Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 07 במאי, 2017

רחוב האנטר, פלאשבק 2, משפחת רעם 3, נלה הנסיכה הגיבורה, מפרשים שחורים 3, פוליאקובים 2, ריפוי מסוג אחר, האלמנט החמישי, האור הלא נכון, בשמלה זו 11, שמלת הכלה המנצחת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:00 רחוב האנטר Hunter Street, ערוץ ניק ג'וניור 

סדרת הרפתקאות קומית. לאחר שבילה לילה ראשון בביתו החדש מתעורר מקס, התוספת החדשה למשפחת פוסטר, ומגלה יחד עם ארבעת אחיו ואחיותיו כי הוריו המאמצים נעלמו באורח מסתורי. על מנת לפתור את התעלומה נאלצים הילדים לצאת למשימה אפית בחיפוש אחר עקבות הוריהם. דרכם תוביל אותם למירוצי סירות מסוכנים, חשיפת מנהרות מסתוריות וגילוי אוצרות אבודים.

14:35 פלאשבק 2, ערוץ הילדים 

תלמידי בית הספר 'קציר' חוזרים לסיבוב שני. ניר, דידי, ליהי, בן וחבריהם לספסל הלימודים, עוסקים בחייהם האמתיים של בני הנוער ובנושאים הבוערים להם – אהבות ראשונות, דימוי עצמי, זהות מינית, לחץ חברתי, בריונות, אלימות ברשתות החברתיות, נאמנות, חברות ועוד.

15:35 משפחת רעם The Thundermans 3 | 3, ערוץ ניק ג'וניור 


משפחת הרעם, משפחה פרברית טיפוסית שבמקרה יש לה גם כוחות על. העלילה מתרכזת בעלילותיהם של התאומים למשפחת רעם, מקס ופיבי בני ה-14. שניהם בעלי כוחות מיוחדים, רק שבעוד שפיבי היא נערה אחראית וחייכנית, מקס שואף להפוך לנבל על.

16:30 נלה הנסיכה הגיבורה | Nella The Princess Knight, ערוץ ניק ג'וניור 

סדרת אנימציה. נלה היא נסיכה הרפתקנית בת 8 הנלחמת כדי להציל את נתיני ממלכתה. בדרך היא מסתייעת בחברה הטוב ביותר, טרינקט, חד קרן מדבר ובעל חיבה לאופנה.

20:15 מפרשים שחורים 3 | 3 Black Sails, ערוץ Hot HBO 

הדרמה התקופתית האפית של רשת Starz חוזרת לעונה שלישית המתמקדת במלחמה בין הפיראטים והאימפריה הבריטית, אותה מייצג קפטן וודס רוג'רס (לוק רוברטס, "שודדי הקאריביים: זרמים זרים"), על השליטה בניו פרובידנס. אל הזירה מגיע גם אחד הקפטנים הידועים לשמצה – שחור הזקן (ריי סטיבנסון, "מפוצלים", "דקסטר").

20:45 פוליאקובים 2, ערוץ Hot3 

העונה השנייה של הטראש הקומי מתחילה כשיעל פוליאקוב ואמה שוש פותחות במלחמת עולם. הכל מתחיל לאחר שהעסקה למכירת בית המשפחה מתפוצצת ומציבה את  יעל ואחיה הבכור איתמר בעימות שמתדרדר, בקצב שרק הפוליאקובים מכירים, ומגיע עד לבית המשפט. שוש בוחרת לקחת את הצד של איתמר, בנה המועדף, אפילו כשהוא מסכן את נכסי המשפחה בעסקה מפוקפקת שהוא עושה מאחורי גבה. בינתיים יעל מתכננת להרחיב את משפחתה ולקנות בית מפואר ויוקרתי, ועבורו היא מסכימה להשתתף בקמפיין רווחי שבו ידפיסו את פניה על גבי נייר טואלט. וכמובן שהיא עוד צריכה למצוא דרך לשכנע את בעלה אלעד להסכים לרכישה המוגזמת, ומנסה לקבל גב מאמו (והמטפלת הזוגית שלהם) יהודית מילוא. גם האח הצעיר אריאל נקלע לקשיים כלכליים כשהוא עומד לקראת שחרור הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה שלו, ללא 'מופע הארנבות של ד"ר קספר'. אריאל בוחר לחפש תשובה דווקא אצל רבנים – מה שמעביר את אמו שוש על דעתה.

22:00 ריפוי מסוג אחר | Strange Medicine, ערוץ הבריאות 

הסדרה מתמקדת בטיפול ובתרופות שאינם מקובלים ברפואה הקונבנציונלית. ד"ר חואן ריברה חושף בפנינו עולם ריפוי שונה, המושתת על עולם הטבע, מיסטיקה, שיטות ריפוי שונות, תרופות ביתיות ועוד. במהלך פרקי הסדרה יחקור ריברה את קקטוס הפיוטה, את סגולותיהם התרפויטיים של דולפינים, את הרפואה העתיקה של בני שבט המאיה ועוד.

22:00 האלמנט החמישי | The Fifth Element, ערוץ Yes3 

הרפתקת החלל הצבעונית של לוק בסון, על נהג קשוח שמסתבך עם כל העולם וגם עם כמה יצורים מכוכבים רחוקים, כשבחורה יפיפייה ומסתורית נופלת למונית שלו. ביחד הם יוצאים למשימה להציל את העולם. הסרט זכה בשלושה פרסי סזאר כולל הבמאי הטוב ביותר והיה מועמד לאוסקר על האפקטים. שחקנים: ברוס וויליס, מילה יובוביץ', גארי אולדמן, כריס טאקר, איאן הולם. צרפת, 1997. סרט יפהפה ויזואלית ומלא דימיון ויצירתיות. גם לא חסרים קטעי פעולה המלווים בהומור ציני. ציון: 

22:00 האור הלא נכון | The Wrong Light, ערוץ Yes דוקו 

בצפון תאילנד פועל בית המחסה COSA לנשים שהצליחו להימלט מעבודה בזנות בבתי הבושת המקומיים. בית המחסה ממומן על ידי הארגון הבינלאומי: Hands Across The Water, שמגייס כספים למען נוער בסיכון בתאילנד ובראש בית המחסה עומד אקטיביסט כריזמטי בשם מיקי טרות'זה. יוצרי הסרט יוצאים לצלם סרט על הארגון ההומניטרי, על המקלט המיוחד שמספק קורת גג, מזון וחינוך לעשרות צעירות ועל טרות'זה העומד בראשו. אך למרבה ההפתעה, ככל שהצילומים מתקדמים מתחילים להיווצר סדקים בסיפור ההומניטרי הזה שמקבל תפנית מחרידה. כעת הבמאים מבינים שהסיפור האמיתי שהוצג להם אינו אלא סיפור אפל מאד. בימוי: ג'וסי סוונטק הייץ ו-דייב אדמס. 80 דקות, ארה"ב / תאילנד, 2016.

22:30 בשמלה זו Say Yes To The Dress 11 | 11, ערוץ החיים הטובים 

המשך עלילותיו של בוטיק הכלות הניו יורקי, המספק בין היתר את שמלותיה של המעצבת הישראלית פנינה טורנה. סוכני מכירות, מנהלים ומודדים מקצועיים יעמדו לרשותן של כלות המחפשות את השמלה המושלמת. בין הסוגיות שתעלנה במהלך הפרקים: מאבקים במשקל עודף ודימויי גוף בעייתיים, לחץ מצד משפחה וחברים, יכולתה של השמלה המושלמת לסייע בבעיות אישיות, ואתגר התקציב, במיוחד כשמדובר בשמלות של המעצבת הישראלית.

22:55 שמלת הכלה המנצחת | Best in Bridal, ערוץ החיים הטובים 

שתי חנויות לשמלות כלה, השוכנות זו בסמוך לזו, מנהלות מאבק טריטוריאלי על הזכות להלביש נשים ביומן החשוב ביותר. דייב הוא בעליו סלון הכלות 'קומפליט ברייד', מוסד מצליח המתוחזק על ידי צוות של גברים בלבד. מרחק מטרים ספורים משם פועלת החנות 'שלי'ס', בוטיק מיושן בבעלותה של שלי, יריבתו של דייב והבוסית שלו לשעבר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן