Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 18 באפריל, 2017

חברי הדרקון אליוט, אל קלאסיקו, סוכן וחצי, הנותרים 3, ימי האפס, אמריקאי טוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 חברי הדרקון אליוט Pete's Dragon, ערוץ Yes5 + בשעה 13:15 בערוץ Hot גולד 

פיט היה בן חמש, כשהתייתם מהוריו, לאחר שניצל מתאונת דרכים בנסיעה משפחתית ביער. הוא נאסף על ידי דרקון עם פרווה ירוקה, עיניים צהובות, וכנפיים ענקיות שמציל אותו מלהקת זאבים. שש שנים לאחר מכן, פיט עדין חי ביער עם הדרקון, לו קרא 'אליוט' כשמה של דמות בספר ילדים שפיט לקח עמו מהתאונה. בקרבת היער ישנה עיירה, בה מסופרת אגדה אודות דרקון שחי ביער, אך אף אחד לא ראה אותו, מלבד פקח היער. גרייס, בתו של הפקח, ושומרת היערות, מוצאת בעת סיור ביער את פיט. בתשובה לשאלה איך שרד מספר שנים ביער הוא עונה שגודל על ידי דרקון חברותי בשם אליוט. גרייס, מספרת לאביה וזה מאשר שישנה אגדה על דרקון החי ביער. גרייס ופיט יוצאים יחדיו להרפתקה במטרה לפגוש את הדרקון. שחקנים: רוברט רדפורד, ברייס דאלאס הווארד, אוקס פאגלי. מדובבים לעברית: עמית ברנר, ששי קשת, מונה מור. במאי: דיוויד לאורי. ארה"ב, 2016. הגרסה המחודשת והיפהפייה של דיסני תמיס אל לבם של הקטנטנים ותקשט את חיוכם באהבת חיים, אמפתיה והרבה קסם. ציון: 

22:00 אל קלאסיקו | El Clasico, ערוץ Yes3 

הסרט היה נציג עיראק לאוסקר האחרון. גבר קטן קומה אוזר אומץ ומבקש מאביה של אהובתו את אישורו להינשא לה. כשהאב מסרב בשל גובהו, מחליט הבחור שכדי להוכיח את רצינות כוונותיו ואת עומק אהבתו, עליו להשיג את הבלתי אפשרי. יחד עם אחיו הנמוך לא פחות, הוא יוצא למסע על טרקטורון מעיראק אל ספרד, בכדי לפגוש את רונאלדו ולהחתים אותו על זוג נעלים אותם הכין האב, שהינו חובב ריאל מושבע. שחקנים: וריה אחמד, דנה אחמד. במאי: האלקוט מוסטפה. עיראק, 2016.

22:00 סוכן וחצי | Central Intelligence, ערוץ Yes2 

קומדיית אקשן. בתיכון היה בוב חנון עם עודף משקל וללא חברים. לעומתו קלווין היה הבחור הפופולארי ביותר בשכבה. שנים מאוחר יותר התהפכו היוצרות – אצל בוב תפסו שרירים את מקום השומנים והוא הפך לסוכן CIA קטלני, בעוד קלווין הפך עם השנים לרואה חשבון חסר מעוף וחסר עניין בחיים. לאחר שבוב משכנע את קלווין לעזור לו לטהר את שמו, השניים נכנסים למסע בלתי צפוי מלא מרדפים, יריות וסכנות בדרך להצלת העולם. שחקנים: קווין הארט, דוויין ג'ונסון, איימי ריאן, ארון פול, ג'ייסון בייטמן. במאי: רוסון מארשל ת'רבר. ארה"ב, 2016. על אף תסריט בעייתי, הסרט מחזיק בזכות הכימיה המתוקה בין שני השחקנים הראשיים. ציון: 

22:00 הנותרים 3 | The Leftovers 3, ערוץ Hot HBO 

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 17 באפריל, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes Oh

22:00 ימי האפס | Zero Days, ערוץ Yes דוקו 

כתב אזהרה נוקב נגד הסכנות הטמונות בטכנולוגיה נטולת רסן ובכוח פוליטי חסר גבולות. הבמאי אלכס גיבני ("הסיינטולוגיה וכלא האמונה") מביא מותחן דוקומנטרי סוחף על מלחמת הסייבר הבינלאומית. במרכז הסרט, סיפורה של הסְטוֹקְסְנֶט (Stuxnet), תולעת המחשבים, שעם יציאתה ב-2010 הוכרזה כווירוס המתוחכם ביותר אי-פעם. מטרתה המקורית של התולעת, אותה שחררו לרשת ארצות הברית וישראל, היתה להשמיד חלקים בתכנית הגרעין האיראנית. למעשה ה-Stuxnet היתה רק חלק קטן מתכנית הנייטרו-זאוס (Nitro-Zeus) שנוצרה כדי לתקוף את איראן באמצעי סייבר וכללה את הגנות האוויר, התקשורת וחלקים קריטיים מרשת החשמל של איראן. תכנית הנייטרו זאוס הוכנה כתכנית מגירה למקרה שהמאמצים הדיפלומטיים להגבלת תכנית הגרעין האיראני לא ישאו פרי, אלא שבסופו של דבר ה- Stuxnetהתפשטה הרבה מעבר למטרתה המקורית, יצאה מכלל שליטה והביאה להשלכות הרות גורל. חשוב להדגיש, שההישג העיקרי של גיבני בסרט, הוא בכך שלמעשה הצליח לקבל אישור ממקורות בתוך היחידה של ה-NSA לכך שארצות הברית וישראל הן שיצרו אותה. 110 דקות, ארה"ב, 2016. כרגיל, גיבני יוצר סרט מעניין ועשוי היטב, וגם פה הנושא מעניין עד כדי מפחיד. ציון: 

22:00 אמריקאי טוב A Good American, ערוץ Hot8 

פרס ראשון ב-Millennium Docs Against Gravity 2016. האם אפשר היה למנוע את אירועי ה-11/09? זהו סיפורם של האנליסטים בסוכנות לביטחון לאומי של ארצות הברית שהגו תכנית לניתוח מידע שיכלה להתריע על מתקפות טרור ובוטלה שלושה שבועות בלבד לפני ה-11/09. למרות זאת, לא מאוחר היום בו היא שבה לחיים. אוסטרליה, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן