Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 20 באפריל, 2017

נערי המסקרה, מאהב בתיכון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 נערי המסקרה | Mascara Boys: Sex Me Up, ערוץ Yes דוקו 

מיהם הגברים שאובססיביים למראה שלהם ומכורים לסכין המנתחים? רודריגו כבר עבר 42 ניתוחים קוסמטיים והוציא יותר מ-300 אלף פאונד כדי להיראות כמו בובה מפלסטיק. ג'ונייד מקבל מהרשתות החברתיות את המסר שהוא חייב לתקן בדחיפות את אפו ובובי צריך להיראות טוב כל הזמן ולקבל אישור לכך מבן זוגו. 60 דקות, בריטניה, 2016.

22:00 מאהב בתיכון High School Lover, ערוץ לייפטיים 

כאשר קלי ווינטרס (פאולינה סינגר) בת ה-17 מתגנבת החוצה, ללא רשות, לבילוי לילי בעיר עם חבריה, היא לא מצפה לפגוש את השחקן הכי חם בהוליווד – כריסטיאן בות'. אחרי שבילו לילה שלם יחד בדיבורים, קלי נותנת לו את מספר הטלפון שלה, בהנחה שהיא לעולם לא תשמע ממנו שוב. להפתעתה, הוא שולח לה מיד הודעה והשניים מתחילים לבלות יחד. כשאביה (ג'יימס פרנקו, שגם הפיק את הסרט) של קלי מגלה על הקשר ועל הפרש הגילאים הגדול ביניהם, הוא דורש שהם יפסיקו להתראות. קלי משוכנעת שהיא וכריסטיאן מאוהבים ושאף אחד לא יכול להפריד ביניהם. אך כשחיבתו של כריסטיאן הופכת לאובססיה, קלי מבינה שהיא מעמידה את משפחתה בסכנה. ארה"ב, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן