Skip to content

מטפלת בנערה לוקה בנפשה נעצרה בחשד כי הכתה אותה

בני משפחת הנערה שמו לב לשינויי התנהגות הנערה ובסימני אלימות על גופה. מצלמות הוצבו בבית המשפחה אוששו את חששם. המטפלת נעצרה ומעצרה הוארך עד יום שישי הקרוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עובדת זרה נעצרה ביום שני השבוע בחשד כי פגעה והכתה נערה בת 16 לוקה בנפשה. על פי החשד הגיעה העובדת (35) הגרה בירושלים אל בית המשפחה בה נמצאת הנערה ובזמן ששהתה עמה לבד, הכתה אותה.

אילוסטרציה
אילוסטרציה

בני המשפחה ששמו לב לשינוי בהתנהגות בתם והבחינו בסימני אלימות על גופה החליטו להציב מצלמות נסתרות בביתם וכשצפו בהן נוכחו לדעת כי חששותיהם התאמתו.  בהמשך התלוננו בני המשפחה בתחנת הראל שבמבשרת ציון והציגו בפני החוקרים את המידע המצולם שברשותם.
מיד לאחר הגשת התלונה וניתוח העדויות, איתרו החוקרים את המטפלת אשר נעצרה כאמור ביום שני. בחקירתה עלה כי המטפלת שמטפלת בנערה מזה מספר שנים הגיעה מספר פעמים בשבוע לבית המשפחה. עפ"י החשד בזמן ששהתה עם הנערה לבדה פגעה בה והכתה אותה.
במשטרה ציינו כי זהו אחד האירועים הקשים של התעללות ופגיעה בקטין חסר ישע. "ניצול מוגבלותם של קטינים ואנשים חסרי ישע על לא עוול בכפם הוא מסוג האירועים הקשים המטופלים במידי וביד קשה", אומרים במשטרה. אתמול הובאה המטפלת לפני שופט וזה האריך את מעצרה עד יום שישי הקרוב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן