Skip to content

תקשורת ערבית: ישראל תקפה מצבור נשק בשדה התעופה הבינלאומי הסורי

סדרת פיצוצים החרידה לפנות בוקר את אזור שדה התעופה הבינלאומי הסורי - על פי הדיווחים הושמד מצבור נשק שנישלח מאיראן ויועד לחיזבאללה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ישראל תקפה לפנות בוקר (חמישי) מצבור נשק באזור נמל התעופה הבינלאומי של דמשק שהיה מיועד כנראה לחיזבאללה. כך מדווחות רשתות התקשורת הערביות. על פי רשת אל-מנאר המקורבת לחיזבאללה ישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפות.

צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך

בסוכנות הידיעות הרוסית "ספוטניק" דווח כי ישראל תקפה חמש פעמים יעד צבאי בתוך שדה התעופה. בסוכנות הידיעות הסורית "קאסיון" פורסם כי מטוסי חיל האוויר הישראלי תקפו מחסני תחמושת של כוחות הנתמכים בידי איראן. גורמי אופוזיציה וכן ארגון זכויות האדם הסורי שמושבו בלונדון דיווחו אף הם על הפיצוצים וצוטטו את ספוטניק, שדיווח על תקיפות ישראליות לכאורה. מקור הפיצוצים באזור דמשק וא-רוטה המזרחית הגיע מכיוון נמל התעופה הבינלאומי. בדף הפייסבוק החדשותי "דמשק עכשיו" המזוהה עם המשטר דווח כי מקור הפיצוץ באזור הגשר השביעי בפרברי דמשק הסמוך מאוד לנמל התעופה האזרחי.

בסוכנות הידיעות הסורית "קאסיון" פורסם כי מטוסי חיל האוויר הישראלי תקפו מחסני תחמושת של כוחות הנתמכים בידי איראן. על פי הדיווחים השונים להבות אש פרצו מתוך המתחם הצבאי המשמש את איראן להעברת נשק לחיזבאללה ומילציות פרו איראניות אחרות  הלוחמות לצד איראן בסוריה. המתחם שהופצץ הזה בנמל התעופה בדמשק משרת את איראן כקו אווירי להעברת תחמושת. על פי הפרסומים התקיפה החלה בסביבות 03:20 לפנות בוקר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן