Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 04 במאי, 2017

משלחת חיפוש, בעקבות הכסף 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משלחת חיפוש | Search Party, סלקום TV 

קומדיית המיסתורין האפלה של ערוץ TBS, שעונתה השניה כבר אושרה. ארבעה בני עשרים ומשהו החיים בברוקלין, בעיקר עסוקים בעצמם, ובמפתיע מתקבצים יחד סביב היעלמותה המיסתורית של מכרה משותפת מתקופת הלימודים. הסדרה, שיצרו שרה ויולט-בליס, צ'ארלס רוג'ר ומייקל שואוולטר, היא בכיכובם של אליה שואוקאט, ג'ון ארלי, ג'ון רנולד ומרדית הגנר.

22:00 בעקבות הכסף 2 | Follow the Money 2 | 
Bedrag, ערוץ Yes Oh 

המותחן הדני מהמפיקים של "The Killing" ומהיוצרים של "הממשלה" ו-"הירושה", העוסק בפשעים הנעשים על ידי רודפי בצע ובעלי שאיפות במרדף אחר העושר, חוזר בעונה חדשה. ספוילר – הבלש מדס מיחידת ההונאות מתקשה לשים מאחוריו את תיק החקירה של ההונאה החמורה שבוצעה על ידי 'אנגרין', מאחר שלא התאפשר לו לאסור את המנכ"ל הכריזמטי של החברה, סנדר. אך כשתיק חסר חשיבות של נגרייה קטנה שפשטה את הרגל בנסיבות מסתוריות תופס את תשומת ליבו, הוא מגלה במהרה קשר למעורבות נרחבת של בנק ענק בפרשה. קלודיה, עורכת הדין הצעירה, שילמה מחיר כבד על מעורבותה בהונאת אנרגרין. היא משתחררת מהכלא לאחר 18 חודשים, אבל בנה חי עם אביו בפריס, אף משרד אינו מעוניין להעסיק אותה, והיא נאלצת לעבוד בבית קפה. אך דווקא שם היא מקבלת הזדמנות מעניינת שתאפשר לה לכפר על כל ההחלטות השגויות שקיבלה בעבר. ניקי בן ה-22 שניסה לחזור למוטב, הסתבך עם הפיקסר השוודי של אנרגרין, אשר מוצא בו את כל הכישורים הנחוצים למקצוע ומגייס אותו להיות העוזר שלו. אך די מהר ניקי מבין שהג'וב החדש והמרגש מגיע עם מחיר כבד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן