Skip to content

לפני בניית חנות וירטואלית זה מה שאתם צריכים לעשות

אז החלטתם בשעה טובה לפתוח חנות וירטואלית, חנות שתהווה ערוץ שיווקי נוסף לחנות הפיזית שלכם או חנות שעומדת בפני עצמה. אתם מבינים שחנות כזו היא לא סוג של תחביב אלא עסק לכל דבר שצריך לתפעל אותו, ואתם רוצים לעשות את זה נכון שלב אחרי שלב בשביל שנקודת הפתיחה שלה תהיה טובה ובכדי שיהיה לכם קל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אז החלטתם בשעה טובה לפתוח חנות וירטואלית, חנות שתהווה ערוץ שיווקי נוסף לחנות הפיזית שלכם או חנות שעומדת בפני עצמה. אתם מבינים שחנות כזו היא לא סוג של תחביב אלא עסק לכל דבר שצריך לתפעל אותו, ואתם רוצים לעשות את זה נכון שלב אחרי שלב בשביל שנקודת הפתיחה שלה תהיה טובה ובכדי שיהיה לכם קל יותר לשווק אותה לאחר שהיא תהיה מוכנה. הנה מה שצריך לדעת, איך בונים את החנות שלב אחרי שלב.

בחירת פלטפורמה או חברה ספציפית לבנייה.

בניית אתר מכירות מתחילה עם החלטה על הפלטפורמה עליה תבנה החנות. ניתן לבנות את החנות על מערכת וורדפרס שזו הפופולארית מכולן או פלטפורמות אחרות ולהיעזר בשירותיה של חברת בניית אתרים וניתן לבחור בפלטפורמה לחנויות וירטואליות שפותחה במיוחד עבור מסחר אלקטרוני. יש כמה חברות בארץ שמציעות פלטפורמה מהסוג הזה, הידועה ביותר היא חברת e-shop, וכל מה שתצטרכו הוא לבנות את החנות שלכם בקלות בתוכה, פלטפורמה שמציעה כבר תבנית, אפשרויות סליקה ואופציות נוספות.

עיצוב החנות

השלב הבא בבניית חנות וירטואלית הוא בחירת הקונספט העיצובי והבאתו לידי מימוש. שלב זה הוא קריטי והוא חייב להיות בהתאם לקהל היעד הפוטנציאלי של החנות כך שלדוגמא אם החנות שלכם עוסקת במוצרים שמיועדים לצעירים היא צריכה להיות עם הצבעים המתאימים, צבעים חיים ותוססים לעומת חנות שמיועדת למבוגרים שצריכה להיות "רגועה" יותר בעיצוב שלה. אם בחרתם במערכת מוכנה אתם יכולים לבחור תבנית ספציפית ואם לא תצטרכו לפנות למעצב מקצועי.

יצירת התוכן בחנות

השלב הבא הוא יצירת התוכן בחנות. הוא מתחיל עם דפים ראשיים כמו דף הבית או אודות שמספרים על החנות, במה היא עוסקת, מי עומד מאחוריה ולמה כדאי לקנות דווקא בה. חשוב להדגיש כי יש חנויות רבות ברשת בכל תחום שהוא וכמה שתהיו יותר משכנעים ויותר שיווקיים כמו גם משדרים אמינות, כך הסיכויים שהחנות שלכם תיצור תחושת בטחון לקניה יהיו גבוהים יותר. מעבר לדפי המידע הראשים צריך להכניס תוכן בכל דף מוצר, טקסט שצריך להיות תמציתי וברור שמספר על המוצר ומתאר אותו בצורה טובה. דף המוצר צריך לכלול גם מחיר, אפשרויות שילוח, ופרטים רלוונטיים נוספים.

קביעת שיטות התשלום בחנות

בשלב זה תצטרכו להחליט איך ניתן יהיה לשלם על המוצרים. האם באמצעות כרטיס אשראי? האם באמצעות פייפאל? חשוב לציין שהאופציה האחרונה נראית הכי אמינה ויוצרת תחושת בטחון אצל הלקוח מכיוון שפייפאל היא חברה שרוב הגולשים מכירים וכדאי בכל מקרה לשלב אותה באופציות.

קביעת שיטות המשלוח

רצוי לקבוע יותר משיטת משלוח אחת ולאפשר ללקוח להחליט האם הוא רוצה משלוח מהיר יותר ולשלם על כך יותר או משלוח איטי יותר ולחסוך כסף.

חנות וירטואלית יכולה להיות מקור הכנסה מצוין אם לא רק בונים אותה נכון אלא גם מנהלים אותה נכון. זה אומר אופציות לשיתוף שלה ברשתות החברתיות, קידום אורגני וממומן בגוגל ובפייסבוק, והמון פעולות אחרות שצריך לעשות. אם אתם לא בטוחים איך לעשות את זה, כדאי שתפנו למי שכן יודע שייעץ לכם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן