Skip to content

אשקלון: רצח והתאבדות – גבר חנק את בת זוגו וקפץ אל מותו

הגבר חנק למוות את בת זוגו, הותיר אחריו מכתב בו הודה על המעשה וקפץ אל מותו מהקומה השמינית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גופת אישה בת 30 נמצאה היום (שבת) באשקלון, בדירת גבר כשעליה סימני אלימות. בדירה נמצא מכתב בו הודה הגבר כי חנק למוות את בת זוגו הגבר קפץ מדירתו בקומה השמינית ושם קץ לחייו.

היום בשעות הצהריים לקראת השעה 12 וחצי התקבל במשטרת אשקלון דיווח על גבר כבן 41 ששם קץ לחייו בקפיצה מדירתו בקומה השמינית ברחוב בן עטר באשקלון. כוחות משטרה שהגיעו למקום ובסיוע לוחמי כיבוי האש פרצו לדירתו שם אותרה גופת אשה כבת 30 כשעל גופה סימני אלימות. חוקרי משטרת ישראל ומעבדה הזיהוי הפלילי בזירה החלו בחקירת נסיבות המקרה. בדירה נמצא מכתב בו הודה הגבר כי רצח את בת זוגו.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

ממד"א נמסר כי בשעה 12:27 נמסר למד"א מרחב לכיש על גבר שנמצא מחוסר הכרה בחצר בניין לאחר נפילה מגובה באשקלון. פרמדיקים של מד"א שהוזנקו למקום קבעו את מותו של גבר כבן 40. כעבור דקות ספורות המשטרה איתרה באותו הבניין אישה כבת 30 עם סימני אלימות בפלג גופה העליון כשהיא ללא סימני חיים, פרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע גם את מותה.

צילום: מבצעי מד"א
צילום: מבצעי מד"א

פרמדיק מד"א מקסים נזרי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40 שוכב בחצר הבניין כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קשה ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. כעבור מספר דקות לוחמי האש פרצו דירה בבניין ובסריקות שביצענו יחד עם המשטרה איתרנו אישה כבת 30 עם סימני אלימות בפלג גופה העליון, היא הייתה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן