Skip to content

לקראת פגישת אבו מאזן עם טראמפ: נתניהו תובע לעצור את מימון משפחות המחבלים

"הנשיא עבאס, שהולך השבוע לפגישה עם הנשיא טראמפ, איך אתה יכול לדבר על שלום עם ישראל ובד בבד אתה מממן רוצחים ששופכים את דמם של ישראלים חפים מפשע על כל צעד ושעל? אתה רוצה לעשות צעד אמיתי לשלום שאנחנו חפצים בו? בטל את התשלומים למרצחים. בטל את החוק שמחייב תשלומים למרצחים הללו", קרא נתניהו בטקס […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פחות מיומיים לפני פגישת אבו מאזן, עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, קורא ראש הממשלה, בנימין נתניהו ליו"ר הרשות הפלסטינית להפסיק לממן משפחות טרוריסטים פלסטיניים.

"רצחת יותר - קיבלת יותר". נתניהו (צילום: קובי גדעון/לע"מ)
"רצחת יותר - קיבלת יותר". נתניהו (צילום: קובי גדעון/לע"מ)

בדברים שנשא בטקס לזכר קרבנות הטרור, בהר הרצל, אמר ראש הממשלה כי אי אפשר להתעלם מזה כי כל המרצחים הפלסטיניים השפלים, מקבלים משכורת חודשית מהרשות הפלסטינית. "רצחת יותר, קיבלת יותר. הסכום שניתן למרצחים ולמשפחות של המרצחים, מה שהם קוראים שהידים, עולה את הסכום של 300 מיליון דולר בשנה ותוך כמה שנים זה מיליארד דולר. אני אשים פה מיליארד דולר על במה זו וספק אם תראו את כתובות הזיכרון", אמר ראש הממשלה.

"מיליארד דולר, תחשבו מה אפשר היה לעשות", אמר נתניהו, "כמה מלגות למוזיקה היינו יכולים לתת בזה, כמה אפשר היה לחנך את הדור הצעיר של הפלסטינים לשלום אמת. הנשיא עבאס, שהולך השבוע לפגישה עם הנשיא טראמפ, איך אתה יכול לדבר על שלום עם ישראל ובד בבד אתה מממן רוצחים ששופכים את דמם של ישראלים חפים מפשע על כל צעד ושעל? אתה רוצה לעשות צעד אמיתי לשלום שאנחנו חפצים בו? בטל את התשלומים למרצחים. בטל את החוק שמחייב תשלומים למרצחים הללו. ממן שלום ולא רצח".

דבריו של ראש הממשלה נאמרים פחות משבוע, לאחר שפורסם לראשונה בחדשות 10 כי בשנת 2015 העבירה עמותת "חוננו", שעוסקת באופן מוצהר בסיוע משפטי לעצורי ימין, כספים למחבלים יהודיים. בין השאר הועברו כ-3,000 שקלים ליוסף חיים בן דוד, רוצחו של מוחמד אבו חדיר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן