Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 10 במאי, 2017

לילך: החיים שאחרי, דוז פואה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 לילך: החיים שאחרי | Lilach: Life After, ערוץ Yes דוקו 

בקיץ 2010, בדיוק ביום הולדתה ה-37, חרבו חייה של לילך שם טוב. בעלה לשעבר רצח בסכין את שלושת ילדיה: אור (5), רוני (8) ועומר (9). לאחר משפט שנמשך שנתיים ונתן ללילך סיבה לקום בבוקר, נגזרו על הרוצח שלושה מאסרי עולם מצטברים. אלא שלאחר תום המשפט המתוקשר וגזר הדין המתבקש, תחושת ההקלה של לילך התחלפה מיד בוואקום גדול. עכשיו היא צריכה להמשיך לחיות. ולהמשיך לחיות – זה עניין של בחירה. את הפרק החדש בחייה היא מקדישה לשתי מטרות, שכל אחת מהן משמשת סוג של נחמה – היא רוצה להפיץ את הסיפור שלה, להושיט יד לנשים המתמודדות עם אלימות בתוך המשפחה; והיא רוצה לחזור ולמלא את מה שלדבריה היתה ונותרה משאת חייה: להיות אמא. בחמש השנים האחרונות מלווה הבמאי עמנואל רוזן את סיפורה הבלתי-נתפס של לילך, אישה שכל שיקר לה נלקח ממנה באכזריות, אך מתוך הריסות חייה היא מצליחה למצוא משמעות חדשה לחייה, קרן אור של תקווה. ישראל, 2017.

22:00 דוז פואה | Eurovisions, ערוץ Hot8 

מהו הקסם המתמשך של האירוויזיון? כיצד תחרות המוסיקה הזו מצליחה למשוך מיליוני צופים ומעריצים שנה אחר שנה? מדי חודש מאי, 40 מדינות אירופאית וגם לא כל כך אירופאיות, מאירלנד עד אזרבייג'ן, שולחות להקות או זמרים בודדים לייצג אותם בתחרות האירוויזיון המסוקרת במקביל על ידי עשרות ערוצי טלוויזיה. האירוויזיון מצליח למשוך קהל מעריצים נאמן במשך עשורים. כל מדינה רואה זאת אחרת, הסקנדינביים והמזרח אירופאיים אוהבים את זה בעוד הצרפתים והבריטיים יותר אמביוולנטיים. עם זאת, התחרות מושכת את קהל הצופים הגדול ביותר בעולם: כמעט 200 מיליון צופים שמתרגשים, מעודדים, מצביעים ומופתעים כל שנה מחדש. ARTE ,2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן