Skip to content

ביום חמישי מרוץ הלילה של באר שבע Light Run 2017

מרוץ הלילה של באר שבע פותח את חגיגות שבוע ספורט ישראל בשיתוף משרד התרבות והספורט, מעל 5,000 רצים ורצות מכל רחבי הארץ ההרשמה למרוץ בעיצומה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אירוע הריצה הגדול בדרום, מרוץ הלילה של באר שבע, Light Run יתקיים ביום חמישי, 11.05.17 בהשתתפות למעלה מ-5,000 רצים ואלפי מעודדים, שיציפו את רחובות העיר באר שבע באווירה אנרגטית וסוחפת.מרוץ הלילה של באר שבע Light Run 2017 (צילום: יח"צ כפיים)

מרוץ הלילה, ביוזמת עיריית באר שבע ובניהולה של חברת כיוונים, הינו חלק ממגמת פיתוח הספורט והאקטיב לייף סטייל בעיר באר שבע וכבר הפך למסורת מהנה בקרב תושבי העיר ואורחיה. המרוץ הינו חלק מאירועי שבוע ספורט ישראל, שמקיים משרד התרבות והספורט. מרוץ הלילה יוזנק בסמוך לרחבת העירייה, ויכלול שלושה מסלולי ריצה זוהרים: מסלולים מדידים באורך 5 ו-10  ק"מ ומסלול עממי באורך 2.5 ק"מ, אשר יאירו את רחובות העיר באמצעות אלמנטים מיוחדים של תאורה. שלוש במות מוזיקה לאורך המסלולים יכניסו את הרצים לקצב.

ביום המרוץ, רחבת העירייה תלבש חג עם מתחם EXPO מרהיב, שיכלול מציגים מובילים מעולמות האקטיב לייף סטייל, במת חימום ומתחמי הפעלה לכל המשפחה. לפני המרוץ, ייהנו המשתתפים ממתחם מדליק של איפור זוהר ואלמנטים נוצצים, שיבליטו את הרצים לאורך המסלול, ולאחריו ייהנו מאימון שחרור עם מאמנים מקצועיים וממסיבת סיום מדליקה עם מיטב ה- D.J.'s.

במת חימום ומתחמי הפעלה לכל המשפחה (צילום: יח"צ, כפיים)

מורן מסיקה אידלמן, מנהלת מחלקת ספורט עירונית בחברת "כיוונים": "אנו גאים לקיים את אירוע הריצה הגדול בדרום, בפעם החמישית ברציפות. לאחר ההצלחה הגדולה בשנה שעברה אנו מצפים למספר שיא של משתתפים ומעודדים. מרוץ הלילה הינו אחד מאירועי השיא של שבוע ספורט בישראל והפך, זה מכבר, ליום חג עבור תושבי באר שבע וקהילת הרצים בישראל. אני מזמינה את כולם להירשם למרוץ ולקחת חלק בחגיגה ספורטיבית זוהרת ויוצאת דופן."

נקודות הכינוס והסיום של מרוץ הלילה של באר שבע  בסמוך לבניין העירייה ברחוב שז"ר, ניתן להירשם באתר www.lightrun.org.il עד לתאריך 07.05.17 תושבי באר שבע זכאים להנחת תושב של 20% במסלולי 10 ק"מ ו-5 ק"מ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן