Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 01 במאי, 2017

בן ציון: חייו ופועלו של בן ציון נתניהו, המערכון האחרון של פולי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:30 בן ציון: חייו ופועלו של בן ציון נתניהו Benzion Netanyahu – His Life and Legacy, ערוץ ההיסטוריה 

במהלך מאה שנות חייו, ההיסטוריון פרופ' בנציון נתניהו, ציוני רביזיוניסט, איש רוח והיסטוריון בעל שם עולמי – לקח חלק פעיל בקביעת גורלו של העם היהודי: בתקופת המנדט הבריטי הקים עיתון שהגן על נאשמי רצח ארלוזורוב, היה ראש התנועה הרביזיוניסטית בארצות הברית ופעל לקידום התמיכה בהקמת מדינה יהודית, שימש כעורך הראשי של האנציקלופדיה העברית, והקדיש עצמו, במשך ארבעה עשורים, למחקרו האדיר בנושא האינקוויזיציה והאנוסים בספרד של המאה ה-15. פרשנותו המהפכנית שינתה מקצה אל קצה את הבנת ההיסטוריה היהודית באירופה. הסרט עוקב אחר חייו האישיים של נתניהו, כולל בזמן נפילת בנו בכורו, יוני, במבצע שחרור בני הערובה באנטבה. בניו, ראש הממשלה בנימין נתניהו וד"ר עדו נתניהו, מספרים על אביהם בסרט ששזור בצילומי ארכיון נדירים.

23:25 המערכון האחרון של פולי, ערוץ ההיסטוריה 

סרט מרגש בן שעה, המביא את סיפור חייו המרתק והלא מוכר של ישראל (פולי) פוליאקוב משלישיית הגשש החיוור, ומגדולי השחקנים והקומיקאים שידעה ישראל, שהלך לעולמו בשנת 2007 ממחלה קשה. הסרט כולל ראיונות עם חבריו לשלישיית ההומור האגדית: שייקה לוי ו-גברי בנאי, עם אשתו לשעבר: ריקי גל, בתו יעל פוליאקוב וחברים, כמו אסי דיין, חנה לסלאו, ניצה שאול, מוטי קירשנבאום, מיקי קם, טוביה צפיר ועוד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן