Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 05 במאי, 2017

בייב, הפלות: סיפורים שנשים מספרות, נעלמת, החלום ההודי 2, בנבכי האלצהיימר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 בייב Babe, ערוץ Yes5 

סיפורו של בייב החזרזיר, החי בחווה חקלאית ויש לו רק שאיפה אחת בחייו – להפוך לכלב רועים, והוא עושה הכל על מנת להגשים אותה. שחקנים: ג'יימס קרומוול, מגדה שובנסקי, זואי ברטון. במאי: כריס נונן. אוסטרליה, 1995. סרט מבדר לכל המשפחה, שהקדים את זמנו מבחינת אפקטים ויזואליים של חיות מדברות. הרבה הומור וגם סצינות מחממות לב. ציון: 

22:00 הפלות: סיפורים שנשים מספרות Abortion: Stories Women Tell, ערוץ Yes דוקו 

סרט מעורר מחשבה על אחד הנושאים השנויים ביותר במחלוקת בימינו: ההפלות. מאז קביעתו של בית המשפט העליון בארצות הברית ב-1973 שזכותה של האישה לבחור האם לבצע הפלה או לא, נושא ההפלות לא יורד מהדיון הציבורי ונשאר עד היום אחד הנושאים הכי שנויים במחלוקת בארה"ב. בשנים האחרונות, מדינות רבות הטילו הגבלות על ביצוע הפלות, כולל במיזורי שבה, לדוגמה, יש רק מרפאת הפלות אחת שנשארה פתוחה בכל המדינה. הבמאית טרייסי דרוז טראגוס ("ריץ' היל") מציגה באור חדש את הנושא מעורר המחלוקת הזה ומתמקדת לא בעימות סביבו אלא יותר בנשים עצמן. במרכז הסרט מרפאת הנשים Hope Clinic שעל גבול מיזורי-אילינוי. הנשים המגיעות למרפאה נאלצות להתמודד עם הריונות לא מתוכננים, כשלצידן אנשי הצוות הרפואי במרפאה ומולם אקטיביסטים, שמנסים לשנות גורלות. 67 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 נעלמת | Gone Girl, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 14 בספטמבר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 החלום ההודי The Indian Dream Hotel 2 | 2, ערוץ החיים הטובים 

עונה שניה לדוקו ריאליטי. קבוצה חדשה של 8 ידוענים בריטיים תצא למסע בהודו ותבדוק האם נוח יותר לחיות בה כגמלאי. גם העונה הזו כמו קודמתה נוצרה בהשראת הסרט המצליח "מלון מריגולד האקוזטי".

23:00 בנבכי האלצהיימר | Untangling Alzheimer's, ערוץ הבריאות 

מחלת האלצהיימר היא כיום סיבת המוות המובילה שלא ניתן למנוע אותה, לטפל בה, או להאט את התפשטותה. גרוע מכך, שכיחותה היום היא חסרת תקדים, כאשר מדי 69 שניות מתהווה מקרה חדש. דיוויד סוזוקי, המיועד גנטית לחלות באלצהיימר (לאחר שגם אמו, דודתו ושני דודיו סבלו ממנה), יוצא למסע מרתק ומרגש בעקבות המחלה והמאבק בה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן