Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 27 באפריל, 2017

לא מהעולם הזה, ג'ודה, גזענות באמריקה: בלב הסכנה, הון שלטון, הטיהור 3, הגולד-דיגריות, סליפי הולו 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 לא מהעולם הזה | ?What on Earth, ערוץ דיסקברי 

ריבוי הלוויינים סביב לכדור הארץ מאפשר מבט על אזורי ים ויבשה שלא נחקרו עוד מעולם. עכשיו, כשהתמונות האלו זמינות לכולם על ידי תוכנות כמו גוגל ארץ, דברים יוצאי-דופן נחשפים ולכל דבר תעלומה משלו. הסדרה חוזרת לחקור ולהסביר תעלומות נוספות: אגדת הענקים המקיפים אנדרטה מסתורית בארץ הקודש, אגם ורוד זוהר שעשוי להעיד על מינים חדשים ומשונים, ופיסת קרח בגודל עיר שלמה הנעלמת פתאום באמצע האנטארקטיקה. בעזרתם של מומחים ועדים, איך התמונות המופלאות הללו שבאו מהחלל עוזרות לנו לפענח את המסתורין שנמצא פה על פני כדור הארץ.

20:15 ג'ודה, ערוץ Hot3 

למה אף פעם לא היה ערפד יהודי? מה הורג ערפד יהודי? לא צלב, לא מים של כנסיה, כלום, הוא בלתי מנוצח. יהודה (ציון ברוך), עבריין צעצוע קטן וממזר, עשה את ההימור הגדול ביותר אי פעם. ואז, בלילה הגדול של חייו, הוא ננשך על ידי ערפדית יפיפייה (אנסטסיה פיין). מהרגע הזה החיים שלו – ושלה – הולכים להתהפך. בשמונה הימים הבאים יהודה בורח כדי לשמור על חייו: מהערפדים הרומנים, מהשוטרים הישראלים, מהפושעים הצרפתים, ויותר מכל – מהגורל אותו הועיד לו רבו (מייק בורשטיין). יהודה ינסה לברוח רק כדי לגלות את הכוח והאחריות שבאה יחד עם מילוי ייעודו. יוצר הסדרה ותסריטאי ראשי: ציון ברוך. במאי ותסריטאי נוסף: מני יעיש.

21:45 גזענות באמריקה: בלב הסכנה | White Supremacy: Going Under, ערוץ ההיסטוריה 

סיפורים של שלושה אזרחים שהסתננו לשורות קבוצות טרור ברחבי ארה"ב, המאמינות בעליונות הגזע הלבן (ניאו-נאצים, קבוצות אריות) כסוכנים סמויים ומודיעים של ה-FBI וסיכנו את חייהם במטרה לחשוף את אנשיהם ופעילותם הבלתי חוקית. במהלך הסרט, עדויות המצמררות של שלושת הסוכנים הסמויים, המספרים על תחושת הסכנה המתמדת שחוו, לצד החשש שבכל רגע נתון זהותם האמיתית תתגלה.

22:00 הון שלטון Incorporated, ערוץ Yes אקשן 

דרמת המדע בדיוני והאקשן בהפקתם המשותפת של בן אפלק ומאט דיימון. השנה 2074 והעולם נשלט על ידי ארגונים וחברות ענק המחזיקות במירב העוצמה והכסף, ומוחזקות על ידי 1% מהאוכלוסייה בלבד, שחיים באיכות חיים גבוהה מאוד, עם עילית הציוד והטכנולוגיה הידועה לאדם, באזור הירוק. שאר האוכלוסיה חיה בגטאות, בתנאי מחיה ירודים, ברעב ועוני, באזור האדום. בן לרסון (שון טיל) הוא מנהל בארגון הגדול בעולם 'ספיגה ביוטק'. הוא עובד תחת אליזבת (ג'וליה אורמונד), אמה המנוכרת של אשתו לורה. לבן יש זהות אחרת, סודית: במציאות שמו האמיתי הוא ארון, והוא פליט מהאזור האדום מחוץ למילווקי. ארון הסתנן לאזור הירוק כשהוא בזהות של בן, במטרה לחפש אחר אהובת נעוריו אלנה, שבצירוף מקרים מצער הפכה לנערת ליווי של המעמד הגבוה ב'ספיגה', במועדון היוקרתי 'ארקדיה'. ארון, בזהותו הבדויה, התקבל לעבודה בספיגה והתקדם בדרגות, בדרכים שונות, כדי שיוכל להיכנס למועדון האקסקלוסיבי ולהציל את אלנה ומוכן לסכן הכל, ולהסתכן בתוצאות קטלניות בדרך. מי שעוזרים לבן במשימתו הוא ת'יאו, אחיה של אלנה שחיי באזור האדום, וריד, מסתננת נוספת לאזור הירוק שהצליחה להשיג זהות שאולה, הרבה לפני שבן עשה זאת. ציון איי.אם.די.בי.: 7.4/10, עגבניות רקובות: 75%/100%, מטה-קריטיק: 62/100

22:00 הטיהור 3 | The Purge: Election Year, ערוץ Hot גולד 

מותחן אימה נוסף בסדרת "הטיהור" הדיסטופית, המתארת לילה של פריקת עול ללא התערבות מצד החוק. קצין המשטרה לשעבר ליאו ברנס (פרנק גרילו, "הטיהור 2", "שטח פראי") נמנע במשך זמן רב מלפגוע במי שהרג את בנו בליל הטיהור הקודם. בתפקידו החדש הוא ראש יחידת האבטחה של המועמדת לנשיאות צ'רלי רואן (אליזבת מיטשל, הסדרה "אבודים"). היא מושכת אש ויש לה מתנגדים רבים בשל כוונותיה לבטל את ליל הטיהור, וכמו ברנס אף היא סובלת מאובדן אישי. כשיורד הלילה הגורלי, הוא מקיף את בית הסנאטורית בצלפים חמושים ודרוכים, אך אלו נורים במהרה ומתים. ברנס ורואן חומקים דרך מנהרה סודית הממוקמת מתחת לבית, ויוצאים ככל יתר התושבים אל גורלם הלא ברור ברחובות וושינגטון. בימוי: ג'יימס דה מונקו. ארה"ב, 2016.

22:00 הגולד-דיגריות | Gold Digger and Proud, ערוץ Yes דוקו 

הגולדיגריות מבריטניה – הנשים שמכירות את הדרך הטובה ביותר להוציא כסף מגברים. לורה בת ה-31 היא גולדיגרית מקצוענית וגאה. היא לוכדת ברשתה את העשירים והמפורסמים ומצליחה לקבל מהם מתנות יקרות, בגדי מעצבים ותכשיטים. היא מעדכנת הכל באינסטגרם שלה ובכל פעם ממשיכה לתור אחרי האיש העשיר הבא. הפעם על הכוונת – סוכן שחקני פוטבול. נואלי, בת ה-46 תפסה לפני 14 שנה בעל עשיר – סוחר מכוניות מצליח המבוגר ממנה ב-20 שנה. בעלה קונה לה אינסוף מתנות ומפנק אותה בחופשות יוקרתיות ולא אכפת לה מה השכנים יגידו על הפרש הגילאים ביניהם. ומהצד האחר – מארק העשיר בן ה-65 נפרד לאחרונה מאשתו ומחפש כעת אישה צעירה ויפה חדשה שתמלא את מקומה, למרות שהוא יודע שכספו נמצא בסכנה. 65 דקות, בריטניה, 2016.

22:45 סליפי הולו 4 | Sleepy Hollow 4, ערוץ Yes אקשן 

סדרת המתח והמדע בדיוני חוזרת בעונה חדשה. קריין מוצא את עצמו בעיר חדשה, יש לו בני ברית חדשים והוא יוצא למשימה הכי חשובה אי פעם: להציל את עיר הבירה של האומה האמריקנית מאיומים מעולם אחר שמטרתם לפגוע בכל דמוקרטיה על פני כדור הארץ.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן