר ההיעלמות הגדולה, פוגשים את משפחות גריווי ומרפי בעיר מירקל שבטקסס, מתאחדות יחד ומנסות מתוך יאושן, ליצור מערכת ערכים שתנסה לענות בצורה טובה יותר, על השאלות הזקוקות לתשובה. כצופים, אנחנו מבינים, שהעולם עומד בפני דבר ענק שעתיד להתרחש, וקשור בקשר עבות למשהו שקרה בסמוך להיעלמות, וגרם שנים אחר כך לסחרור שמביא את כולם למסע אחרון אל יבשת אוסטרליה, שם מתרחשת מרבית העונה, לשיא מרגש שיסיים את הסדרה.

22:00 Veep 6, ערוץ Hot HBO 

הסאטירה העוקצנית בכיכובה של ג'וליה לואי-דרייפוס, שבה בעונה שישית. העונה החדשה מתחילה כשנה לאחר אירועי סיום העונה החמישית, שבה סלינה הפסידה בהצבעה בסנאט ואיבדה את הנשיאות. כעת, כשהיא אינה נושאת במשרה ציבורית לראשונה מזה שנים רבות, היא מחפשת דרך לשמור על מורשתה ולמצוא את מקומה בעולם, בעוד מרבית עובדי הסגל שלה יצאו לדרך חדשה כדי להגשים את שאיפותיהם האישיות.

23:25 אבא שלי הוא מפלצת 2 Monster in my Family 2, ערוץ לייפטיים 

עונה שנייה לסדרת הפשע המטלטלת, המתארת את חייהם הכפולים של רוצחים סדרתיים מנקודת המבט של בני משפחה וחברים קרובים, המספקים את הזווית הלא קרימינאלית של הרוצחים. בכל אחד מארבעת הפרקים, בני המשפחה של רוצחים סדרתיים מפורסמים, מחליטים לפתוח את ביתם ולהתמודד עם הטרגדיה הכי גדולה בחייהם: התמודדות עם העובדה שאביהם ניהל חיים כפולים, שכללו רצח של נשים וגברים ושבמעשיהם הרסו משפחות שלמות. הסדרה חושפת את הבתים בהם גרו, קטעי וידאו ישנים, מכתבים, תמונות ויומנים. בני המשפחה יחזרו אל המקומות בהם אהובם, מי שהם חשבו שהוא אב, בעל, אח מסור או חבר, רצח בדם קר את קורבנותיו, בניסיון לתקן את העוול שנעשה למשפחות הקורבנות ולסגור מעגל. המגישה של הסדרה היא מליסה מור, בתו של רוצח שהרג 8 נשים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן