Skip to content

נבחרת פוינטר-IGO זכתה במקום הראשון בבאחה 500 ברומניה

צוות פוינטר-IGO עם צמד נהגי השטח המעוטרים רז היימן והלל סגל, זכה במקום הראשון בראלי באחה 500 ברומניה אשר אשר התקיים ב -29 לאפריל, 2017.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צוות פוינטר-IGO עם צמד נהגי השטח המעוטרים רז היימן והלל סגל, זכה במקום הראשון בראלי באחה 500  ברומניה אשר אשר התקיים ב -29 לאפריל, 2017. המרוץ שהיה צמוד לכל אורכו הסתיים לבסוף כשהצמד סיים 10 דקות לפני הרכב שהגיע במקום השני. מדובר בפתיחה מצויינת לצמד אשר רוצה לזכות במקום הראשון בליגת הבאחה במזרח אירופה (Baja European East Championship) אשר כוללת 6 מרוצים ברומניה, יוון, בולגריה וטורקיה.

"הצהובה" דוהרת לגמר (צילום:ניצן שקל)

רז והלל זינקו מהמקום השביעי והתחילו לעקוף את המתחרים שזינקו לפניהם. לקראת אמצע המירוץ אחרי כ- 250 ק"מ לקחו את ההובלה עד הסיום.

תוואי הקרקע המישורי היה בעיקר שדות פתוחים, שבילים מהירים ומלכודות בוץ לפרקים, שגרמו לחלק מהמתחרים לשקוע. המרוץ היה מורכב מספיישל אחד ארוך לאורך של 500 ק"מ ללא עצירות ביניים כך שהצמד הימן את סגל בילו במשך 7:41 שעות בתוך הרכב בנהיגה תחרותית שהגיעה עד למהירות של 155 קמ"ש.

בבאחה רומניה השתתפו צוותים מארצות שונות כולל איטליה, בולגריה, יוון, הונגריה, טורקיה וכמובן 'צוות פוינטר IGO' מישראל. ה"הצהובה" תישלח כעת ישירות ליוון על מנת להמתין לצוות שיגיע להתחרות בראלי באחה יוון בתחילת יוני.

רז הימן והלל סגל, במקום הראשון בראלי באחה 500 ברומניה (צילום: ניצן שקל)

רז הימן, נהג צוות פוינטר-IGO מציין כי " אנו שמחים לנצח במירוץ הראשון בליגה ולקראת יום הזכרון ויום העצמאות, אנו גאים להניף את דגל ישראל על הפודיום ברומניה".

אילן גולדשטיין, מנכ"ל פוינטר אמר כי "בערב יום העצמאות ה- 69 צוות פוינטר IGO מהווים דוגמא ומופת לישראלי היפה, בזכות אהבתכם הבלתי מתפשרת לספורט, הצלחה, להשגת היעדים, למקצוענות ולרוח הצוות. גאים בכם ומעריכים מאוד את ההישג".

כמו בכל המירוצים בהם משתתפים רז והלל החל משנת 2013, גם בראלי באחה 500 ובמירוצי הראלי שיבואו אחריו הורכבו על "הצהובה" צמיגי שטח מלא מתוצרת Toyo Tires מדגם Open Country M/T, המסופקים לצוות במסגרת הסכם חסות ע"י אוטולוקס טיירס ישראל בע"מ, היבואנית הרשמית של צמיגי טויו לישראל. הצמיגים הוכיחו את עמידותם, איכותם והתאמתם למירוצי הראלי בהם משתתפים רז והלל לאורך שנים.                                                   .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן